მარიამ მუნჯიშვილი

რა გააკეთოს გარე გაყიდვების მენეჯერმა აფთიაქის გაყიდვების გასაზრდელად?

9 posts in this topic

თუ წარმოვიდგენთ, რომ სააფთიაქო ქსელში ყველა საუბნო აფთიაქს, ჰყავს თავისი გარე გაყიდვების მენეჯერი, რომლის ამოცანაა, რომ დაეხმაროს იმ ფილიალს გაზარდოს გაყიდვები. რას ურჩევდით რა გააკეთოს? ან თქვენ რას გააკეთებდით მის ადგილას, რომ ნაკადი მიიზიდოთ იმ აფთიაქში და გაყიდვები გაზარდოთ?

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites

1. დღეს ყველაზე მზარდი საინფორმაციო არხი არის გუგლი და მისი სარეკლამო საშუალებები. აფთიაქების შესახებ ინფორმაციის მისაწოდებლად ლოკალურ საუბნო სეგმენტში ყველაზე კარგი საშუალება მგონია Google+. კარგი იქნება პირველ რიგში თუ შეიქმნება გუგლის "My business page", რომელიც არის უფასო, მარტივად სამართავი და საშუალებას გაძლევს გუგლში განათავსო მარტივი ინფორმაცია შენი აფთიაქის შესახებ, მისი ლოკაცია, სურათები, სამუშაო საათები, მიმოხილვები Review და ა.შ    ექაუნთის შექმნის შემდეგ Google საშუალებას გაძლევს ლოკალურად გააკეთო სხვადასხვა ტიპის საინფორმაციო კამპანიები ადგილობრივ უბანზე და ხალხს გააცნო შენი აფთიაქი. ასევე სამიზნე სეგმენტი, რომელიც გუგლში მოძებნის აფთიაქს საკვანძო სიტყვებით, შეძლებ აჩვენებინო შენი აფთიაქი. კიდევ აქვს დამატებით ბევრი ფუნქცია, რომელიც თანდათან უფრო ეფექტური ხდება.

2. კარგი იქნება ადგილობრივ საუბნო სავაჭრო ობიექტების თანამშრომლებთან ურთიერთობების განვითარება და მათთან ერთად ერთობლივი აქტივობების განხორციელება.

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, უჩა said:

1. დღეს ყველაზე მზარდი საინფორმაციო არხი არის გუგლი და მისი სარეკლამო საშუალებები. აფთიაქების შესახებ ინფორმაციის მისაწოდებლად ლოკალურ საუბნო სეგმენტში ყველაზე კარგი საშუალება მგონია Google+. კარგი იქნება პირველ რიგში თუ შეიქმნება გუგლის "My business page", რომელიც არის უფასო, მარტივად სამართავი და საშუალებას გაძლევს გუგლში განათავსო მარტივი ინფორმაცია შენი აფთიაქის შესახებ, მისი ლოკაცია, სურათები, სამუშაო საათები, მიმოხილვები Review და ა.შ    ექაუნთის შექმნის შემდეგ Google საშუალებას გაძლევს ლოკალურად გააკეთო სხვადასხვა ტიპის საინფორმაციო კამპანიები ადგილობრივ უბანზე და ხალხს გააცნო შენი აფთიაქი. ასევე სამიზნე სეგმენტი, რომელიც გუგლში მოძებნის აფთიაქს საკვანძო სიტყვებით, შეძლებ აჩვენებინო შენი აფთიაქი. კიდევ აქვს დამატებით ბევრი ფუნქცია, რომელიც თანდათან უფრო ეფექტური ხდება.

2. კარგი იქნება ადგილობრივ საუბნო სავაჭრო ობიექტების თანამშრომლებთან ურთიერთობების განვითარება და მათთან ერთად ერთობლივი აქტივობების განხორციელება.

უჩა მადლობა იდეებისთვის. პირველზე გკითხავ, სხვებმა რო გაიგონ ამ აქტივობებზე რასაც ამ გუგლის ექაუნთში დადებ, იმათაც უნდა ჰქონდეთ ეს გუგლ პლიუსი არა? თუ როგორ იგებენ?

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites

არა ამ აქტივობას ყველა გაიგებს ვინც გუგლის იყენებს ანუ ყველა )), არ არის აუცილებელი გუგლის ექაუნთი ჰქონდეთ. 

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites

მე ჩამოვივლიდი თავშეყრის ადგილებში - მაგალითად პარკებში, და გავიცნობდი მოსახლეობას, და პერიოდულად რაიმე აქტივობებს შევთავაზებდი - მაგალითად, რაიმე თამაშს ვათამაშებდი ბავშვებს, ასაკოვან ხალხს მოვუყვებოდი როგორ იზრუნონ თავიანთ ჯანმრთელობაზე, კვების საკითხებზე, დავარიგებდი ბუშტებს, საახალწლოდ მოვრთავდით იქაურ ნაძვისხეებს ან რაიმე ხეებს. 

