mai-ko

Honorary Members
  • Content count

    54
  • დარეგისტრირდა

  • Last visited

  • Days Won

    5

mai-ko last won the day on აპრილი 19

mai-ko had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

About mai-ko

  • Rank
    Advanced Member

დამატებითი ფორმები

  • ტელეფონი
    598301353
  • სამუშაო გამოცდილება
    სინერჯი ჯგუფი - ანალიტიკოსი
    სინერჯი ჯგუფი - პროექტის მენეჯერი
    სინერჯი ჯგუფი - დირექტორი
  • განათლება
    თსუ - მენეჯმენტი

საინტერესო სფეროები

  • საინტერესო სფეროები
    კომუნიკაციები/ტექნოლოგიები
    სტუმართმოყვარეობა
    ხელოვნება
    გართობა და დასვენება

საინტერესო სექტორი

  • საინტერესო სექტორი
    მომსახურება
    არასამთავრობო სექტორი
  1. ჩემთვის უფრო ფეისბუქი, ლინკდინიც შეიძლება თუ გვაძლევს შესაძლებლობას, მანდ ისედაც შევდივარ ყოველდღიურად და დამატებით მოქმედება არ დამჭირდება რომ ფორუმზე შემოვიარო.
  2. უფრო მეტ პოსტ დავწერდი რომ მქონდეს იმის მკაფიო აღქმა და შეგრძნება როგორ ხორციელდება ან რატომ არ ხორციელდება ჩემი დაწერილი მოსაზრებები და იდეები. ფორუმის ფორმატი ჩემტვის ცოტა მოძველებულია და ესეც დამატებით არ მახალისებს რომ დავწერო.
  3. ვფიქრობ რეგიონებში, სოფლის ცენტრებში რომ გაიკრას ინფორმატიული პლაკატი, აუცილებლად ყველა ნახავს. სოფლებში საჩუქრად დავარიგოთ კალენდრები ლამაზი დიზაინით და მედიქოლის ნომრით, ხშირად მინახავს კედელზე აქვთ გამოკრული და სულ ემახსოვრებათ მედიქოლი სოფლებში ყველგან არის ერთი-ორი ადამიანი, ვისაც ავადმყოფობასთან დაკავშირებით რჩევებისთვის მიმართავენ, ძველი ექიმი, ფარმაცევტი ან უბრალოდ გამოცდილი ამ საკითხში, ამ ადამიანებს შეიძლება ინფორმაცია მივაწოდოთ, ავუხსნათ რა სერვისია და გარკვეული წახალისების სანაცვლოდ ყველას ურჩიონ. მომსახურების ხარისხის დაცვა უპირობოა, რადგან უკმაყოფილებაც და კმაყოფილებაც ძალიან სწრაფად ვრცელდება.
  4. ავტოსადგურებზე, რკინიგზის სადგურებზე განთავსდეს მოძრავი დახლი, საიდანაც შეიძენენ გამგზავრების წინ გზაში წასახემსებლად
  5. სახლისთვის ბოთლის ღვინის შეძენაზე როცა ვფიქრობ სულ მაფერხებს ის ფაქტორი, რომ სათანადო პირობებში ვერ შევინახავ (ტემპერატურა, განთავსება, დახრის კუთხე და ა.შ) ამიტომ როცა ზუსტად ვიცი რომ დამჭირდება, სტუმრებს ველოდები ან მომინდება დალევა აი მაშინ უნდა გამახსენდეს რომ 8000-ს აქვს ძალიან სწრაფი მიტანის სერვისი. პირველი რიგის ამოცანა მგონია არის ის, რომ გავაგებინოთ, რომ ასეთი მაგარი სერვისი აქვს 8000-ს.
