Guram Tavxelidze

Members
  • Content count

    41
  • დარეგისტრირდა

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Guram Tavxelidze

  • Rank
    Advanced Member

დამატებითი ფორმები

  • ტელეფონი
    598545414
  • სამუშაო გამოცდილება
    -Landingpay.ge-ს თანადამფუძნებელი/დირექტორი
    -IT პროექტების მართვის სამმართველოს უფროსი
    -IT პროექტების მენეჯერი
  • განათლება
    2013-2015წწ. ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი.
    ფაკულტეტი: ბიზნეს ადმინისტრირება.
    ხარისხი: მაგისტრი.
    2003-2007წწ. საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი.
    ფაკულტეტი: ინფორმატიკისა და მართვის სისტემები.
    სპეციალობა: კომპიუტერული ტექნოლოგიები.
    ხარისხი: ბაკალავრი.

საინტერესო სფეროები

  • საინტერესო სფეროები
    განათლება
    საბანკო/საფინანსო
    კომუნიკაციები/ტექნოლოგიები
    სტუმართმოყვარეობა
    ხელოვნება
    გართობა და დასვენება
    სამშენებლო/დეველოფმენთი
    სოფლის მეურნეობა / საკვები / სასმელი
    ენერგეტიკა
    ტრანსპორტი
    მედია
    სხვა

