Guram Tavxelidze

Members
  • Content count

    41
  • დარეგისტრირდა

  • Last visited

Posts დაპოსტილია Guram Tavxelidze მიერ


  1. 2 hours ago, tami said:

    მადლობა გურამ, კონკრეტულად ტურისტებზე არის ტექნოლოგიურად ეს შესაძლებელი? 

    კი შესაძლებელია მარტო ტურისტებზე გაშვება. უბრალოდ გასათვალისწინებელია რომ თუ მაგ თბილისზე გაუშვებ რეკლამას ტურისტად ასევე აღიქვამს საქართველოს სხვა რეგიონებიდან დროებიათ ჩამოსულ ადამიანებსაც. ამიტომ გაფილტვრა ჭირდება. მოკლედ ციტა სპეციფიურია მაგრამ შესაძლებელი


  2. ბევრი კარგი იდეა ითქვა აქ. ერთადერთი რაც შემიძლია რო დავამატო: სოც ქსელში შეიძლება რეკლამის გაშვება მხოლოდ ტურისტებზე


  3. ჩემი აზრით მარტივად უნდა მიუდგე:

    1. შეხედო საკუთარ პროდუქტს და სერვისს მომხმარებლის თვალით. მიუდექით კრიტიკულად.

    2. გააკეთეთ მომხმარებლების უკუკავშირის ონლაინ ფორმა და მოახდინეთ უკუკავშირის გაკეთების სტიმულირება


  4. ჩემი აზრით ცნობადობა უნდა გაზარდოთ და არამარტო HR-ებში. ისეთი ბიზნესისთვისაც საინტერესოა თქვენი მომსახურება რომელსაც hr არ ყავს. მე პირადად დამჭირდა რამდენჯერმე


  5. შეგიძლია უფრო დეტალურად დაწერო? რაღაცეები ვერ გავიგე. მაგ: ახალ მომხმარებელს როგორ გიმატებს?


  6. ონლაინ კურსების გაყიდვაშ გამოცდილება მაქვს და შევამჩნიე რომ ყველაზე მნიშვნელოვანი ბენეფიტი რაც ონლაინ კურსს აქვს რატომღაც ქართულ აუდიტორიისთვის არ არის მნიშვნელოვანი.

    1. არ ხარ დროში შეზღუდული და არ კარგავ გზაში დროს, ანუ ნებისმიერ დროს როცა მოგინდება და გექნება დრო მაშინ შეძლებ გავლას.

    2. მუდმივად რჩება შენს კუთვნილებაშ და რაიმე თემა რომელიც შეიძება დაგავიწყდეს მარტივად იპოვი კონკრეტულ ადგილს და გადახედავ კიდევ ერთხელ.

    პირველ შემთხვევაში პირიქით უნდათ რომ მივიდნენ კონკრეტულ ადგილას კონკრეტულ დროს. მეორე შემთხვევაში საერთოდ არ არის ეგ მნიშვნელოვანი. მე პირადად ვერ ამოვხსენი მიზეზი. როგორ ფიქრობთ რატომ არ არის მნიშვნელოვანი?


  7. ჩემი აზრით ყოველთვის შეიძლება ონლაინ იყიდოს ადამიანმა. მაგრამ არის სიტუაციები როდესაც ღვინოსთან ერთად სხვა რაღაცეების ყიდვაც უნდათ ხოლმე. ასევე კარგი იქნება იმ დღესვე მიტანის სერვისი თუ იქნება. მე პირადად როცა დამჭირდა ძალიან ცოტას აქვს იმავე დღეს მიტანა


  8. 37 minutes ago, tami said:

    ეს მაღაზია ჯერ არ იყო გახსნილი, როდესაც მის სტრატეგიას ვამუშავებდით,  მგონი ახლაც არ არის ამოქმედებული, ბელიაშვილზე მდებარეობს

    გასაგებია. მადლობა


  9. On 1/10/2019 at 7:26 PM, Beka said:

    სუვენირების და საჩუქრების მაღაზიას, რომელიც დიღომში მდებარეობს შენობის გარეთ აქვს ცალკე გამოყოფილი სივრცე (სივრცე არის დახურული). გვჭირდება იდეები, როგორ შეიძლება დავაკავშიროთ ეს სივრცე სუვენირების მაღაზიას იმგვარად, რომ მისმა დატვირთვამ მაღაზიის გაყიდვებზეც დადებითი გავლენა მოახდინოს.

