Search the Community

Showing results for tags 'პროდუქტი'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • ორგანიზაციული ამოცანების გადაწყვეტა
    • სინერჯი კაპიტალი
    • სინერჯი ჯგუფი
    • სახალხო აფთიაქი
    • Taste Hotel
    • 8000 მოსავალი
    • ქარელის ხილი
    • ხანძთელის ფონდი
    • ჩაიმანია
    • მანნა - ქართული ჩაის წარმოება
    • ანტრეკოტი
    • მედიქოლი
    • კარიერული წარმატების ჯგუფი
    • მენეჯერული სიტუაციებიდან გამოსავლის პოვნა
    • მოხუცთა სახლი
    • ფორუმის განვითარება
    • სტრატეგიების ინკუბატორი
  • თავისუფალი თემების ზონა
    • თავისუფალი თემები ფორუმის წევრებისგან

Group


ტელეფონი


სამუშაო გამოცდილება


განათლება

Found 14 results

  1. მეგობრებო, გაგვიზიარეთ თქვენი მოსაზრებები ხარისხის უზრუნველყოფის სისტემის შესახებ - როგორ უზრუნველვყოფთ უმაღლეს ხარისხს (ნედლეულის და პროდუქციის) ახალი წერტილების დამატების პირობებში როგორ (იდეა) ან რა პროცესით უნდა მუშაობდეს სისტემა, რათა ყველა სავაჭრო წერტილში იყოს დაცული ნედლეულისა და პროდუქციის ერთიანი სტანდარტი
  2. თუ ივლიდით განცალკევებულად ესეთ მაღაზიებში? სადაც ორგანული და ჯანსაღი პროდუქტი იყიდება მხოლოდ? (ფასი საშუალოზე მაღალია ასეთ პროდუქტებზე) თუ არჩევდით დიდ მარკეტებში მსგავსი პროდუქტების შეძენას? (თუ ვივარაუდებთ რომ ისინიც დაამატებენ თავიანთ ასორტიმენტში მსგავს პროდუქტებს)
  3. 1) რატომ ანიჭებთ კონკრეტულ აფთიაქს უპირატესობას. 2) აფთიაქების შემოთავაზებული რა სერვისები მოგწონთ/არ მოგწონთ. 3) რომელი ახალი სერვისის დანერგვას ისურვებდით აფთიაქებში.
  4. ამბობენ ჩაის მოხმარება ზაფხულში იკლებსო. რა შეიძლება გაკეთდეს, რომ ჩაის გაყიდვები ზაფხულში არ შემცირდეს? საუბარია უფრო მეტად ცხლად დასაყენებელ ჩაიზე, თუმცა ნაწილი სახეობების "ცივად დაყენებაც" შეიძლება
  5. ამ დროისათვის მაღაზიაში იყიდება ჩაის და ყავის ფართო ასორტიმენტი და ჭურჭელი. რა პროდუქტი გახსენდებათ ისეთი რომელიც ჩაის ან ყავას უხდება და თვლით რომ წარმატებით გაიყიდებოდა ჩაიმანიაში?
  6. გვესაჭიროება იდეები თუ როგორ შევქმნათ მოთხოვნა ჩირზე და მნიშვნელოვანია რომ ეს იდეები იყოს ძალიან მარტივი და ეფექტური, მადლობას გიხდით წინასწარ
  7. ჩვენი პროდუქცია არის დაფასოებული ჩირი და ასორტიმენტი საკმაოდ დიდია, რომელიც განთავსებულია სხვადასხვა ქსელურ მაღაზიებში. გვჭირდება საინტერესო იდეები თუ როგორ შეიძლება ქალბატონებს შევაყვაროთ ჩვენი პროდუქცია და მისი ყიდვის სურვილი გავუჩინოთ, რითი შეიძლება მათი დაინტერესება გამოვიწვიოთ და რას უფრო მეტ ყურადღებას მიაქცევენ.
  8. სახალხო აფთიაქი არის საუბნო ტიპის აფთიაქების ქსელი, სადაც ვფიქრობთ რომ მედიკემენტებთან ერთად სხვა სახის ასორტიმენტიც შეიძლება გვქონდეს წარმოდგენილი, თუმცა აუცილებლად უნდა იყოს ჯანმრთელობის გაუმჯობესებასთან კავშირში, ან კიდევ უბრალოდ ჯანსაღი და კარგი ჯანმრთელობისთვის. ნებისმიერი იდეა ჩვენთვის ღირებული იქნება, არ შეიზღუდოთ და გთხოვთ, მოგვწერეთ, რა ასეთი პროდუქტები წარმოგიდგენიათ რომ გვქონდეს აფთიაქში.
