tami

როგორ გავზარდოთ უფრო სწრაფად და უფრო ადვილად კომპანიების მომგებიანობა?

8 posts in this topic

როგორც იცით, ჩვენი საქმიანობის 80% სწორედ ამ ამოცანის გადაწყვეტას უკავშირდება - გავზარდოთ კომპანიის მომგებიანობა ძალიან სწრაფად და ეფექტურად.

ამ თემაში გავუზიაროთ ერთმანეთს საკუთარი გამოცდილებები, წარმატებული ქეისები, რამ იმუშავა და რამ - ნაკლებად. რა ცოდნები უნდა დავაგროვოთ, რა მეთოდოლოგიით ვიმუშაოთ და სხვა.. 

ნებისმიერი ინფორმაცია, რაც ამ საკითხს უკავშირდება, უზომოდ საინტერესო და ღირებული იქნება :)

 

 

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites

ყველა კომპანიას თვის სპეციფიკა აქვს და არ მგონია საერთო რეცეპტი არსებობდეს

იმ კომპანიებს რომლებსაც აქვთ ე.წ "ფრონტ დესკი" აუცილებელია რომ სწორად შევარჩიოთ ის ხალხი ვინც იქნება პირველ შეხებაში მომხმარებელთან. ხშირად კომპანიები ისეთ ხალხს ათავსებენ ფრონტ-ზე რომლებიც უნდა დამალონ და პირიქით. ასევე ხშირად წარმატებულ ფრონტ-ოფისის თანამშრომლებს "აწინაურებენ" და ბექ-იფისში გადაყავთ სადაც მათ ნაკლები სარგებლობა მოაქვთ. 

1 person likes this

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites

ა) თუ კომპანია ზარალზეა, უნდა ეგრევე გადაიყვანო კრიზისში = ყველას უმეორო, რომ ასე ბიზნესის კეთება არ შეიძლება, ან უნდა რადიკალური ცვლილებები მოხდეს შემოსავლების და ხარჯების ხმარეს, ან არა და ასე მუშაობას აზრი არ აქვს და უნდა დავიხუროთ. და ამ ფონზე გააკეთო ყველა ის რადიკალური ცვლილება, რაც ჭკუასტან ახლოსაა. ეგრე მგონია, რომ ყველა ზარალიან კომპანიაში არის ხარჯები, რომლებსაც თუ მოგება არ გაქვს თავს უფლერბას არ უნდა აძლევდე. ოჯახის ბიუჯეტივითაა, არის გასავლები, რომლების გაწევა ვალით არ შეიძ₾ება  (რესტორანში და კინოში ვიზიტი მაგალიტად :) )

 

ბ) თუ კომპანია მოგებაზეა, შემსოავლის ახალი წყარო / პროდუქტი უნდა დაამატო. გასაგებია რომ გონივრულად უნდა ქნა ეს, სულელურად გაკეთღებული არაფერი გაზრდის მომგებიანობას :) მაგრამ თუ თემაში დასმულ კითხვაზე რამე პასუხი არსებობს, ვფიქრობ რომ ეს არის

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites

მე ორი პარალელური გზით მესახება მოქმედება:

  1. სწრაფი ეფექტისთვის - რა პოტენციალიც აქვს - არსებულ პროდუქტს ან სერვისს - იმის ბოლომდე რეალიზება მოხდეს - გაყიდვების ფორსირებით, ახალ არხებში ახალ კლიენტებთან შეთავაზებით და თან ხარჯების მაქსიმალური ეკონომია - თუ ზარალზეა ორგანიზაცია. 
  2. პარალელურად მოხდეს მომგებიანობის ზრდის მიმართულებების აღმოჩენა - რა კომპონენტს ექნება ყველაზე დიდი ეფექტი - პროდუქტის განვითარება, ქსელის განვითარება თუ რაიმე სხვა. 

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, არჩილ შიშმანაშვილი said:

ა) თუ კომპანია ზარალზეა, უნდა ეგრევე გადაიყვანო კრიზისში = ყველას უმეორო, რომ ასე ბიზნესის კეთება არ შეიძლება, ან უნდა რადიკალური ცვლილებები მოხდეს შემოსავლების და ხარჯების ხმარეს, ან არა და ასე მუშაობას აზრი არ აქვს და უნდა დავიხუროთ. და ამ ფონზე გააკეთო ყველა ის რადიკალური ცვლილება, რაც ჭკუასტან ახლოსაა. ეგრე მგონია, რომ ყველა ზარალიან კომპანიაში არის ხარჯები, რომლებსაც თუ მოგება არ გაქვს თავს უფლერბას არ უნდა აძლევდე. ოჯახის ბიუჯეტივითაა, არის გასავლები, რომლების გაწევა ვალით არ შეიძ₾ება  (რესტორანში და კინოში ვიზიტი მაგალიტად :) )

 

ბ) თუ კომპანია მოგებაზეა, შემსოავლის ახალი წყარო / პროდუქტი უნდა დაამატო. გასაგებია რომ გონივრულად უნდა ქნა ეს, სულელურად გაკეთღებული არაფერი გაზრდის მომგებიანობას :) მაგრამ თუ თემაში დასმულ კითხვაზე რამე პასუხი არსებობს, ვფიქრობ რომ ეს არის

პირველი საკითხი საინტერესოა ძალიან - ჩვენ უფრო განსხვავებული მიდგომა გვაქვს - ვცდილობთ ოპტიმიზმი შევინარჩუნოთ, დავამშვიდოთ ხალხი - რომ ყველაფერი კარგად იქნება, რომ მოტივირებულები და შემართებულები იყვნენ. შენი გამოცდილება როგორია - რამდენად ეხმარება კრიზისში გადაყვანა შედეგების მიღებას? 

