tami

ხარისხის კონტროლის სისტემები სასტუმროში - როგორ ავაწყოთ?

12 posts in this topic

გაგვიზიარეთ თქვენი მოსაზრებები და ცოდნები, როგორ გვქონდეს ინფორმაცია მუდმივად მომსახურების ხარისხში არსებულ პრობლემებზე, როგორც თბილისში მდებარე სასტუმროებში, ასევე რეგიონებში.

ერთი არხი ცალსახად არის ბუქინგის რევიუები, მაგრამ დაგვიანებულია მათზე რეაგირება. ჩვენ გვინდა, რომ რაც შეიძლება მალე ვიღებდეთ ყველა პრობლემაზე ინფორმაციას, რომ დროულად ვაგვარებდეთ.

საინტერესოა სხვა ბიზნესების გამოცდილებაც.

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites
  • შეიძლება გამოვლინდეს უკუკავშირის გზით.  წასვლის შემდეგ გადარეკვით ან მიწერით
  • ასევე სასტუმროში ყოფნისას შესაძლოა რეგისტრაციისას რეცეფშენში ყველა გავაფრთხილოთ, რომ უკმაყოფილების ან პრობლემის არსებობის შემთხვევაში დაუკავშირდეს .... ვინც იქნება მომსახურების ხარისხის მენეჯერი  (და სასტუმროს ნომერშიც შეიძლება გამოკრული იყოს მისი ნომერი, მეილი)
3 people like this

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites

წინა კომენტარში რაც წერის ეგ არის ჩემი აზრითაც ყველაზე სწრაფი ხერხი, კლიენტებს თუ გაუადვილებთ და დააინტერესებთ რომ უკუკავშირი დატოვონ - განსაკუთრებით უარყოფითი. სასტუმროში კლიენტების კმაყოფილების უზრუნველყოფის თანამდებობას თუ შემოიღებთ, ყველა კლიენტს მიესალმება და მერე იმათ პრობლემებს მოაგვარებს, ეგ ადამიანი იქნება ძალიან კარგი ლაკმუსის ქაღალდი, მაგრამ მაშნ შინაური უნდა იყოს, რომელიც 100% მოიტანს ინფორმაციას. იმის შიში არ უნდა იყოს რომ სასტუმროს მენეჯმენტს და თანამშრომლებს იმდენად დაუახლოვდება რომ ვეღარ მისცემს თავს კრიტიკის უფლრბას.

1 person likes this

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites

150 ნომრიან სასტუმროში 3 დამლაგებელი და 1 ბელბოი არ უნდა იყოს. ძალიან ხშირია ისეთი შემთხვევებიც, რომ დროის უქონლობისა და ბევრი სტუმრის გამო მენეჯერებს და ადმინისტრატორებსაც უწევთ ოთახებში სირბილი და გარკვეული სანიტარული თუ სხვა ოპერაციების შესრულება. შესაბამისად ირღვევა მათი და სტუმრის კომპეტენციური ჯაჭვი. მთავარ პრობლემად მაინც არა ხარისხის, არამედ პირველ რიგში მოვალეობების სწორი გადანაწილება და კონტროლი მიმჩნია, რაც ხშირ შემთხვევაში არასწორი მიმართულებით კონტროლდება. 

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, მარიამ გოგიჩაშვილი said:

150 ნომრიან სასტუმროში 3 დამლაგებელი და 1 ბელბოი არ უნდა იყოს. ძალიან ხშირია ისეთი შემთხვევებიც, რომ დროის უქონლობისა და ბევრი სტუმრის გამო მენეჯერებს და ადმინისტრატორებსაც უწევთ ოთახებში სირბილი და გარკვეული სანიტარული თუ სხვა ოპერაციების შესრულება. შესაბამისად ირღვევა მათი და სტუმრის კომპეტენციური ჯაჭვი. მთავარ პრობლემად მაინც არა ხარისხის, არამედ პირველ რიგში მოვალეობების სწორი გადანაწილება და კონტროლი მიმჩნია, რაც ხშირ შემთხვევაში არასწორი მიმართულებით კონტროლდება. 

citizenM გამახსენდა ამ კომენტარზე, სადაც ძალიან საინტერესო კონცეფციები აქვთ, მათ შორის სტაფის მოვალეობებთან დაკავშირებით. სასტუმრო ბიზნესით დაინეტრესებულებს გირჩევთ გაეცნოთ.

