tami

სად მიიღეთ საქართველოში ყველაზე დაუვიწყარი და მაღალი ხარისხის მომსახურება?

6 posts in this topic

თქვენ როგორ ფიქრობთ, რომელი კომპანია ან ობიექტია გამორჩეული მზრუნველი თანამშრომლებით, მომსახურებაზე ორიენტაციით, მაღალი ხარისხის მომსახურებით? და რაში გამოიხატებოდა ეს განსაკუთრებულობა?

დაასახელეთ ნებისმიერი დარგი, ნებისმიერი ორგანიზაცია ან თუნდაც პატარა დაწესებულება, გავუზიაროთ ერთმანეთს მოსაზრებები ამ მიმართულებით :)

 

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites

სასტუმრო პარაგრაფი _ დაბადების დღის საჩუქრად ერთი ადამიანი უფასოდ შემოუშვეს ნომერში, ასევე ლამაზად გაფორმებული პატარა ტორტიკი მოგვართვეს და მეორე დღის ჩექ აუთიც გადაგვიდეს საღამომდე :)

 

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites

რესტორანი "წყნეთის წისქვილი" - თითოეული პირი მომსახურე პერსონალიდან იყო ძალიან თავაზიანი, ჰიგიენური ნორმები იყო მაღალ დონეზე დაცული, ხელთათმანებით გვემსახურებოდნენ, პროდუქციის შერჩევაშიც კომპეტენტურად დაგვეხმარნენ, ნაწილი საჭრმელებისა მაგიდასთანვე დაგვიმზადეს გრილზე რაც საკმაოდ საინტერესო საყურებელი იყო 

 

 

 

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites

@soso @Mariam Zh.მადლობა მეგობრებო,

მინდა ხაზი გავუსვა რომ არაა აუცილებელი hospitality სექტორში მოღვაწეობდეს კომპანია, შეიძლება ნებისმიერი სფერო დაასახელოთ (მაგ. ბანკი, აფთიაქი, საჯარო ორგანიზაცია, მაღაზია და ა.შ..)

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites

ჩემი პირადი გამოცდილებით საქართველოში ერთი ტენდენციაა: კომპანიას, რომელიც შენს მიმართ იჩენს მზრუნველობას და აქცენტს აკეთებს მაღალი ხარისხის მომსახურებაზე უმეტეს შემთხვევაში ცუდი შემოთავაზება აქვს, მოკლედ რომ ვთქვათ იქ სადაც კარგად გხვდებიან, დიდ ყურადღებას იჩენენ შენს მიმართ, და აღარ იციან რით გასიამოვნონ,აუცილებლად უნდა ელოდო რაღაც დაფარულ დიდ  აფიორას, ხოლო სადაც ხარისხიანი სერვისი და შემოთავაზებაა, ანუ კომპანიები რომლებმაც ბაზარზე თავი დაიმკვიდრეს, და არც კონკურენციის ეშინიათ,ხშირ შემთხვევაში არ დარდობენ თქვენს განწყობაზე, ისინი არ გამოირჩევიან მომხმარებელზე ორიენტირებულობით, უბრალოდ მათ აქვთ რაღაც სერვისი რომელსაც გვერდს ვერ აუვლი და მორჩა, ამით მთავრდება მათი ზრუნვა მომხმარებლის კეთილგანწყობის მოპოვებაზე.

2 people like this

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites

მადლობა @ოთარ ვადაჭკორია, შესაძლოა ასეც არის, რომ მომსახურების ხარისხით ცდილობენ  არაკონკურენტული შეთავაზების კომპენსირებას  და არიან ადამიანებიც, ვისთვისაც მომსახურება უფრო პრიორიტეტულია ვიდრე ფასი ან კონკრეტული მახასიათებელი.

ჩვენ გვინდა გამოვავლინოთ კომპანია განსაკუთრებული მომსახურების ხარისხით (თუნდაც ცუდი პროდუქტი ჰქონდეს), რომ შემდეგ შევისწავლოთ - როგორ ახდენენ ამ ხარისხის მიღწევასა და შენარჩუნებას, რა მექანიზმებითა და რა მოტივაციის სქემებით. თუ დაგვისახელებდით 1-2 კომპანიას, ძალიან ღირებული იქნებოდა ჩვენთვის. 

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites

შექმენი ანგარიში ან გაიარე ავტორიზაცია რომ დაამატო კომენტარი

საჭირეოა დარეგისტრირდე ან გაიარო ავტორიზაცია კომენტარის დასატოვებლად

შექმენი ანგარიში

დაარეგისტრირე ახალი მომხმარებელი


დაარეგისტრირე ანგარიში

ავტორიზაცია

გაქვს ანგარიში ? გაიარე ავტორიზაცია


ავტორიზაცია