    • მაღაზია არის ორ სართულიანი, სადაც იყიდება სხვადასხვა სახის საჩუქრები და სუვენირები. მათ შორის ღვინოები, ნახატები, სასაჩუქრე კომპლექტები და ა.შ. მაღაზიაში ასევე მოწყობილია მარანი, სადაც ღვინის დაგემოვნებაა შესაძლებელი.

    სად არის ეს მაღაზია?


  10. ნებიამიერ შემთხვევაში გაამართლება. ნელნელა ძალიან მნიშვნელოვანი ხდება ადამიანებიათვის ეს თემა. ასევე კარგი იქნება ცნობიერების ამაღლება ამ მიმარტულებით ბლოგპოსტებია და ვიდეორგოლების სახით


  11. ჩემი აზრით ტრადიცილ განათლებას მომავალი არ აქვს. ნებიამიერ შემთხვევაში ონლაინ განათლება განვითარდება საქართველოში. თუმცა რა პერიოდი იქნება საჭირო რთული სათქმელია. ჩემი აზრით ონლაინ სწავლების დიდი წილი უცხოურ პლატფორმებზე გადანაწილდება თუმცა მოთხოვნა აუცილებლად დარჩელა ლოკალურ კურსებზე. როგორც ონლაინ ასევე ოფლაინ

    2 people like this

  12. მთავარია მოხუცებისთვის იყოს სასურველი. შემდეგ მათ ემოციებს ვიდეორგოლების სქშუალებით მაქსიმალურად გავრცელება არის შესაძლებელი. მსგავსი ციდეოები ძქლიან ვირუსული გამიდის სოც. ქსელებში. 

    ჩემი აზრით მნიშვნელოვანია მიხუცები რაიმე საქმით იყვნენ დაკავებულები. მგონია რომ მოხუცები არამხოლოდ მარტო ყოფნით არიან მოწყენილები. მათ უმრავლესობას არ აქვთ ჰობი და არ არიან არაფრით დაკავებულები. რაიმე სასარგებლო საქმეს თუ გამოუნახავთ,  ცოტა შემოსავალსაც იღებდნენ და სამუშაო ადგილითაც შესაძლებელია შეიფუთოს მოხუცთა სახლი. ამ შემთხვევაში ალბათ უკეთესიბიქნება თუ საღამოს სახლში დაბრუნდებიან. 

     


  13. ვა რა საინტერსო კითხვაა :)

    კალენდრის იდეა მომეწონა კარგია.

    რეგიონებში ყველაზე სწრაფად ჭორი ვრცელდება. მართალია კარგი ჭორის მოფიქრება ადვილი არ არის :) მაგრამ თუ გაამართლა უფასოდ მიიღებთ კარგ შედეგს.

    შეიძლება საერთოდ არ იმუშაოს, სამაგიეროდ რისკიც და დანახარჯიც ნაკლებია.

     

    მაგ. ესეთი ჭორი: გუშინ თურმე ზურიკო ჭამდა თევზს გოგო. რიონში დოუჭერია რავიცი ჯანდაბა მაგას და მაგის თევზაობას. ჰოდა არ მოუწამლია გოგო ამ თევზს!? მიმდგარა თამილა მომდგარა და ვერ გოურკვევია ვერაფერი, რით უშველოს რით უმკურნალოს ამხელა კაცს. სასწრაფოს ურეკავენ და მოდის? მერე გოგო ნაზიკიას დოურეკია მედიკორში თუ საცხა რავიცი და უთქვამთ იმ დალოცვილებს რაფერ ეშველათ ამ გლახისთვის. ქე გადარჩენილა ეს შენი ზურიკელა, მარა თევზს აღარ გევეკარებიო იძახის.

    :D :D:D

     

    P.S. ბოდიში თუ დებილობა დავწერე :D


  14. On 11/6/2018 at 0:01 AM, kordzigio said:

    ბაზის ფორმირება და დამუშავება - ჩემი აზრით ყველაზე მარტივი და პრაქტიკული მეთოდი გრძელვადიან პერიოდში გამარჯვებისთვის.

