mai-ko

Honorary Members
  • Content count

    24
  • დარეგისტრირდა

  • Last visited

  • Days Won

    3

Community Reputation

5 Neutral

About mai-ko

  • Rank
    Member

დამატებითი ფორმები

  • ტელეფონი
    598301353
  • სამუშაო გამოცდილება
    სინერჯი ჯგუფი - ანალიტიკოსი
    სინერჯი ჯგუფი - პროექტის მენეჯერი
    სინერჯი ჯგუფი - დირექტორი
  • განათლება
    თსუ - მენეჯმენტი

საინტერესო სფეროები

  • საინტერესო სფეროები
    კომუნიკაციები/ტექნოლოგიები
    სტუმართმოყვარეობა
    ხელოვნება
    გართობა და დასვენება

საინტერესო სექტორი

  • საინტერესო სექტორი
    მომსახურება
    არასამთავრობო სექტორი
  1. პირველი რაც გამახსენდა გლოვოს ძალიან აგრესიული მარკეტინგია - ყველა აპლიკაციის, თამაშის, საიტის გახსნისას მისი რეკლამა ვარდება და მგონი ყველამ იცის მის შესახებ უკვე - ასეთი ტიპის აგრესიული შეტევა შეიძლება შედეგიანი იყოს. საზოგადოებრივი ტრანსპორტი - მეტროში პლაკატები, ვიდეოს გაშვება (სადგურის მოედანზეა მსგავსი პროექტორით უშვებენ მგონი), სამარშრუტო ტაქსების სავარძლებზე განთავსება, სამარშრუტო ტაქსებზე და ავტობუსებზე გარედან დიდად ნომერი და მთავარი მესიჯი - როცა ექიმი გჭირდება. პენსიის დღე როცაა ლიბერთის რიგებში ფლაერების დაგირება. კომპანიის შიდა ქოლცენტრისა და სამუშაო პროცესის ამსახველი მოკლე ვიდეორგოლის გადაღება და ფეისბუქზე დაბუსტვა. ფეისბუქის ჯგუფებში პრომოცია, სადაც არაა აკრძალული - მაგალითად: დედების ჯგუფი, სხვადასხვა პროეფსიული ჯგუფები და ა.შ. ქუჩებში სადაც არ არის აკრძალული, სარეკლამო სტენდებზე, გაჩერებებზე გამოკვრა ამ ნომრის და სლოგანის. ერთჯერადი პირბადეების დარიგება საჩუქრად სარეკლამო ფლაერთან ერთად მეტროში ან იქ სადაც დიდი ნაკადი მოძრაობს.
  2. სამწუხაროდ მე ბევრი არაფერი არ ვიცოდი სანამ არ მომიწია მუშაობა ამ საკითხზე. პიტნის ჩაის და არომატიზირებული შავი ჩაის მოყვარული ვარ. პიტნაზე ის ვიცი რომ ბევრი არ უნდა დავლიო, თორემ წნევას დამიგდებს. შავ ჩაიზე ვიცი რომ ბევრ კოფეინს შეიცავს და გვიან ღამით არაა სასურველი მიღება. სულ ეს იყო ჩემი განათლება ჩაიზე.
  3. პურ-ფუნთუშეულის მაღაზიაში საკონდიტროებში ყავის სპეციალიზირებულ მაღაზიებში მაღალი ხარისხის კოსმეტიკური და თავის მოვლის საშუალებების მაღაზიებში გლოვო,ვოლტი - მიტანის სერვისი