შეიძლება რაიმე სოციალური თამაში წამოიწყოს - იზრუნეთ სხვებზე (ან გადაუხადეთ სხვას, როგორც ფილმშია) - 3 ადამიანს შევარჩევდი და რაიმე ზრუნვის აქტს გამოვხატავდი, და მოვუწოდებდი, რომ მსგავსი რამ გაეკეთებინათ და თან ვიდეოთი და ფოტოებით დაეფიქსირებინათ, შეიძლება ძალიან ბევრი ადამიანი ჩაერთოს. 

 

ყველაზე მარტივი რაც მახსენდება, არის ჩამოვლა - და გამოკითხვების ჩატარება სახალხო აფთიაქის სახელით. ამ დროს სახალხო აფთიაქზეც მოუყვებოდა მაგრამ აქცენტი შეიძლება უფრო კვლევაზე გაკეთებულიყო და ჩვენთვის ღირებული ინფორმაციაც მიგვეღო - პროდუქტებზე, ინტერესებზე, რატომ არ დადიან ჩვენთან და ა.შ.. 

 

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites

ჩემი აზრით ამ ადამიანებს უნდა ქონდეს ძალიან კარგი ურთიერთობა უბანში მცხოვრები ადამიანების უმრავლესობასთან (უმჯობესი იქნება თუ თვითონაც ამ უბნის მაცხოვრებლები იქნებიან), ყოველდღიურ რეჟიმში უნდა ხვდებოდეს ადამიანებს ბაღებში, პარკებში ეზოებში და ასე შემდეგ. შესაძლებელია მუშაობდნენ 2 ძირითადი მიმართულებით:

1. აცნობდნენ ადამიანებს სახალხო აფთიაქის ექსკლუზიურ პროდუქციას, მათ მახასიათებლებს, დადებით მხარეებს. საჭიროების შემთხვევაში შესაძლებელია ნიმუშების გადაცემაც.

2. ასაკოვან ადამიანებს და არამხოლოდ მათ სთავაზობდნენ მათთვის საჭირო პროდუქციის ადგილზე რეგულარულად მიტანის სერვისს.

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites

თუ ოჯახის ექიმი არ იქნა, უპერსპექტივო საქმე მგონია უბნის მოსახლეობასთან პიროვნული კავშირების გაბმა. თან უბანში ბევრი ხალხია, თან მაინც ორგანიზაციის წარმოამდგენელია და "გამყიდველის" იარლიყს ვერ მოიშორებს და თან უამრავი აგრესიის გაძლება მოუწევს, რომ როგორ აძვირებთ წამლებს და როგორ გვატყავებთ. ასე რომ ან უფასო ოჯახის ექიმი უნდა იყოს  ან თუ არა პირდაპირ მარკეტინგზე უარი თქვას.

და თუ პირდაპირი მარკეტინგი არ იქნა მაშინ რა უნდა ქნას?:

  • წამლის აფთიაქიდან სახლში მიტანა დააორგანიზოს (თავად ვერ მიიტანს, მაგრამ თუ კანონი არ ზღუდავს, კურიერები მართოს და მიახმაროს რომ ადვილად მიაგნონ მისამართს)
  • სადარბაზოებში საინფორმაციო საგანმანათლებლო "კედლის გაზეთები" რომ იყოს
  • სეზონის შესაბამისი უფასო დაბალფასიანი მაგრამ სასარგებლო რამერუმეები დაარიგოს ხოლმე (მაგალითად ნიღბები ზამთარში)
  • უბანში ანტისანიტარიის და ჯანმრთელობისთვის საზიანო სხვა სიტუაციები გამოავლინოს და უბნის სახელით მათი გამოსწორება დააორგანიზოს ხოლმე (განცხადება, ხელმოწერების შეგროვება და ა.შ.) ვთქვათ ურნა დაგვიმატეთ,. სკვერი გაარემონტეთ, უპატრონო ძაღლებს მიხედეთ და ა.შ.
  • ბაღებთან და სკოლებთან ითანამშრომლოს, თუ რამე თანამშრომლობის ხაზი არსებობს აფთიაქებიდან და კანონი თუ არ ზღუდავს
  • უბანში ხალხმრავალი და აქტიური ლოკაციების იდენტიფიკაცია და იქ სარეკლამო აქტივობის კოორდინაცია ცენტრალიზებულ სარეკლლამო აქტივობასთან
  • აფთიაქისთვის უკეთესი ლოკაციების დაზვერვა უბანში რომ თუ რამე გათავისუფლდა უფრო კარგ ადგიკლას გადავიდეს აფთიაქი
  • კონკურენტებზე დაკვირვება თუ რამეში საჭიროა, მათი აქტივობის ქრონომეტრაჟი და ა.შ.
  • მომხმარებლებთან კონფლიქტების მიდევნება და მერე ინდივიდუალურად, საცხოვრებელ მისამართზე კონტაქტი და ვთქვათ მადლობის მოხდა, საჩუქრის მიუტანა, ბოდიშის მოხდა და ა.შ.