რაც შეეხება ხარისხის კონტროლს, ალბათ უკუკავშირის საშუალებით. კონკრეტული იდეა: WiFi იყოს ფასიანი და იმ შემთხვევაში თუ ერთხელ მაინც გააკეთებს კლიენტი უკუკავშირს - არ გადავახდევინოთ. უკუკავშირი შეიძლება იყოს უარყოფითიც და დადებითიც, შესაბამისი კარგი ფორმულირება დასჭირდება უკუკავშირის ფორმას. თუ ერთხელ მაინც გავაკეთებინებთ უკუკავშირს კლიენტს, მერე აღარ გაუჭირდება შემდეგების გაკეთება, თუ ამის საჭიროება იარსებებს.

1 person likes this

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Nini said:
  • შეიძლება გამოვლინდეს უკუკავშირის გზით.  წასვლის შემდეგ გადარეკვით ან მიწერით
  • ასევე სასტუმროში ყოფნისას შესაძლოა რეგისტრაციისას რეცეფშენში ყველა გავაფრთხილოთ, რომ უკმაყოფილების ან პრობლემის არსებობის შემთხვევაში დაუკავშირდეს .... ვინც იქნება მომსახურების ხარისხის მენეჯერი  (და სასტუმროს ნომერშიც შეიძლება გამოკრული იყოს მისი ნომერი, მეილი)

ნინ როგორც ყოველთვის ძალიან პრაქტიკულ იდეებს გვთავაზობ, დიდი მადლობა. აუცილებლად დავნერგავთ ორივე იდეას.

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, მარიამ გოგიჩაშვილი said:

150 ნომრიან სასტუმროში 3 დამლაგებელი და 1 ბელბოი არ უნდა იყოს. ძალიან ხშირია ისეთი შემთხვევებიც, რომ დროის უქონლობისა და ბევრი სტუმრის გამო მენეჯერებს და ადმინისტრატორებსაც უწევთ ოთახებში სირბილი და გარკვეული სანიტარული თუ სხვა ოპერაციების შესრულება. შესაბამისად ირღვევა მათი და სტუმრის კომპეტენციური ჯაჭვი. მთავარ პრობლემად მაინც არა ხარისხის, არამედ პირველ რიგში მოვალეობების სწორი გადანაწილება და კონტროლი მიმჩნია, რაც ხშირ შემთხვევაში არასწორი მიმართულებით კონტროლდება. 

მარიამ გეთანხმებით, ჩვენს სასტუმროში თანამშრომლებს ამ მხრივ მაქსიმალური კომფორტი შევუქმენით, იმიტომ რომ გვჯერა, მხოლოდ ბედნიერ თანამშრომელს შეუძლია მიანიჭოს ბედნიერება სტუმარს. ხარისხის კონტროლიც უფრო იმისთვის გვინდა, რომ მერე ერთობლივად ვიფიქროთ - როგორ გადავჭრათ პრობლემები და არანაირად არ ვაპირებთ ვინმეს დასჯას და ა.შ..

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Guga said:

citizenM გამახსენდა ამ კომენტარზე, სადაც ძალიან საინტერესო კონცეფციები აქვთ, მათ შორის სტაფის მოვალეობებთან დაკავშირებით. სასტუმრო ბიზნესით დაინეტრესებულებს გირჩევთ გაეცნოთ.

რაც შეეხება ხარისხის კონტროლს, ალბათ უკუკავშირის საშუალებით. კონკრეტული იდეა: WiFi იყოს ფასიანი და იმ შემთხვევაში თუ ერთხელ მაინც გააკეთებს კლიენტი უკუკავშირს - არ გადავახდევინოთ. უკუკავშირი შეიძლება იყოს უარყოფითიც და დადებითიც, შესაბამისი კარგი ფორმულირება დასჭირდება უკუკავშირის ფორმას. თუ ერთხელ მაინც გავაკეთებინებთ უკუკავშირს კლიენტს, მერე აღარ გაუჭირდება შემდეგების გაკეთება, თუ ამის საჭიროება იარსებებს.

მადლობა გუგა, citizenM-ზე არ ვფლობდი ინფორმაციას და აუცილებლად გავეცნობი, მასალები ხომ ვერ მირჩევთ, სად ვნახოთ? 

ვაიფაის იდეაც მომწონს, მაგრამ მეშინია, ამით დისკომფორტი არ შევუქმნათ კლიენტებს და უკმაყოფილება არ გამოვიწვიოთ. ხომ არ არსებობს რაიმე განსხვავებული ინცენტივი/წახალისების გზა, რომ ბევრმა დააფიქსიროს უკუკავშირი?