  6. მე ხშირად ვსარგებლობ პსპ-ს ფასდაკლებით, რომელიც ყოველი თვის პირველ კვირეულშია და ეხება პარაფარმაციის ფრანგულ ბრენდებს, 20-40% ფასდაკლებაა და იმ ერთი კვირის განმავლობაში ვიმარაგებ თუ რამე მჭირდება ხოლმე. ასევე მისარგებლია ავერსის აფთიაქში ექიმთან ვიზიტით ძალიან ადრე, კონკრეტული ჩივილით მივედი და ძალიან კარგად დამაკვალიანა. ეს სერვისი უფასო იყო და განსაკუთრებით მოხუცები სარგებლობდნენ, რიგებიც კი იდგა.
  7. ჩემს სოფელში არ არის აფთიაქი, ყოველთვის მიმაქვს მარაგი და თუ მაინც რამე დამჭირდა ვცდილობ ადგილობრივებში მოვიკითხო ვინმეს ხომ არ აქვს ან გვიწევს მერე წასვლა მოსატანად, ადგილობრივი მოსახლეობა რეისის მიკროავტობუსების მძღოლებს აბარებენ ხოლმე თბილისში ყიდვას, საკმაოდ აპრობირებული მეთოდია ჩემი სოფელი (კასპის რაიონი - წინარეხი) საკმაოდ ახლოს არის მცხეთასთან და კასპთან, პატარა დასახლებაა. ვფიქრობ ყველაზე მოსახერხებელი იქნებოდა სურსათის მაღაზიაში რომ იყოს მინი აფთიაქი მოწყობილი. ამ მაღაზიაში მაინც ყველა დადის და თუ რამე მედიკამენტი დაჭირდებათ შეიძენდნენ.
  8. ჩვენი საქმიანობიდან გამომდინარე, რადგან ინვესტორებისთვის ღია შეთავაზებას არ ვაკეთებთ და მათზე ინდივიდუალურად ვმუშაობთ, ცნობადობის გაზომვა უფრო გვაინტერესებს კომპანიების ნაწილში, სადაც გარკვეული საპრომოციო აქტივობებიც გვქონდა - რამდენად იციან ჩვენზე, ჩვენთან თანამშრომლობის შესაძლებლობებზე, ეს რომ გავიგოთ.
  9. აი უკვე ერთი წელია სინერჯი კაპიტალი არსებობს და ვცდილობთ სხვადასხვა ფორმით და მეთოდით დავიმკვიდროთ ადგილი იმ ადამიანების გონებაში, ვისთვისაც არსებობს ეს ორგანიზაცია. რას გვირჩევთ, როგორ გავზომოთ ჩვენი ცნობადობა და როგორ მივხვდეთ რამდენად იცნობენ, რამდენად სწორი წარმოდგენა და ინფორმაცია აქვთ სინერჯი კაპიტალზე?
  10. უფრო კონკრეტულად: პსპ-სა და ჯიპისის შორის ვაკეთებ ძირითადად არჩევანს, ორივეს მდებარეობა მოსახერხებელია, მაგრამ ჯიპისის მომსახურებას ვამჯობინებ. რიგები ორვეგან პრობლემაა.
  11. ადგილი არის ჩემთვის პირველი, რის გამოც შევდივარ აფთიაქში. არ მიყვარს სპეციალურდ სადმე წასვლა, ბრენდის ერთგულებასაც კი ვივწყებ რომ სადმე სპეციალურად არ წავიდე, ფასსაც ვივიწყებ, თუ ვიცი სხვაგან ფასდაკლებაა მაგრამ იქ ვერ მოვხვდები მირჩევნია სადაც მოვხვდები იქ ვიყიდო უფრო ძვირად მომსახურება მეორე ადგილზეა, მოსახერხებელ მდებარებაზე არსებულ აფთიაქში არ მომეწონა მომსახურება, მაინც იქ დავდივარ მაგრამ არ მიხარია შესვლა, სათანადო რჩევას ვერ ვიღებ ფარმაცევტისგან, განსაკუთრებით პარაფარმაციაზე და საბავშვო პროდუქტებზე შიგნით რა ხდება იმ წამს - ძალიან ხშირად გამოვსულვარ უკან აფთიაქიდან დიდი რიგის გამო, სივიწროვეც ბევრგან არ მომწონს, სისუფთავე ძალიან მნიშვნელოვანია მაგრამ ეგ საკითხი ყველგან მოგავრებულია მეტნაკლებად