  4. რა იდეებიც მომდის დავწერ, თუმცა მგონი ზოგი გარკვეულ სირთულეებს უკავშირდება თავად სავაჭრო ცენტრთან ურთიერთობების ნაწილში: საყიდლებისთვის განკუთვნილ ურიკებზე (უფრო წარმომიდგენია სახელურებზე) განთავსდეს ჩაიმანიას სარეკლამო მესიჯი. თუ სავაჭრო ცენტრში არსებულ კონკრეტულ მაღაზიებში x ლარზე მეტს ივაჭრებს მას გადაეცეს ჩაიმანიას ფასდაკლების ბარათი. პარკინგზე დავაყენოთ პრომო გოგონა ვინც ეტყვის ყველა მომსვლელს რომ დღეს ფასდაკლებაა კონკრეტულ პროდუქტებზე და აუცილებლად ესტუმრონ. ვიქტორინის ჩატარება სუპერმარკეტებში - მარტივი კითხვები ჩაისთან დაკავშირებით, ვინც სწორ პასუხს გასცემს საჩუქრად იღებდეს 1 უნცია ჩაის. წარმომიდგენია რომ სუპერმარკეტის ცენტრში დგას ადამიანი რუპორით და იხმობს ხალხს ვიქტორინაზე. ჩაიმანიას დახლის ვიზუალური გაბრწყინებაა გასაკეთებელი, მაგალითად: შეიძლება დახლის თავზე ჭერიდან ჩამოშვებული ძალიან ლამაზი ჩაის ფინჯანი და ლამბაქი, რომელიც შორიდანაც მიიქცევს ყურადღებას, დახლზე წვრილი ნათურების განთავსება და მეტი სინათლის შეტანა თაროებზე, თამის იდეები ძალიან მომწონს სასიამოვნო მუსიკის და სურნელების კიდევ ვიფიქრებ, ისეთი მაცდური პრიზია დაწესებული <3
  5. თამი, მე ვფიქრობდი ზუსტად ამ კონცეფციაზე რამდენიმე დღის წინათ. სავარაუდოდ ისეთი მოხუცი ძალიან ბევრი იქნება, ვისაც ოჯახში ცხოვრება ძალიან აბედნიერებს, მაგრამ როგორც აღინიშნა მთელი დღის განმავლობაში მარტო უწევს ყოფნა, რადგან ყველა გასულია, იდეალური იქნებოდა ასეთი თავშეყრის ადგილის არსებობა. სერვისების განვითარების უამრავი შესაძლებლობა იარსებებს ეს დრო საინტერესოდ როგორ გაატარონ. იმიჯიც ვფიქრობ ძალიან დადებითი ექნება ასეთ ცენტრს.
  6. ჩაიმანიას პროდუქტის გაყიდვების ზრდის საიდუმლოს მე პირადად, ძირითადად დეგუსტაციებში ვხედავ, რადგან სხვაგვარად გარკვეულ რისკს უკავშირდება გადაწყვეტლების მიღება შეძენაზე, მითუმეტეს დიდი ოდენობით, როცა კომპანიისთვის აკეთებენ შესყიდვას. ამიტომ: - კომპანიებში ასეთი ტიპის შესყიდვებზე გადაწყვეტილების მიმღები პირი/პირები სტანდარტულად ვინც არიან (ოფის მენეჯერი, ადმინისტრაციის უფროსი, შესყიდვების მენეჯერი) შეიძლება მათ დაეგზავნოთ მცირე სადეგუსტაციო შეფუთვებით 3-5 სახეობის ჩაი წერილით, საადაც თანამშრომლობას ვთავაზობთ და მივაყოლოთ ზარიც, რომ ხომ ნამდვილად მივიდა ადრესატამდე. განსაკუთრებით ისეთ ორგანიზაციებში, სადაც ხშირია სტუმრების მიღება, კონფერენციებისა და დიდი შემადგენლობით თათბირების გამართვა (საელჩოები, საერთაშორისო ორგანიზაციები, არასამთავრობოები, მსხვილი და საშუალო კერძო კომპანიები). - მოვაწყოთ ჩაის მასტერკლასი სადმე დიდ და სასიამოვნო სივრცეში, სადაც მოვიწვევთ პირველ პუნქტში ნახსენებ გადაწყვეტილების მიმღებ ადამიანებს და ვასწავლით ჩაის რამდენიმე სახეობის თვისებებს, მომზადების წესებს და დეგუსტაციაც მოეწყობა. (ამავე იდეის