ბევრ ორგანიზაციას უდგება ხოლმე პერიოდები, განსაკუთრებით ახლადშექმნილ კომპანიებს, როდესაც ორგანიზაციას ექმნება ქეშის დეფიციტი და თანამშრომლებს უგვიანდებათ ანაზღაურება. რა თქმა უნდა, მენეჯმენტი პასუხისმგებელია, რომ ესეთი შემთხვევები არ იყოს ორგანიზაციაში, მაგრამ მაინც არის ეგეთი შემთხვევები, მათ შორის ჩვენს პორტფელურ კომპანიებში.
საინტერესოა თქვენი პრაქტიკის გაზიარება - ასეთ დროს როგორ მოქმედებთ, რომ დემოტივაციამ არ იმოქმედოს კომპანიის საქმიანობაზე, განსაკუთრებით კი მომსახურების/პროდუქტის ხარისხზე - რომელიც ეგრევე დიდ გავლენას ახდენს ორგანიზაციის პერფორმანსზე.