  12. იმ კომპანიებიდან/ორგანიზაციებიდან, რომელთა ბევრი უცხოელი სტუმარი შეიძლება ყავდეთ, დავრეკოთ და ვიკითხოთ ვინ იღებს გადაწყვეტილებას სასტუმროების თაობაზე და ამ ადამიანის სახელზე გავგზავნოთ ჩვენი საუზმის 3-4 სახეობის კერძი - ხაჭაპური, ნამცხვარი, ჯემი, ომლეტი, ლამაზად და მარტივად შეფუთული, სასტუმროს ბუკლეტი ფოტოებით, როგორი ნომრები და ინფრასტრუქტურა გვაქვს და სპეციალური შეთავაზების წერილით, სადაც კონკრეტული პირობები ეწერება. საჩუქრის გაგზავნიდან გარკვეულ პერიოდში შევეხმიანოთ და ვკითხოთ ხო არ განიხილავდნენ ჩვენთან თანამშრომლობას, ალბათობა რომ მოგვისმენენ უფრო გაიზრდება მას შემდეგ რაც ამ პატარა საჩუქარს მიიღებს ჩვენგან.
  13. მეგობრებო, კიდევ ერთხელ დიდი მადლობა ამ თემაში აქტიურობისთვის. ამ ხნის განმავლობაში რამდენიმე აქ დასახელებული იდეა უკვე განხორციელდა: ვეცადეთ სამუშაო გარემო უფრო კომფორტული და საინტერესო გაგვეხადა, შევიძინეთ პუფები, შევღებეთ კედელი დაფის ფუნქციით, ახალი საინტერესო წიგნები გამოვიწერეთ, კიდევ პატარა წვრილმანები დავხვეწეთ ოფისში. იმისთვის, რომ ჩვენთან არსებული შიდა გარემო, სამუშაო და არაფორმალური მხარე უფრო ნაცნობი გაგვეხადა დაინტერესებული ადამიანებისთვის, საიტისთვის მთავარი გვერდისთვის გადავიღეთ ვიდეო, სადაც ჩანს როგორ ვმუშაობთ, როგორ ვატარებთ შეხვედრებს, ბრეინშტორმინგებს, როგორი ოფისი გვაქვს, როგორი ტიპები არიან ჩვენი გუნდის წევრები. განახლებულ საიტზე ამას ყველა მალე იხილავს. გარდა ამისა, სხავდასხვა უნივერსიტეტში მე მქონდა სტუდენტებთან შეხვედრა, სადაც სინერჯიზე, მის ისტორიაზე, სამომავლო გეგმებზე, აქ არსებულ განვითარებისა და ზრდის დიდ შესაძლებლობებზე ვესაუბრე და ვფიქრობ ესეთი შეხვედრები ძალიან დაეხმარება დამსაქმებლის ბრენდის განვითარებას. კიდევ დაგიბრუნდებით სიახლეებით და კვლავ ველით თქვენს ძვირფას იდეებს
  14. ერთ-ერთი მსხვილი წარმატებული კომპანიის (რითეილი) დირექტორი თავის გამოცდილებას გვიზიარებდა და უმთავრეს ფაქტორს წარმატების უკავშირებდა სწორედ მომხმარებლის ქცევის შესწავლას და მათ უკეთ გაცნობას. კომპანიაში არ ჰყავდა ცალკე ერთეული ან ამ ფუნქციებით დატვირთული პირი, ვინც მომხმარებელს შეისწავლიდა, მაგრამ თვითონ იყენებდა ასეთ მეთოდებს - დადიოდა თავის მაღაზიებში და უშუალოდ ერთვებოდა ან აკვირდებოდა მომსახურების პროცესს, რა კითხვებს სვამდნენ, როგორ მოძრაობდნენ მაღაზიაში და ა.შ გარდა ამისა ხშირად სტუმრობდა კონკურენტებს, იქაც აკვირდებოდა რა სეგმენტი იყო მომხმარებელი, რა განსხვავებები იყო სეგმენტში, პროდუქტის მიმართ დამოკიდებულებაში და ა.შ. უშუალო შეხება კლიენტთან და მათთან პირდაპირი კომუნიკაცია გადაწყვეტილების მიმღებ პირებს ძალიან ეხმარება არ მოწყდნენ რეალობას.