Search the Community

Showing results for tags 'გაყიდვები'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • ორგანიზაციული ამოცანების გადაწყვეტა
    • სინერჯი კაპიტალი
    • სინერჯი ჯგუფი
    • სახალხო აფთიაქი
    • Taste Hotel
    • 8000 მოსავალი
    • ქარელის ხილი
    • ხანძთელის ფონდი
    • ჩაიმანია
    • მანნა - ქართული ჩაის წარმოება
    • ანტრეკოტი
    • მედიქოლი
    • კარიერული წარმატების ჯგუფი
    • მენეჯერული სიტუაციებიდან გამოსავლის პოვნა
    • მოხუცთა სახლი
    • ფორუმის განვითარება
    • სტრატეგიების ინკუბატორი

Group


ტელეფონი


სამუშაო გამოცდილება


განათლება

Found 12 results

  1. სუვენირების და საჩუქრების მაღაზიას, რომელიც დიღომში მდებარეობს შენობის გარეთ აქვს ცალკე გამოყოფილი სივრცე (სივრცე არის დახურული). გვჭირდება იდეები, როგორ შეიძლება დავაკავშიროთ ეს სივრცე სუვენირების მაღაზიას იმგვარად, რომ მისმა დატვირთვამ მაღაზიის გაყიდვებზეც დადებითი გავლენა მოახდინოს. მაღაზია არის ორ სართულიანი, სადაც იყიდება სხვადასხვა სახის საჩუქრები და სუვენირები. მათ შორის ღვინოები, ნახატები, სასაჩუქრე კომპლექტები და ა.შ. მაღაზიაში ასევე მოწყობილია მარანი, სადაც ღვინის დაგემოვნებაა შესაძლებელი.
  2. მეგობრებო გთხოვთ თქვენი იდეები გაგვიზიაროთ ამ მიმართულებით, თუ როგორ შეიძლება ეს ამოცანა გადაიჭრას
  3. რა ფორმებით და არხებით შეიძლება ტურისტებზე დასტიმულირდეს 8000ის ღვინოების გასინჯვა და შეძენა? გთხოვთ თქვენი იდეები გაგვიზიაროთ თუ სად და როგორ შეიძლება დავხვდეთ ამ სეგმენტს
  4. გამომდინარე იქედან, რომ რეგიონების მოსახლეობის ქცევები განსხვავდება დიდი ქალაქების მოსახლეობის ქცევისგან, საინტერესოა - რა არხები და მეთოდები მუშაობს ყველაზე მეტად ინფორმაციის გასავრცელებლად და რომელი არხია/ინფორმაციის წყაროა მათთვის ყველაზე სანდო. კონკრეტული ქეისის ირგვლივაც შეგვიძლია ვიმსჯელოთ - საუბარია სამედიცინო ქოლ ცენტრის მომსახურებაზე - როდესაც აქვთ ჩივილები და ექიმი სჭირდებათ - მედიქოლში რომ დარეკონ, სადაც დააკვალიანებენ და შესაბამის ექიმთან ჩაწერენ.
  5. ზოგადი ინფორმაცია: საუბარია საუბნო აფთიაქების ქსელზე, რომელიც განთავსებულია მჭიდროდ დასახლებულ ადგილებში, თბილისსა და რეგიონებში, არამაგისტრალურ ტერიტორიაზე, არის მომცრო ზომის, ლოკალური საჭიროების ასორტიმენტით აღჭურვილი. სამუშაო საათებია 9:00-22:00, შაბთ-კვირის ჩათვლით. ბიზნეს მოდელის პრიორიტეტებია ფარმაცევტები - კვალიფიციური, სანდო, პროაქტიური, რომლებიც იცნობენ თავიანთ მომხმარებლებს და მათ საჭიროებებს. ფარმაცევტებს შეუძლიათ კვალიფიციური რჩევის მიცემა და ჯანმრთელობაზე ზრუნვასთან დაკავშირებით მომხმარებლების სწორად დაკვალიანება, გამოირჩევიან გულისხმიერებით. პროდუქტები - უმაღლესი ხარისხის ბრიტანული, ესპანური, ამერიკული საკვები დანამატები, ვიტამინები, რომელიც ჯანმრთელობისთვის, ცხოვრების ხარისხის ამაღლებისთვის მნიშვნელოვანია. მედიკამენტები, პარაფარმაცია, მოვლის საშუალებები, ვიტამინები და საკვები დანამატები, ჯანმრთელობაზე ზრუნვის სხვა უამრავი პროდუქტი ან სერვისი დაწყებული ჯანსაღ ცხოვრებაზე წიგნებიდან დამთავრებული ბავშვის გონების განვითარების სათამაშოები თუ ორსულის ბალიშები და სხვა დეცენტრალიზებული სისტემა, რაც ადგილზე ფარმაცევტს საშუალებას აძლევს გარკვეული გადაწყვეტილებები მიიღოს ოპერატიულად. ეს შეიძლება უკავშირდებოდეს ფასებს, ასორტიმენტს, მომხმარებლის დასაჩუქრებას ან სხვ. მიზანია, რომ უბანში მინიმუმ 1000 ოჯახი სტაბილურად ამ აფთიაქში დადიოდეს. (თუ დავუშვებთ, რომ ლოკაცია ხელს უწყობს)