    ჩატბოტი და Facebook ლიდების გენერატორი არაჩვეულებრივი გადაწყვეტილებაა ბაზის ფორმირებისთვის.

    თუ რეკლამას საქართველოთი დაინტერესებულ ადმიანებს აჩვენებთ (სწორად შერჩეული აუდიტორია ძალიან მნიშვნელოვანია) და დაპირდებით რომ ზედ გადაყვებით სასარგებლო ინფორმაციების და ღირებული შეთავაზებების გაგზავნით - ჩატბოტში გამომწერად მარტივად დაგემატებიან და მინიმულ ელ.ფოსტას მაინც მოგაწოდებთ, სადაც უკვე დაიწყება მათი ონლაინ თავგადასავალი.

    ჩატბოტში უკვე შესაძლებელია ბაზის დახარისხება და ათასნაირად ავტომატიზება/კომუნიკაცია...

    გონივრულ ვადებში იმდენ სასარგებლო ინფორმაციას გაუგზავნით რომ როგორც კი საქართველოში ჩამოსვლაზე გაიფიქრებენ თქვენ უნდა გაახსენდეთ.

     

    ბლოგერებთან თანამშრომლობა

    Google და Youtube - ორივეგან მოძებნეთ სასტუმროს რელევანტური სიტყვებით რა შედეგებს მიიღებთ (მაგალითად отдых в Тбилиси), ნახეთ ტოპ ბლოგერები ძიების შედეგებში და შეთავაზეთ მათ თქვენს შესახებ რამე დაწერონ ან უბრალოდ დაპატიჟეთ თქვენს სასტუმროში და გადაიღოს ვიდეო მის ბლოგში განსათავსებლად. 

     

    P.S.

    თუ ლიდების გენერატორით ან მესენჯერის ბოტში ელ.ფოსტას მოგაწვდით, შესაძლებელია მის ჭრილში ცალკე ავტომატიზებული პროცესის აგება CRM-ის მეშვეობით.

    მაგალითისთვის აგიტვირთავთ თბილისის ერთერთი სასტუმროსთვის, Email არხის დამუშავების სქემას (პროექტი უცნაური მიზეზების გამო ვერ შედგა, ამიტომ არაფერი დაშავდება, იქნებ თქვენ მაინც გამოგადგეთ:)))

    ბარემ ჩატბოტის ავტომატიზებული პროცესის მაგალითსაც მოვაყოლებ...


    იმედია სასარგებლო თუ არა საინტერესო მაინც იქნება:))

    Hotels Customer Flow.jpeg

    Process.PNG

    სასარგებლოც არის და საინტერესოც ;)


  15. ჩემი აზრით ყველაზე იაფი გამოვა რუსულენოვანი საიტი SEO-თი გუგლზე და იანდექსზე.

    კონტენტს რაც შეეხება პირველ რიგშ კლიენტის ავატარი უნდა შექმნა და ავატარის პრობლემების და სურვილების მიხედვით შექმნი კონტენტს.

    ასევე გასათვალისწინებელია, რომ ვკონტაქტე პოპულარულია რუსეთში

     

    ზოგადად სოც ქსელში მნიშვნელოვანია სტრატეგია და გამოყენებული ინსტრუმენტები. მხოლოდ ბუსტით გეთანხმები რომ რთულია. ჩემი აზრით რთული კიარა შეუძლებელია. ამიტომ კატგი სტრატეგიაა საჭირო რეტარგეტინგით, ჩატბოტით, კონტენტ მარკეტინგით და ა.შ.


  16. 1 hour ago, tami said:

    ამ ეტაპზე კონკრეტული საუკეთესო ქეისი არ გვაქვს, მიმდინარეობს მოლაპარაკებები სასტუმროებთან, თუმცა უმეტესობას სურვილი აქვს რომ იჯარით მოგაქირავოს და ამით რისკები დააზღვიოს. 

    რა რისკებია მართვაში თქვენი შესვლით? თუ იჯარას გთავაზობენ ე.ი. არც ისე კარგად აქვთ საქმე ხო?