საინტერესო სექტორი

  • საინტერესო სექტორი
    ვაჭრობა / დისტრიბუცია
    წარმოება
    მომსახურება
    ქსელური მართვა
    საჯარო მმართველობა
  1. კი შესაძლებელია მარტო ტურისტებზე გაშვება. უბრალოდ გასათვალისწინებელია რომ თუ მაგ თბილისზე გაუშვებ რეკლამას ტურისტად ასევე აღიქვამს საქართველოს სხვა რეგიონებიდან დროებიათ ჩამოსულ ადამიანებსაც. ამიტომ გაფილტვრა ჭირდება. მოკლედ ციტა სპეციფიურია მაგრამ შესაძლებელი
  2. ბევრი კარგი იდეა ითქვა აქ. ერთადერთი რაც შემიძლია რო დავამატო: სოც ქსელში შეიძლება რეკლამის გაშვება მხოლოდ ტურისტებზე
  3. ჩემი აზრით მარტივად უნდა მიუდგე: 1. შეხედო საკუთარ პროდუქტს და სერვისს მომხმარებლის თვალით. მიუდექით კრიტიკულად. 2. გააკეთეთ მომხმარებლების უკუკავშირის ონლაინ ფორმა და მოახდინეთ უკუკავშირის გაკეთების სტიმულირება
  4. ჩემი აზრით ცნობადობა უნდა გაზარდოთ და არამარტო HR-ებში. ისეთი ბიზნესისთვისაც საინტერესოა თქვენი მომსახურება რომელსაც hr არ ყავს. მე პირადად დამჭირდა რამდენჯერმე
  5. ონლაინ კურსების გაყიდვაშ გამოცდილება მაქვს და შევამჩნიე რომ ყველაზე მნიშვნელოვანი ბენეფიტი რაც ონლაინ კურსს აქვს რატომღაც ქართულ აუდიტორიისთვის არ არის მნიშვნელოვანი. 1. არ ხარ დროში შეზღუდული და არ კარგავ გზაში დროს, ანუ ნებისმიერ დროს როცა მოგინდება და გექნება დრო მაშინ შეძლებ გავლას. 2. მუდმივად რჩება შენს კუთვნილებაშ და რაიმე თემა რომელიც შეიძება დაგავიწყდეს მარტივად იპოვი კონკრეტულ ადგილს და გადახედავ კიდევ ერთხელ. პირველ შემთხვევაში პირიქით უნდათ რომ მივიდნენ კონკრეტულ ადგილას კონკრეტულ დროს. მეორე შემთხვევაში საერთოდ არ არის ეგ მნიშვნელოვანი. მე პირადად ვერ ამოვხსენი მიზეზი. როგორ ფიქრობთ რატომ არ არის მნიშვნელოვანი?
  6. ჩემი აზრით ყოველთვის შეიძლება ონლაინ იყიდოს ადამიანმა. მაგრამ არის სიტუაციები როდესაც ღვინოსთან ერთად სხვა რაღაცეების ყიდვაც უნდათ ხოლმე. ასევე კარგი იქნება იმ დღესვე მიტანის სერვისი თუ იქნება. მე პირადად როცა დამჭირდა ძალიან ცოტას აქვს იმავე დღეს მიტანა
  7. ნებიამიერ შემთხვევაში გაამართლება. ნელნელა ძალიან მნიშვნელოვანი ხდება ადამიანებიათვის ეს თემა. ასევე კარგი იქნება ცნობიერების ამაღლება ამ მიმარტულებით ბლოგპოსტებია და ვიდეორგოლების სახით
  8. ჩემი აზრით ტრადიცილ განათლებას მომავალი არ აქვს. ნებიამიერ შემთხვევაში ონლაინ განათლება განვითარდება საქართველოში. თუმცა რა პერიოდი იქნება საჭირო რთული სათქმელია. ჩემი აზრით ონლაინ სწავლების დიდი წილი უცხოურ პლატფორმებზე გადანაწილდება თუმცა მოთხოვნა აუცილებლად დარჩელა ლოკალურ კურსებზე. როგორც ონლაინ ასევე ოფლაინ
  9. მთავარია მოხუცებისთვის იყოს სასურველი. შემდეგ მათ ემოციებს ვიდეორგოლების სქშუალებით მაქსიმალურად გავრცელება არის შესაძლებელი. მსგავსი ციდეოები ძქლიან ვირუსული გამიდის სოც. ქსელებში. ჩემი აზრით მნიშვნელოვანია მიხუცები რაიმე საქმით იყვნენ დაკავებულები. მგონია რომ მოხუცები არამხოლოდ მარტო ყოფნით არიან მოწყენილები. მათ უმრავლესობას არ აქვთ ჰობი და არ არიან არაფრით დაკავებულები. რაიმე სასარგებლო საქმეს თუ გამოუნახავთ, ცოტა შემოსავალსაც იღებდნენ და სამუშაო ადგილითაც შესაძლებელია შეიფუთოს მოხუცთა სახლი. ამ შემთხვევაში ალბათ უკეთესიბიქნება თუ საღამოს სახლში დაბრუნდებიან.
  10. ვა რა საინტერსო კითხვაა კალენდრის იდეა მომეწონა კარგია. რეგიონებში ყველაზე სწრაფად ჭორი ვრცელდება. მართალია კარგი ჭორის მოფიქრება ადვილი არ არის მაგრამ თუ გაამართლა უფასოდ მიიღებთ კარგ შედეგს. შეიძლება საერთოდ არ იმუშაოს, სამაგიეროდ რისკიც და დანახარჯიც ნაკლებია. მაგ. ესეთი ჭორი: გუშინ თურმე ზურიკო ჭამდა თევზს გოგო. რიონში დოუჭერია რავიცი ჯანდაბა მაგას და მაგის თევზაობას. ჰოდა არ მოუწამლია გოგო ამ თევზს!? მიმდგარა თამილა მომდგარა და ვერ გოურკვევია ვერაფერი, რით უშველოს რით უმკურნალოს ამხელა კაცს. სასწრაფოს ურეკავენ და მოდის? მერე გოგო ნაზიკიას დოურეკია მედიკორში თუ საცხა რავიცი და უთქვამთ იმ დალოცვილებს რაფერ ეშველათ ამ გლახისთვის. ქე გადარჩენილა ეს შენი ზურიკელა, მარა თევზს აღარ გევეკარებიო იძახის. P.S. ბოდიში თუ დებილობა დავწერე
  11. ჩემი აზრით ყველაზე იაფი გამოვა რუსულენოვანი საიტი SEO-თი გუგლზე და იანდექსზე. კონტენტს რაც შეეხება პირველ რიგშ კლიენტის ავატარი უნდა შექმნა და ავატარის პრობლემების და სურვილების მიხედვით შექმნი კონტენტს. ასევე გასათვალისწინებელია, რომ ვკონტაქტე პოპულარულია რუსეთში ზოგადად სოც ქსელში მნიშვნელოვანია სტრატეგია და გამოყენებული ინსტრუმენტები. მხოლოდ ბუსტით გეთანხმები რომ რთულია. ჩემი აზრით რთული კიარა შეუძლებელია. ამიტომ კატგი სტრატეგიაა საჭირო რეტარგეტინგით, ჩატბოტით, კონტენტ მარკეტინგით და ა.შ.