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, tami said:

პირველი საკითხი საინტერესოა ძალიან - ჩვენ უფრო განსხვავებული მიდგომა გვაქვს - ვცდილობთ ოპტიმიზმი შევინარჩუნოთ, დავამშვიდოთ ხალხი - რომ ყველაფერი კარგად იქნება, რომ მოტივირებულები და შემართებულები იყვნენ. შენი გამოცდილება როგორია - რამდენად ეხმარება კრიზისში გადაყვანა შედეგების მიღებას? 

თუ ლიდერს ყოველ სიტუაციაში გამონაკლისის გარეშე შეუძლია რომ რეალურად კრიზისში მყოფ ადამიანებს ოპტიმიზმი შეუნარჩუნოს და ამ ოპტიმიზმზე დაყრდნობით მათ განსაკუთრებული შედეგებისკენ უბიძგოს - მაშინ რა თქმა უნდა სულ ასე უნდა მიუდგეს საქმეს, რადგან ეს იდეალური გზაა.

ჩემი დაკვირვებით - ძალიან ძნელი და სარისკოც  - ამასთან. თან სარისკო არა ამრტო ორგანიზაციისთვის, არამედ  ადამიანებისთვისაც ორგანიზაციაში. თუ საბოლოო შედეგით გამოვა რომ ცრუ ოპტიმიზმი იყო, "ჩვენ ხომ მაქსიმუმი ვცადეთ" ამ ლიდერს ვინც გაყვა იმ ადამიანებს დაკარგულ დროს და ხელიდან გაშვებულ შესაძლებლობებს არ დაუბრუნებს.

საშუალო სტატისტიკურ ლიდერს ამ გზას არ ვურჩევდი მოგების სწრაფად გაზრდის ხერხად. მითუმეტეს სინდისზე სხვა ადამიანების ბედ იღბალის აღებასაც რისკავს. თუ კომპანია კრიზისშია, საშუალო სტატისტიკური ლიდერისთვის ჩემი აზრით რეკომენდებულია ზედაპირზე მყოფი სიმართლის თქმა და მისი გაყოლა. მიუხედავად იმისა რომ ოპტიმისტური მიდგომის შემოუსაზღვრელ პოტენციალს გაუშვებს ამით ხელიდან.

და მაინც, გავმეორდები, ვისაც გამოსდის კრიზისშიც კი იმ დონის ოპტიმიზმის შექმნა, რომ ადამიანებმა სასწაულები მაოხდინონ, რა თქმა უნდა სულ ასე უნდა იმოქმედოს.

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites

ყველაზე პერსპექტიული 1-2 ადამიანი უნდა ცალკე გამოყო გუნდად, აანთო მომგებიანობის იდეით (ან ხარჯისდ აზოგვა = კლიენტის სასარგებლოდ რომ ნაკლებს იხდიან ან შემოსავლის მატება, ე.ი. მეტი სარგებელი მოგვაქვს) და სრული თავისუფლება უნდა მისცე. ყველგან ცარევის უფლება უნდა მისცე (იდეებით და ინტერვიუებით, ეგრევე ცვლილებების უფლება არა რა თქმა უნდა)

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites

იმ პროდუქტს, რომელსაც ყველაზე ნაკლები წვლილი შექავს მოგებაში ფასი მოუმატო, თუნდაც ბევრი ფიქრის გარეშე. ან თვითღირებულების რამე კომპონენტი "ძალადობრივად" შეუმცირო. თუ სისულელე ნაბიჯია, იმისი იმედი შეიძლება იქონიო რომ პასიური პროდუქტია და ზიანი დიდი არ იქნება. და თუ აღმოჩნდა რომ კარგად იმუშავა, ამ პროდუქტიდანაც მეტი მოგება იქნება და შეიძლება ექსპერიმენტით მიღებყული ცოდნა სხვა პროდუქტებსაც შეეხოს.

გააზიარე პოსტი


Link to post
Share on other sites

შექმენი ანგარიში ან გაიარე ავტორიზაცია რომ დაამატო კომენტარი

საჭირეოა დარეგისტრირდე ან გაიარო ავტორიზაცია კომენტარის დასატოვებლად

შექმენი ანგარიში

დაარეგისტრირე ახალი მომხმარებელი


დაარეგისტრირე ანგარიში

ავტორიზაცია

გაქვს ანგარიში ? გაიარე ავტორიზაცია


ავტორიზაცია