  17. ჩემი აზრით ეგ იმდენად ინდივიდუალურია რომ რთულია რაიმეს თქმა. დაინტერესებისთვის საუკეთესოა წარმატებული მაგალითი თუ რა თქმა უნდა გაქვთ. დანარჩენი მოლაპარაკებების ამბავია.


  18. აფთიაქების ხშირი ვიზიტორი არ ვარ და არც განსაკუთრებულ უპირატესობას ვანიჭებ რომელიმეს. თუ აუცილებლად ასარჩევი მექნებოდა ჯი პი სი-ს ავირჩევდი. უფრო გარემის გამო. ნათელი ფილიალები აქვს და კონსულტანტებსაც არ ძინავთ :D

    ძალიან არ მომწონს როდესაც ვეკითხები კონკრეტულ პრობლემაზე რა შეიძლება მივიღ. მპასუხობენ: "ეს გვაქვს გნებავთ?" თან ცივი სახით. არც არჩევანი არც ფასი არც ეფექტურობა უკუჩვენება და ა.შ. არანაირ ინფოს არ მეუბნებიან მარტო სახელს. ჰოდა ძალიან არ მომწონს.

    ონლაინ კატალოგი პროდუქტის დეტალური აღწერით, შეძენაც რომ არ იყოს შესაძლებელი მაინც კარგი იქნება

     


  19. ერთარდერთი აქცია რაც მახსენდება ზღარბი ბარათია :D კეთილგანწყობა ნამდვილად არ გამოუწვევია. ზოგადად სტანდარტული აქციები აქვთ აფთიაქებს არაფერი განსაკუთრებული. ყოველ შემთხვევაში მე არ გამიგია :) 


  20. On 4/30/2019 at 11:44 PM, Nona said:

    როგორც ვიცი ხორცი არც ისე ძვირია ხარისხთან შედარებით, ამიტომ მგონია ამაზე უნდა მოხდეს აქცენტის გაკეთება. შეიძლება ბევრი არ შედის იმის გამო რომ ძალიან ძვირი ჰგონია. გარედანვე დიდზე უნდა ეწეროს 1კგ საქონლის ხორცი   X ლარად.

    კარგი იდეაა და ხარისხზეც თუ გაკეთდება აქცენტი ფასთან ერთად მთლად უკეთესი


  21. იმერეთი/ბაღდათი/სოფ:დიმი

    რამდენუ ოჯახია უსტად არ ციცი მაგრამ საკმაოდ დიდი სოფელია. აფთიაქი არ არის და რაიონულ ცენტრში ( ბაღდათში) მიდიან საყიდლად. იქ ავერსიც არის და პსპ-ც როგორც მე ვიცი. 


  22. 25 minutes ago, ნინო ლილუაშვილი said:

    ონლაინ ჩაის ყიდვას ალბათ მეც არ მოვისურვებდი, თუ ადგილზე არ შევიგრძენი რას ვყიდულობ, მაგრამ არის კატეგორია ალბათ რომლებიც ყიდულობენ და ეს სერვისიც, რომ არსებობდეს მგონია, რომ წინ გადადგმული ნაბიჯი იქნება. 

    კი გეთანხმებით ალბათ ბევრს ურჩევნია ეგრე. მაგრამ აქ არის რამდენიმე მომენტი: მაგ: როდესაც განმეორებით მინდა ვიყიდო, ვინმეს ვაჩუქო, ასორტიმენტი დავათვალიერო და ა.შ. 
    ზოგადად ინტერნეტში პოზიციონირება მნიშვნელოვანია და რაც უფრო მეტი ინფორმაცია ექნება მომხმარებელს მით უკეთესი. ინტერნეტში გაყიდვები შეიძლება ბევრი არ იყოს მაგრამ მთლიანობაშ გაყიდვებს გაზრდის.


  23. 6 hours ago, tami said:

    ჩემი აზრით ონლაინ გაყიდვები კარგად იმუშავებს თუ მიტანის თანხა არ იქნება დიდი, მითუმეტეს რომ ბევრს ერთად ვერ იყიდი რადგან მალფუჭებადი პროდუქტია და შეიძლება 15-20 ლარს არ ასცდეს თითოეული შეკვეთა

    კი ადგილზე მიტანა აუცილებელია და თან მაქსიმალურად სწრაფად არის მიტანა საჭირო