  9. გაგვიზიარეთ მოსაზრებები, სად შეიძლება იყიდებოდეს ჩაიმანიას ჩაი გარდა საკუთარი მაღაზიებისა და ბარ-რესტორნებისა?
  10. ამჟამად პროდუქტებიდან გამომდინარე ვცდილობთ ვიპოვოთ მომწოდებლები, ვიყენებთ დიდ სავაჭრო ცენტრებს მომწოდებლების იდენტიფიცირებისთვის, Yell.ge-ს, კიდევ რა არხები შეიძლება გამოვიყენოთ , რომ ბაზაში მომწოდებლებს მუდმივად ვიმატებდეთ?
  11. როგორ ფიქრობთ რისი გაკეთება შეიძლება, რა აქტივობების, პროექტების, კამპანიების დაგეგმვა და განხორციელება, რომლებიც გაზრდის ჩიკორის ბრენდის მიმართ მომხმარებლების ლოიალურობას. ჩირის ყიდვის დროს, რომ ჩიკორიზე აკეთებდნენ მუდმივად არჩევნას, უყვარდეთ და მოსწონდეთ ეს ბრენდი. p.s. ჩიკორი ქართული ჩირია. ამ ეტაპზე შემოთავაზებული პროდუქციაა: ქლიავის, გარგრის, ვაშლის, ლეღვის, ნესვის და საზამთროს ჩირი, ქლიავის ჩირი შოკოლადში, გარგრის ჩირი შოკოლადში, ხურმის და ატმის მიქსი.
  12. აღწერა: გვჭირდება კრეატიული იდეები, თუ როგორ ავამაღლოთ ადამიანებში ინტერესი ვიტამინების მიმართ. დღეს ძალიან ცოტა ადამიანი ახერხებს იკვებოს ბალანსირებულად და რაციონში ჩართოს ყველა ის პროდუქტი, რაც ორგანიზმს სჭირდება. როცა ეს ვერ ხერხდება, საჭიროა დანაკლისის ვიტამინებით შევსება, რათა მხნედ, ენერგიულად, ჯანმრთელად გამოვიყურებოდეთ და ვგრძნობდეთ თავს. ცნობიერების და ზოგადი ინტერესის ამაღლების პარალელურად გვსურს, ბრიტანულ საუკეთესო ბრენდსაც გავუწიოთ პრომოუშენი, რომლის იმპორტსაც სახალხო აფთიაქი ახორციელებს (ვიტაბიოტიკზეა საუბარი). სამიზნე სეგმენტი - ნებისმიერი ასაკის საშუალო და მაღალი შემოსავლების მქონე ადამიანები. ამოცანის სირთულე - ინფორმაციის გავრცელება ძირითადად აღიქმება რეკლამად, ამასთან, ბევრი მსგავსი კამპანია იწარმოება, რაც ართულებს შედეგის ეფექტურობას ჩვენს შემთხვევაში.
  13. ჩვენი მიზანია, ისეთი ტურისტური პაკეტის შექმნა, რომელიც დაუვიწყარს გახდის სასტუმროს დამსვენებლების საახალწლო დღეებს. სასტუმრო გათვლილია ევროპისა და პოსტსაბჭოთა ქვეყნების საშუალობიუჯეტიან სეგმენტზე და სასტუმროს კონცეფციაა ქართული კულტურის/კერძების გაცნობა და შეყვარება. პაკეტი უნდა იყოს რამდენიმე დღიანი (შეგიძლიათ თვითონ განსაზღვროთ პერიოდი). უნდა მოიცავდეს სტუმრისთვის სასიამოვნო სერვისებს, როგორც სასტუმროში ასევე სასტუმროს გარეთ და ამ პროდუქტის შეძენის შემდეგ ტურისტს აღარ უნდა მოუწიოს იმაზე ფიქრი თუ როგორ უნდა დაგეგმოს და გაატაროს საახალწლო დასვენება.
  14. წარმოიდგინეთ რომ არის ორი იდენტური სასტუმრო ვიზუალით, ინფრასტრუქტურული მდგომარეობითა და მდებარეობით. რა შემთხვევაში გადაიხდიდით მეორე სასტუმროში 30-50 ლარით მეტს - რა დამატებითი სერვისები უნდა შემოგთავაზოთ, რა დამატებითი ღირებულება უნდა შეგიქმნათ რომ გიღირდეთ უფრო მეტი თანხის გადახდა?