tami

მომხმარებლების კვლევისა და შესწავლის მეთოდები გავუზიაროთ ერთმანეთს

3 posts in this topic

იმისათვის, რომ მომხმარებელზე იყო ორიენტირებული, შესაბამისი სერვისები და პროდუქტები განავითარო, მარკეტინგიც ეფექტურად დაგეგმო - უნდა გესმოდეს მისი პრეფერენციები და ქცევები. 

თუ გქონიათ გამოცდილება მომხმარებლების შესწავლის, რა ინფორმაციებს აგროვებდით, და რა ფორმით? 

 

 

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites

ერთ-ერთი მსხვილი წარმატებული კომპანიის (რითეილი) დირექტორი თავის გამოცდილებას გვიზიარებდა და უმთავრეს ფაქტორს წარმატების უკავშირებდა სწორედ მომხმარებლის ქცევის შესწავლას და მათ უკეთ გაცნობას.

კომპანიაში არ ჰყავდა ცალკე ერთეული ან ამ ფუნქციებით დატვირთული პირი, ვინც მომხმარებელს შეისწავლიდა, მაგრამ თვითონ იყენებდა ასეთ მეთოდებს - დადიოდა თავის მაღაზიებში და უშუალოდ ერთვებოდა ან აკვირდებოდა მომსახურების პროცესს, რა კითხვებს სვამდნენ, როგორ მოძრაობდნენ მაღაზიაში და ა.შ გარდა ამისა ხშირად სტუმრობდა კონკურენტებს, იქაც აკვირდებოდა რა სეგმენტი იყო მომხმარებელი, რა განსხვავებები იყო სეგმენტში, პროდუქტის მიმართ დამოკიდებულებაში და ა.შ.

უშუალო შეხება კლიენტთან და მათთან პირდაპირი კომუნიკაცია გადაწყვეტილების მიმღებ პირებს ძალიან ეხმარება არ მოწყდნენ რეალობას.

1 person likes this

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites

ძალიან ადრე წავაწყდი ამ ფორმას და ვინახავდი, ვიცოდი ოდესმე გამომადგებოდა :)) ვფიქრობ ყველა ჩვენს ორგანიზაციას უნდა ჰქონდეს მსგავსი დოსიე (ან ბევრად უკეთესი)

ideal customer.png

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites

შექმენი ანგარიში ან გაიარე ავტორიზაცია რომ დაამატო კომენტარი

საჭირეოა დარეგისტრირდე ან გაიარო ავტორიზაცია კომენტარის დასატოვებლად

შექმენი ანგარიში

დაარეგისტრირე ახალი მომხმარებელი


დაარეგისტრირე ანგარიში

ავტორიზაცია

გაქვს ანგარიში ? გაიარე ავტორიზაცია


ავტორიზაცია