Search the Community

Showing results for tags 'მომსახურება'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • ორგანიზაციული ამოცანების გადაწყვეტა
    • სინერჯი კაპიტალი
    • სინერჯი ჯგუფი
    • სახალხო აფთიაქი
    • Taste Hotel
    • 8000 მოსავალი
    • ქარელის ხილი
    • ხანძთელის ფონდი
    • ჩაიმანია
    • მანნა - ქართული ჩაის წარმოება
    • ანტრეკოტი
    • მედიქოლი
    • კარიერული წარმატების ჯგუფი
    • მენეჯერული სიტუაციებიდან გამოსავლის პოვნა
    • მოხუცთა სახლი
    • ფორუმის განვითარება
    • სტრატეგიების ინკუბატორი
  • თავისუფალი თემების ზონა
    • თავისუფალი თემები ფორუმის წევრებისგან

Group


ტელეფონი


სამუშაო გამოცდილება


განათლება

Found 7 results

  1. როგორც იცით, კომპანია „მედიქოლი“ ეხმარება პაციენტებს თავიანთი ჩივილებისა და ტერიტორიული მჯობინებების მიხედვით თბილისის მასშტაბით სხვადასხვა კლინიკაში სხვადასხვა ექიმთან ჩაწერაში. გვსურს მედიქოლის მომსახურება განვავითაროთ. მომხმარებელის თვალთახედვით, რა სერვისების დამატებას ისურვებდით?
  2. თქვენ როგორ ფიქრობთ, რა კრიტერიუმებით, რა ფორმით ან რა პარამეტრებით შეიძლება შეფასდნენ ქოლ-ცენტრის თანამშრომლები და თუ გაქვთ რაიმე პრაქტიკა, ისიც რომ გაგვიზიაროთ. აქვე შეგახსენებთ, რომ მედიქოლი არის დამაკავშირებელი რგოლი პაციენტსა და ექიმს შორის, ახორციელებს ექიმთან/კვლევაზე ჩაწერას თბილსში არსებულ კლინიკებში, ასევე აქვს დამატებითი პროდუქტები აქციების და განვადების სახით. მუშაობს 24/7 და მომხმარებლისთვის ქოლ-ცენტრის მომსახურება არის უფასო
  3. თქვენ როგორ ფიქრობთ, რომელი კომპანია ან ობიექტია გამორჩეული მზრუნველი თანამშრომლებით, მომსახურებაზე ორიენტაციით, მაღალი ხარისხის მომსახურებით? და რაში გამოიხატებოდა ეს განსაკუთრებულობა? დაასახელეთ ნებისმიერი დარგი, ნებისმიერი ორგანიზაცია ან თუნდაც პატარა დაწესებულება, გავუზიაროთ ერთმანეთს მოსაზრებები ამ მიმართულებით
  4. 1) რატომ ანიჭებთ კონკრეტულ აფთიაქს უპირატესობას. 2) აფთიაქების შემოთავაზებული რა სერვისები მოგწონთ/არ მოგწონთ. 3) რომელი ახალი სერვისის დანერგვას ისურვებდით აფთიაქებში.
  5. რა შეიძლება დაახვედროს ჩაიმანიას მაღაზიებში კონსულტანტმა ან უთხრას, ან გაატანოს, გაუკეთოს ან სხვა, რითიც შთაბეჭდილებებით სავსეს გაუშვებს მომხმარებელს, საოცარ ემოციებს გააყოლებს? ისეთი თან ბიუჯეტურადაც განხორციელებადი რომ იყოს
  6. ჩვენი აფთიაქის მნიშვნელოვანი სამიზნე სეგმენტია პენსიონერები. გვინდა, რომ 1) რაც შეიძლება მეტი პენსიონერი მოვიდეს ჩვენს აფთიაქში და 2) ისე მოვამსახუროთ, ისე დავასტიმულიროთ, რომ შემდგომ აფთიაქის საჭიორების შემთხვევაში ჩვენთან მოდიოდნენ მუდმივად. გაგვიზიარეთ თქვენი მოსაზრებები, რა ღონისძიებები შეიძლება დავგეგმოთ და განვახორციელოთ ამ მიზნის მიღწევისთვის?
  7. წარმოიდგინეთ რომ არის ორი იდენტური სასტუმრო ვიზუალით, ინფრასტრუქტურული მდგომარეობითა და მდებარეობით. რა შემთხვევაში გადაიხდიდით მეორე სასტუმროში 30-50 ლარით მეტს - რა დამატებითი სერვისები უნდა შემოგთავაზოთ, რა დამატებითი ღირებულება უნდა შეგიქმნათ რომ გიღირდეთ უფრო მეტი თანხის გადახდა?