Search the Community

Showing results for tags 'კვლევა'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • ორგანიზაციული ამოცანების გადაწყვეტა
    • სინერჯი კაპიტალი
    • სინერჯი ჯგუფი
    • სახალხო აფთიაქი
    • Taste Hotel
    • 8000 მოსავალი
    • ქარელის ხილი
    • ხანძთელის ფონდი
    • ჩაიმანია
    • მანნა - ქართული ჩაის წარმოება
    • ანტრეკოტი
    • მედიქოლი
    • კარიერული წარმატების ჯგუფი
    • მენეჯერული სიტუაციებიდან გამოსავლის პოვნა
    • მოხუცთა სახლი
    • ფორუმის განვითარება
    • სტრატეგიების ინკუბატორი

Group


ტელეფონი


სამუშაო გამოცდილება


განათლება

Found 37 results

  1. თუ ივლიდით განცალკევებულად ესეთ მაღაზიებში? სადაც ორგანული და ჯანსაღი პროდუქტი იყიდება მხოლოდ? (ფასი საშუალოზე მაღალია ასეთ პროდუქტებზე) თუ არჩევდით დიდ მარკეტებში მსგავსი პროდუქტების შეძენას? (თუ ვივარაუდებთ რომ ისინიც დაამატებენ თავიანთ ასორტიმენტში მსგავს პროდუქტებს)
  2. როგორც ყველამ ვიცით, ძალიან იზრდება ონლაინ კურსებისა და ონლაინ განათლების სექტორი, რაც საერთაშორისო დონის ცოდნების უკვე ბევრად მეტისთვის ხდის ხელმისაწვდომს. გვაინტერესებს თქვენი მოსაზრებები - სამომავლოდ როგორ ხედავთ - დარჩება თუ არა ადგილი ლოკალური სწავლებებისთვის (მათ შორის ლოკალური ონლაინ კურსებისთვის), თუ გრძელვადიანად გლობალურ განათლების სისტემაში მოვექცევით ყველანი.
  3. რა არ მოგწონთ თემების ფორმატში, ზოგადად საიტთან დაკავშირებით შენიშვნები, განხილვის მიდგომებში - რა გამოვასწოროთ - გთხოვთ მაქსიმალურად დააფიქსიროთ თქვენი შენიშვნები.
  4. მოდით ერთად ვეძებოთ ზრდის განსაკუთრებული პოტენციალის მქონე კომპანიები. სად ვეძებოთ როგორ ვიპოვოთ ან ხომ არ იცნობთ რომელიმე ასეთს? ვინ მიგვაჩნია ასეთებად რომ დავწეროთ. ძალიან მნიშვნელოვანია ბევრი ვიპოვოთ ასეთი და ჩვენ დავეკონტაქტებით და იმაზეც მოგიყვებით როგორ განვიტარდება მთთან დაკავშირებით მოვლენები. სად გამოგვივა პარტნიორობა და სად ვერ და სად რა შედეგები ექნება ჩვენ მისვლას. ვინ იცის რამდენ საინტერესო კომპანიას ვიპოვით ერთად, ვიყიდით და განვავითარებთ. აბა დავიწყოთ ძიება:
  5. 1) რატომ ანიჭებთ კონკრეტულ აფთიაქს უპირატესობას. 2) აფთიაქების შემოთავაზებული რა სერვისები მოგწონთ/არ მოგწონთ. 3) რომელი ახალი სერვისის დანერგვას ისურვებდით აფთიაქებში.
  6. რა აქცია, აქტივობა, კამპანია გახსენდებათ და რომელი ქსელის მიერ გაკეთებული, რითიც თქვენს კეთილგანწყობაზე ძალიან დადებითად იმოქმედა და რატომ შეაფასეთ ასე ეგეც გამიზიარეთ გთხოვთ
  7. დამეხმარეთ, უპასუხეთ კითხვებს: სად გაქვთ სოფელი (რეგიონი/რაიონი, სოფლის სახელი)? რამდენი ოჯახი ცხოვრობს დაახლოებით? არის თუ არა სოფელში აფთიაქი? თუ ქსელურია რომელი? თუ ხართ ნამყოფი ან სხვისგან გაქვთ ინფორმაცია, რამდენიმე სიტყვით როგორ დაახასიათებდით (ზომას, მდებარეობას, გარემოს, ფარმაცევტს, ასორტიმენტს, ფასებს ან სხვ.)?
  8. რას აქცევთ ჩაის შეძენისას ყველაზე დიდ ყურადღებას და რატომ? თუ ეს განსხვავებულია მაღაზიაში იძენთ თუ კაფეში მიირთმევთ, ეგ განსხვავებაც გაგვიზიარეთ
