2 posts in this topic

თქვენ როგორ ფიქრობთ,  რა კრიტერიუმებით, რა ფორმით ან რა პარამეტრებით შეიძლება შეფასდნენ ქოლ-ცენტრის თანამშრომლები და თუ გაქვთ რაიმე პრაქტიკა, ისიც რომ გაგვიზიაროთ. 
აქვე შეგახსენებთ, რომ მედიქოლი არის დამაკავშირებელი რგოლი პაციენტსა და ექიმს შორის, ახორციელებს ექიმთან/კვლევაზე ჩაწერას თბილსში არსებულ კლინიკებში, ასევე აქვს დამატებითი პროდუქტები აქციების და განვადების სახით. 
მუშაობს 24/7 და მომხმარებლისთვის ქოლ-ცენტრის მომსახურება არის უფასო

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites

სატელეფონო სერვისების ოპერატორები ყოველთვის დატრენინგებული ხალხია, ზოგჯერ ზედმეტადაც :) თქვენი სახელი როგორ მოგმართოთ? და იწყება მერე წუთში 60 ჯერ ჩემი სახელის ხსენება. ზედმეტი თავაზიანობა, ზედმეტი არასაჭირო ფრაზა უფრო გამაღიზიანებელია ზოგ შემთხვევაში. მნიშვნელოვანია ისიც რომ თუ ოპერატორს არ აქვს ზუსტი ინფორმაცია ეს ადვილად და სწრაფად გადამოწმებადი იყოს მისთვის, რადგან დამელოდეთ თუ შეიძლება და მერე დიდხანს დაკარგვა ხაზიდან ჩემში ბრაზს იწვევს, ეს ბრაზი კი ოპერატორზე შეიძლება გადავიტანო.ევექსში მაგალითად ზუსტად სამჯერ გაქრა ხაზიდან ოპერატორი და პასუხი მაინც ვერ გამცა კითხვაზე როდის იქნებოდა ადგილზე კონკრეტული სპეციალობის ექიმი და რამდენი ხნით.

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites

შექმენი ანგარიში ან გაიარე ავტორიზაცია რომ დაამატო კომენტარი

საჭირეოა დარეგისტრირდე ან გაიარო ავტორიზაცია კომენტარის დასატოვებლად

შექმენი ანგარიში

დაარეგისტრირე ახალი მომხმარებელი


დაარეგისტრირე ანგარიში

ავტორიზაცია

გაქვს ანგარიში ? გაიარე ავტორიზაცია


ავტორიზაცია