  6. რა აქტივობები ან პროექტები შეიძლება განვახორციელოთ ანტრეკოტის მაღაზიაში (სადაც წარმოდგენილია ხარისხიანი ხორცის პროდუქცია) იმისათვის რომ გაიზაროდს დღიური გაყიდვების მაჩვენებელი?
  7. მეგობრებო გთხოვთ გაგვიზიაროთ იდეები იმის შესახებ თუ როგორ შეიძლება ჩიკორის ჩირის გაყიდვები გავზარდოთ ზაფხულში, კონკრეტულად კი ტურისტების სეგმენტზე. რა აქტივობები შეიძლება ამისათვის გავაკეთოთ და რა არხების საშუალებით შევძლებთ ამ აქტივობების შესახებ ტურისტებამდე ხმის მიწვდენას?
  8. როდესაც მარკეტინგულ ბიუჯეტში შეზღუდულები ვართ, რა შეიძლება გავაკეთოთ მედიქოლში ზარების გასაზრდელად? შეგახსენებთ, რომ მედიქოლი სთავაზობს კლინიკებში ჩაწერას ფასების, ხარისხისა და ლოკაციის მიხედვით, ჩივილების მიხედვით სწორი ექიმის შერჩევასა და დაკვალიანებას, და აქციებს / ფასდაკლებებს სხვადასხვა სამედიცინო სერვისებზე.
  9. რა გზები და მიდგომები გამოიყენოს ჩაიმანიამ, რომ სწრაფად და ბევრმა კომპანიამ დაუკვეთოს ჩაი საკუთარი მოხმარებისთვის?
  10. ჩაიმანიას ფილიალები დღეს არის დიდ სავაჭრო ცენტრებში ცალკე გამოყოფილ-მოწყობილ სივრცეებში. კითხვა არის ასეთი: როგორ მოვიზიდოთ ის ნაკადი მაღაზიებში, ვინც სავაჭრო ცენტრში შემოდის და დღეს ჩაიმანიას მაღაზიას არ სტუმრობს ? ძალიან გემრიელი ჩაის ნაკრებს გადავცემ საჩუქრად, ვინც ყველაზე მეტად მოინდომებს დახმარებას ამ ამოცანაში მომწერეთ რა ინფორმაციაც დაგჭირდებათ დამატებით.
  11. აღწერა: გვჭირდება კრეატიული იდეები, თუ როგორ ავამაღლოთ ადამიანებში ინტერესი ვიტამინების მიმართ. დღეს ძალიან ცოტა ადამიანი ახერხებს იკვებოს ბალანსირებულად და რაციონში ჩართოს ყველა ის პროდუქტი, რაც ორგანიზმს სჭირდება. როცა ეს ვერ ხერხდება, საჭიროა დანაკლისის ვიტამინებით შევსება, რათა მხნედ, ენერგიულად, ჯანმრთელად გამოვიყურებოდეთ და ვგრძნობდეთ თავს. ცნობიერების და ზოგადი ინტერესის ამაღლების პარალელურად გვსურს, ბრიტანულ საუკეთესო ბრენდსაც გავუწიოთ პრომოუშენი, რომლის იმპორტსაც სახალხო აფთიაქი ახორციელებს (ვიტაბიოტიკზეა საუბარი). სამიზნე სეგმენტი - ნებისმიერი ასაკის საშუალო და მაღალი შემოსავლების მქონე ადამიანები. ამოცანის სირთულე - ინფორმაციის გავრცელება ძირითადად აღიქმება რეკლამად, ამასთან, ბევრი მსგავსი კამპანია იწარმოება, რაც ართულებს შედეგის ეფექტურობას ჩვენს შემთხვევაში.
  12. თუ წარმოვიდგენთ, რომ სააფთიაქო ქსელში ყველა საუბნო აფთიაქს, ჰყავს თავისი გარე გაყიდვების მენეჯერი, რომლის ამოცანაა, რომ დაეხმაროს იმ ფილიალს გაზარდოს გაყიდვები. რას ურჩევდით რა გააკეთოს? ან თქვენ რას გააკეთებდით მის ადგილას, რომ ნაკადი მიიზიდოთ იმ აფთიაქში და გაყიდვები გაზარდოთ?