  9. ჩვენი სტუმრებისთვის (და არა მარტო ) რა ტიპის ღონისძიებები შეიძლება ჩავატაროთ? მაგალითად, ახლა გვაქვს ღვინის დეგუსტაცია. სასტუმროს დიდი საკონფერენციო დარბაზი, მაგრამ არ გვაქვს სამზარეულოს დიდი ინფრასტრუქტურა, ამიტომ კულინარიის კლასს (რომელსაც სჭირდება ინვენტარი, ღუმელები და ა.შ..) ამ ეტაპზე ვერ ჩავატარებთ.
  10. ჩვენ გვჯერა, რომ თანამშრომლების კმაყოფილება ძალიან მნიშვნელოვანი ფაქტორია ორგანიზაციის წარმატებისთვის, თუმცა კვლევის ჩატარება არც ისე მარტივი საკითხია - რა ფორმით სჯობს (პირდაპირი გასაუბრება, ანონიმური ონლაინ ფორმატით), როგორი კონტექსტით (უკმაყოფილებებზე ყურადღების გამახვილება თუ "რას შეცვლიდით" - ამ კუთხით წაყვანა), კითხვარი რა კომპონენტებს უნდა მოიცავდეს (თუ საერთოდაა საჭირო რაიმე კითხვარი..). გთხოვთ, გაგვიზიარეთ თქვენი მოსაზრებები, გამოცდილებები - როგორ მივიღოთ რაც შეიძლება ღირებული ინფორმაციები თანამშრომლების კმაყოფილების გასაზრდელად.
  11. გთხოვთ რომ გაგვიზიაროთ თქვენი ცოდნა/შეხედულება იმის შესახებ თუ ვინ არიან ბიზნეს ვიზიტორები, რომლებშიც შეგვიძლია მოვიაზროთ როგორც უცხოელი ვიზიტორები საქართველოში, ასევე რეგიონებიდან ჩამოსული პირები თბილისში გარკვეული ბიზნეს დანიშნულებით. გარდა იმისა თუ ვინ არიან ეს პირები ასევე კარგი იქნება თუ გაგვიზიარებთ თქვენს შეხედულებას იმის შესახებ თუ რა მიზნით შეიძლება გვსტუმრობეს ეს ხალხი, რა მოთხოვნები და სურვილები შეიძლება ქონდეთ და როგორ მოვიზიდოთ ეს სეგმენტი ჩვენთან სასტუმროში. მოზიდვის ნაწილში კი შეგვიძლია ვისაუბროთ როგორც მათთვის საინტერესო ბენეფიტებზე ასევე იმ კომპანიებისთვის საინტერესო ბენეფიტებზე რომლებმაც სავარაუდოდ ეს პირები მოიწვიეს საქართველოში (ან თბილისში).
  12. ერთ-ერთი სსაინტერესო სეგმენტი ტურიზმის ინდუსტრიაში რუსეთის მოქალაქეებია. რა ვიცით მათ შესახებ? როგორ იღებენ გადაწყვეტილებებს, რა მოსწონთ ტურიზმში, რა იწვევს მათ კმაყოფილებას, რა არ მოსწონთ და ა.შ.. არამარტო ტურისტებზე, არამედ ზოგადად რუს მოქალაქეებზე რა ინფორმაციაც გაქვთ- გთხოვთ გაგვიზიაროთ
  13. იმისათვის, რომ მომხმარებელზე იყო ორიენტირებული, შესაბამისი სერვისები და პროდუქტები განავითარო, მარკეტინგიც ეფექტურად დაგეგმო - უნდა გესმოდეს მისი პრეფერენციები და ქცევები. თუ გქონიათ გამოცდილება მომხმარებლების შესწავლის, რა ინფორმაციებს აგროვებდით, და რა ფორმით?
  14. რას შეიძლება აკეთებდეს სახალხო აფთიაქი, რომ მის მიმართ ადამიანებს ლოიალობა გაეზარდოთ, დადებითი ემოციური ბმა ჩამოუყალიბდეთ?
  15. სად ყიდულობთ დღეს ხორცს და რისი მიხედვით გააკეთეთ მაგ ადგილზე არჩევანი? სხვადასხვა სახეობის ხორცს თუ სხვადასხვა ადგილას ყიდულობთ ეგეც გვითხარით სად და რატომ, და რა იცით მაგ ადგილ(ებ)ზე მოგვიყევით
  16. რა შეიძლება გაკეთდეს იმისთვის, რომ ადამიანებს კომპანიის წილის ფლობის, როგორც საინტერესო, პერსპექტიული აქტივის, მიმართ ინტერესი გაუღვიძო?
  17. ყველასთვის ცხადია, რომ ინდივიდუალურ ობიექტებს ძალიან უჭირთ კონკურენცია ქსელურ ბიზნესებთან, მაღაზიების, კლინიკების, აფთიაქების თუ სხვა მსგვასი ტიპის საქმიანობის შემთხვევაში. საინტერესოა თქვენი გამოცდილება, რა გადაწყვეტილებებით ხდება ქსელური ბიზნესი მეტად ეფექტური? წარმატებული და წარუმატებელი კომპანიის მაგალითებიც შეგვიძლია განვიხილოთ ამ თემაში. ასევე გთავაზობთ კონკრეტული ქეისის გარჩევას, როდესაც მართვაშია განსხვავებული ტიპისა და დასახელების სასტუმროები, როგორ გესახებათ - რა სინერგიული ეფექტები შეიძლება გვქონდეს ქსელურობიდან გამომდინარე?
