Search the Community

Showing results for tags 'მოტივაცია'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • ორგანიზაციული ამოცანების გადაწყვეტა
    • სინერჯი კაპიტალი
    • სინერჯი ჯგუფი
    • სახალხო აფთიაქი
    • Taste Hotel
    • 8000 მოსავალი
    • ქარელის ხილი
    • ხანძთელის ფონდი
    • ჩაიმანია
    • მანნა - ქართული ჩაის წარმოება
    • ანტრეკოტი
    • მედიქოლი
    • კარიერული წარმატების ჯგუფი
    • მენეჯერული სიტუაციებიდან გამოსავლის პოვნა
    • მოხუცთა სახლი
    • ფორუმის განვითარება
    • სტრატეგიების ინკუბატორი

Group


ტელეფონი


სამუშაო გამოცდილება


განათლება

Found 7 results

  1. მეგობრებო, როგორ ფიქრობთ, ჩვენი მხრიდან რა ტიპის მოტივაციის სქემები ან აქტივობები იქნებოდა თქვენთვის ყველაზე მასტიმულირებელი, რომ აქ აქტიურობის სურვილი გაგიჩნდეთ
  2. ბევრ ორგანიზაციას უდგება ხოლმე პერიოდები, განსაკუთრებით ახლადშექმნილ კომპანიებს, როდესაც ორგანიზაციას ექმნება ქეშის დეფიციტი და თანამშრომლებს უგვიანდებათ ანაზღაურება. რა თქმა უნდა, მენეჯმენტი პასუხისმგებელია, რომ ესეთი შემთხვევები არ იყოს ორგანიზაციაში, მაგრამ მაინც არის ეგეთი შემთხვევები, მათ შორის ჩვენს პორტფელურ კომპანიებში. საინტერესოა თქვენი პრაქტიკის გაზიარება - ასეთ დროს როგორ მოქმედებთ, რომ დემოტივაციამ არ იმოქმედოს კომპანიის საქმიანობაზე, განსაკუთრებით კი მომსახურების/პროდუქტის ხარისხზე - რომელიც ეგრევე დიდ გავლენას ახდენს ორგანიზაციის პერფორმანსზე.
  3. როგორც იცით, თეისთ გრუპი შედის 25-40 ნომრიანი სასტუმროების მართვაში და ეხმარება დატვირთვებში, შემოსავლების ზრდასა და ხარისხის უზრუნველყოფაში. თქვენ როგორ ფიქრობთ, რა უნდა იყოს შეთავაზება, რომ სურვილი გაუჩნდეთ ჩვენთან თანამშრომლობის - და რა საფასურის სანაცვლოდ. ან როგორ უნდა ითვლებოდეს მენეჯმენტის საკომისიო.
  4. რა არხებით და ფორმებით მოვანდომოთ საქართველოში მცხოვრებ უცხოელებს ბოთლის ღვინის 8000 მოსავლის ონლაინ გვერდიდან შეძენა?
  5. რა ინფორმაცია, რა არხებით/მესიჯებით და ფორმით შეიძლება გავავრცელოთ, რომ ადამიანებს მოუნდეთ მეგობრისთვის ბოთლის ღვინის ონალინ შესყიდვით გაგზავნა?
  6. რა შეიძლება გაკეთდეს იმისთვის, რომ ადამიანებს კომპანიის წილის ფლობის, როგორც საინტერესო, პერსპექტიული აქტივის, მიმართ ინტერესი გაუღვიძო?
  7. თქვენი აზრით რა შეიძლება ხდებოდეს აფთიაქში საინტერესო და განსხვავებული, წამლის და სტანდარტული სააფთიაქო საშუალებების შეძენის გარდა, რის გამოც ადამიანს მოუნდება ან თვითონ მივიდეს ან შვილი წაიყვანოს ან მშობელი ან ბებია-ბაბუა ან ცხოველი წაიყვანოს ან სხვ. ისეთი რაც ამის მოტივაციას გაუჩენს ადამიანს და თან სახალხო აფთიაქთან წინააღმდეგობრივიც რო არ იქნება?