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites
On 12/13/2018 at 10:31 AM, არჩილ შიშმანაშვილი said:

თუ ოჯახის ექიმი არ იქნა, უპერსპექტივო საქმე მგონია უბნის მოსახლეობასთან პიროვნული კავშირების გაბმა. თან უბანში ბევრი ხალხია, თან მაინც ორგანიზაციის წარმოამდგენელია და "გამყიდველის" იარლიყს ვერ მოიშორებს და თან უამრავი აგრესიის გაძლება მოუწევს, რომ როგორ აძვირებთ წამლებს და როგორ გვატყავებთ. ასე რომ ან უფასო ოჯახის ექიმი უნდა იყოს  ან თუ არა პირდაპირ მარკეტინგზე უარი თქვას.

და თუ პირდაპირი მარკეტინგი არ იქნა მაშინ რა უნდა ქნას?:

  • წამლის აფთიაქიდან სახლში მიტანა დააორგანიზოს (თავად ვერ მიიტანს, მაგრამ თუ კანონი არ ზღუდავს, კურიერები მართოს და მიახმაროს რომ ადვილად მიაგნონ მისამართს)
  • სადარბაზოებში საინფორმაციო საგანმანათლებლო "კედლის გაზეთები" რომ იყოს
  • სეზონის შესაბამისი უფასო დაბალფასიანი მაგრამ სასარგებლო რამერუმეები დაარიგოს ხოლმე (მაგალითად ნიღბები ზამთარში)
  • უბანში ანტისანიტარიის და ჯანმრთელობისთვის საზიანო სხვა სიტუაციები გამოავლინოს და უბნის სახელით მათი გამოსწორება დააორგანიზოს ხოლმე (განცხადება, ხელმოწერების შეგროვება და ა.შ.) ვთქვათ ურნა დაგვიმატეთ,. სკვერი გაარემონტეთ, უპატრონო ძაღლებს მიხედეთ და ა.შ.
  • ბაღებთან და სკოლებთან ითანამშრომლოს, თუ რამე თანამშრომლობის ხაზი არსებობს აფთიაქებიდან და კანონი თუ არ ზღუდავს
  • უბანში ხალხმრავალი და აქტიური ლოკაციების იდენტიფიკაცია და იქ სარეკლამო აქტივობის კოორდინაცია ცენტრალიზებულ სარეკლლამო აქტივობასთან
  • აფთიაქისთვის უკეთესი ლოკაციების დაზვერვა უბანში რომ თუ რამე გათავისუფლდა უფრო კარგ ადგიკლას გადავიდეს აფთიაქი
  • კონკურენტებზე დაკვირვება თუ რამეში საჭიროა, მათი აქტივობის ქრონომეტრაჟი და ა.შ.
  • მომხმარებლებთან კონფლიქტების მიდევნება და მერე ინდივიდუალურად, საცხოვრებელ მისამართზე კონტაქტი და ვთქვათ მადლობის მოხდა, საჩუქრის მიუტანა, ბოდიშის მოხდა და ა.შ.

მადლობა არჩილ, ძალიან კარგი იდეებია და სრულიად რეალური განსახორციელებლად.

ოჯახის ექიმი რო იყოს თვითონ გარეთ მოსიარულე ადამიანი? თუ აფთიაქში რო არსებობდეს.?

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, მარიამ მუნჯიშვილი said:

ოჯახის ექიმი რო იყოს თვითონ გარეთ მოსიარულე ადამიანი? თუ აფთიაქში რო არსებობდეს.?

უნდა ოჯახის ექიმობდეს უბანში, დადიოდეს გამიძახებებზე. ამ შემტრხვევაში ნრლა ნელა გაიცნობს უბანში ხალხს და პირად ურთიერთობას დაამყარებს. მაგრამ ძაან არარეალურუა ეს, ამიტომ ვფიქრობ არაპრაქტიკუკი აზრია. 

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites

შექმენი ანგარიში ან გაიარე ავტორიზაცია რომ დაამატო კომენტარი

საჭირეოა დარეგისტრირდე ან გაიარო ავტორიზაცია კომენტარის დასატოვებლად

შექმენი ანგარიში

დაარეგისტრირე ახალი მომხმარებელი


დაარეგისტრირე ანგარიში

ავტორიზაცია

გაქვს ანგარიში ? გაიარე ავტორიზაცია


ავტორიზაცია