  18. როგორც ექსპერტები გვეუბნებიან - ონლაინ სივრცე არის მარკეტინგის საუკეთესო საშუალება, მთავარია იცოდე როგორ გამოიყენო. ამ თემაში გავაზიაროთ რასაც წავიკითხავთ, გამოვცდით, გავიგებთ - რათა ონლაინ მარკეტინგი ძალიან კარგად გამოვიყენოთ ჩვენს პორტფელურ კომპანიებში
  19. მეგობრებო, როგორც მოგეხსენებათ სინერჯის საქმიანობის უდიდესი ნაწილი არის რთული, კომპლექსური მმართველობითი ამოცანების გადაწყვეტა - ამოცანის გააზრება და გარკვეული მეთოდოლოგიით დამუშავება ისე, რომ რაც შეიძლება ეფექტური, იმ კონკრეტული ორგანიზაციისთვის ყველაზე ღირებული გადაწყვეტა მოვუფიქროთ. გთხოვთ, გაგვიზიარეთ თქვენი გამოცდილება, თქვენ რა მეთოდებს მიმართავთ, როდესაც რთული ამოცანის გადაჭრაზე მუშაობთ, როგორი პროცესით ან რა მიდგომით მუშაობთ?
  20. გაგვიზიარეთ რა გსმენიათ სინერჯი ჯგუფზე, მის საქმიანობაზე, თანამშრომლებზე, ბრენდზე ისეთი საყურადღებო, ცუდიც და კარგიც, რაც დაგვეხმარება უფრო უკეთესები გავხდეთ.
  21. გთხოვთ, ჩამოვწეროთ ის საკითხები, თემები, გამოწვევები, პრობლემები ან ნებისმიერი რამ, რასაც ყურადღებით გაეცნობოდით ფორუმის ამ განყოფილებაში, რაზე მსჯელობაც იქნება ღირებული და საინტრესო ფორუმის წევრებისთვის და სინერჯი ჯგუფს კი დაეხმარება უკეთ შეასრულოს თავის დანიშნულება. დაფიქსირებულ საკითხებს რასაც უფრო მეტი მსჯელობა დასჭირდება მერე ცალკე თემად გამოვიტანთ და განვავრცობთ. გელით დიდი ინტერესით
  22. მეგობრებო, მოდით აქ დავწეროთ სად მიაქვთ ადამიანებს მათი დანაზოგი საქართველოში, რა პროდუქტებია ბაზარზე, რა ინვესტირების შესაძლებლობები, რა აქვს გამორჩეული და საინტერესო თითოეულ მათგანს, რატო დებენ ადამიანები ამაში ფულს და ა.შ. საინეტერესოა ამ თემაში თავი მოვუყაროთ ამ შესაძლებლობების შესახებ ინფორმაციას და მუდმივად განვაახლოთ აბა დავწეროთ ვინ რ ვიცით ამ ინსტრუმენტების, პრიდუქტების, ინვესტირების შესაძლებლობების შესახებ ვის რა გაუგია საინტერესო
  23. მეგობრებო, გთხოვთ ამ თემაში დავწეროთ თუ რამე ვიცით საინტერესო კერძო კაპიტალის ფონდების შესახებ და თუ რამეს გავიგებთ ახალს. ერთის მხრივ ეს დაგვეხმარება რაც შეიძლება მეტი ახალი და სანტერესო გავიგოთ ამ ინდუსტრიაზე და მეორეს მხრივ ახლები ვინც შემოვლენ გადაავლებენ თვალს და სწრაფად გაერკვევიან სად ვართ რა თემას დავტრიალებთ გარშემო და უფრო ადვილად ცაერთვებიან. წინსწარ მადლობა ყველას აქტიურობისთვის --- აბა მოიწერეთ რაა მოკლედ რაც იცით და თუ რამეს გაიგებთ ახალს და საინტერესოს კერძო კაპიტალის ფონდების შესახებ:
  24. მეგობრობო, მოდით ამ თემაში დავწეროთ ვინ არიან ჩვენი კაპიტალის ფონდის კონკურენტები, რა ორგანიზაციები, რა პროდუქტები, რა აქვთ მათ ჩვენზე საინტერესო? რა უპირატესობები აქვთ ჩვენთან შედარებით? ამ თემაზე თუ რამეს გაიგებთ ახალს ან ფიქრობთ რამეს არ დაიზაროთ და დაწერეთ რაა.
  25. გაგვიზიარეთ, რაც გსმენიათ ან დაზუსტებით იცით ჩაიზე, რა თვისებები აქვს, კონკრეტულ სახეობებზე ან ზოგადად ჩაიზე, დაყენების და სმის წესებზე და ა.შ.