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, tami said:

მადლობა გუგა, citizenM-ზე არ ვფლობდი ინფორმაციას და აუცილებლად გავეცნობი, მასალები ხომ ვერ მირჩევთ, სად ვნახოთ? 

მთელი ქეისია, კონკრეტულის დალინკვა არ შემიძლია.

კონცეფციის აზრი იყო ის, რომ მათ ამოიღეს ყველაფერი რაც "ზედმეტი" იყო ე.წ. frequent traveller-ებისთვის (შიდა რესტორანი, დიდი ოთახები, საწერი მაგიდა და ა.შ.) და ყურადღება მიაქციეს ყველაზე მთავარს (ტოპ ლოკაცია, კარგი საწოლი, ინტერნეტი და ა.შ.).

 

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites
Just now, Guga said:

მთელი ქეისია, კონკრეტულის დალინკვა არ შემიძლია.

კონცეფციის აზრი იყო ის, რომ მათ ამოიღეს ყველაფერი რაც "ზედმეტი" იყო ე.წ. frequent traveller-ებისთვის (შიდა რესტორანი, დიდი ოთახები, საწერი მაგიდა და ა.შ.) და ყურადღება მიაქციეს ყველაზე მთავარს (ტოპ ლოკაცია, კარგი საწოლი, ინტერნეტი და ა.შ.).

 

გავეცანი და ძალიან მაგარი კონცეფციაა, აუცილებლად შევისწავლი დეტალურად, ზუსტად ის ამოცანები გადაწყვიტეს, რაც ჩვენს წინაშე დგას - როგორ გავზარდოთ ფასი ხარჯების ზრდის გარეშე, როგორ შევამციროთ ხარჯები ღირებულების შენარჩუნებით, და 5 ვარსკვლავიანი სასტუმროს სერვისი შევთავაზოთ მომხმარებლებს. მადლობა კიდევ ერთხელ

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites

ამ სფეროში ჩემი მოკრძალებული გამოცდილებიდან გამომდინარე, ვთვლი რომ თუ ხარისხის  სტანდარტი კარგად არის შემუშავებული მისი კონტროლის საკითხიც სანახევროდ მოგვარებულია. სასტუმრომ უნდა ჩამოაყალიბოს ის სტანდარტერბი და მოთხოვნები რომლებიც შემდეგ უნდა გაკონტროლდეს. თუ არ არსებობს სტანდარტი (დაწყებული ტელეფონზე პასუხით და გაღიმებით დამთავრებული კონფლიქტების მართვით) და თუ არ არის ეს სტანდარტები ჩამოყალიბებული დ დანერგილი ხარისხის კონტროლი არ იქნება ეფექტური. თუ ხარისხის სტანდარტს კარგად ჩამოვაყალიბებთ და დავნერგავთ მისი კონტროლი ბევრად იაფი და ადვილი იქნება.

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites
  • გამოვყოთ სამი მიმართულება რომლის კონტროლიც გვინდა, მაგალითად - თანამშრომლების სერვისი, სისუფთავე და კვება
  • ყველა ნომერში კედელზე გამოსაჩენ ადგილას გამოვკიდოთ ეს სამი მიმართლება
  • ყველა სტუმარს შემოსვლისას მივცეთ ყვითელი, წითელი და მწვანე ბარათი (მწვანე - ყველაზე მეტად მომწონს, ყვითელი - ისე რა, წითელი - სამუშაო გაქვთ ყველაზე მეტად რომ გამოასწოროთ)
  • სტუმრებს ვთხოვოთ წასვლამდე ეს სამი ბარათი გადაანაწილონ გამოყოფილ სამ მიმართულებაზე (იქვე უნდა იყოს ჩადების შესაძლებლობა). ანუ რანჟირება უნდა გააკეთონ, ყველას ერთ დონეზე ვერ შეაფასებენ და ჩვენ სულ გვეცოდინება ყველაზე მეტად რა მიმართულებით გვაქვს სამუშაო.
1 person likes this

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites

შექმენი ანგარიში ან გაიარე ავტორიზაცია რომ დაამატო კომენტარი

საჭირეოა დარეგისტრირდე ან გაიარო ავტორიზაცია კომენტარის დასატოვებლად

შექმენი ანგარიში

დაარეგისტრირე ახალი მომხმარებელი


დაარეგისტრირე ანგარიში

ავტორიზაცია

გაქვს ანგარიში ? გაიარე ავტორიზაცია


ავტორიზაცია