გამოყენება შეიძლება HORECA-სთვისაც) რეაქტიულადაც უნდა გავრცელდეს ისეთი ინფორმაცია, რაც თავად მოიყვანს კომპანიებს: - ბიზნეს ცენტრებში განთავსდეს ჩაიმანიას ბროშურებიანი სტენდი, სადაც ჩაიზე იქნება ინფორმაცია და ერთ ბროშურას 1 ცალი ერთჯერადი ჩაი მოყვება, რომ ბევრმა აიღოს და გასინჯოს. - BPN-ზე და მსგავს ბიზნეს პორტალებზე რეგულარულად გამოჩნდეს ინფორმაცია კომპანიაზე, სადაც ასევე ნახსენები იქნება კორპორატიული გაყიდვებიც რომ დაინტერესება გამოიწვიოს ამ ტიპის მყიდველის. - ასოციაციებთან ურთიერთობების განვითარება - მათი წევრების შეხვედრებზე ჩაიმანია იყოს წარმოდგენილი და იქ მოსულ კომპანიებს შეთავაზებები გაატანოს ფლაერების ან ბუკლეტების სახით.
  7. თამის იდეის გაგრძელებაა, რომ ამ სახელოსნოში თავად შეეძლოთ ისეთი უნიკალური სუვენირის დამზადება რაც სურთ რომ აჩუქონ, ამისთვის ყველანაირი პირობა არსებობდეს - მასალა, დანადგარი, სპეციალისტი, ვინც დაგეხმარება მომზადებაში.
  8. აფთიაქებში სხვადასხვა ცხოველები იყოს დიდი ზომის ფუმფულა, შემოსასვლელში იჯდეს და რომელიმე საბავშვო პროდუქტი ეჭიროს, რაზეც აქცია იქნება იმ დღეს. პერიოდულად ცვლიდნენ ერთმანეთში ამ სათამაშოებს, ბავშვებს გაუხარდებათ შესვლა და მშობლებიც დაინტერესდებიან მეტად პროდუქტით.
  9. არჩილ მადლობა მოსაზრებისთვის, გეთანხმები ნამდვილად. შიშიც ალბათ არ არის უსაფუძვლო და ეგ არის მთავარი გამოწვევა, რომ ისეთი შეთავაზება გქონდეს, რომელიც მაქსიმალურად დაარწმუნებს რომ ღირებულია ის, რასაც პირდები და ნამდვილად გამოადგება.
  10. ძალიან კარგი იქნებოდა, როგორც სამზარეულოთი, ისე კულტურული ღონისძიებებით და ასევე იმ ადგილებზე ვიზიტების შემოტავაზებით რაც კულტურას კიდევ უფრო კარგად გამაცნობს.
  11. გიორგი, დიდი მადლობა ასეთი დეტალური პასუხისთვის და დათმობილი დროისთვის, საინტერესო ინიციატივაა სრულყოფილ/მთლიან პაკეტად წარმოდგენა ცალკეული პროდუქტების. რაც შეეხება მოთხოვნის გაღვიძებას, მაგაზეც ხომ არ გექნებათ მოსაზრებები როგორ უფრო სწორია რომ ეს აკეთოს სინერჯი ჯგუფმა?
  12. ჩემთვის ყველაზე მაგარი სასტუმრო ასეთია - მყურდო, მარტივი მაგრამ გემოვნებიანი ინტერიერით, მზრუნველი და თბილი დამოკიდებულებით, მინდა ვიგრძნო ყველა დეტალიდან რომ ამ სასტუმროში ყველა სტუმარს ინდივიდუალურად და განსაკუთრებულად ექცევიან, როგორც მასპინძელი ცდილობს მაქსიმალურად ნასიამოვნები გაუშვას სტუმარი, ზუსტად ისე, ვიგრძნო რომ მე მელოდნენ და გაუხარდათ ჩემი მისვლა. იზრუნონ იმაზე რომ იქ გატარებული დღეები არასდროს დამავიწყდეს - როგორ არ ვიცი, შეიძლება წინასწარ რაიმე ინფორმაციას იძიებდნენ ჩემზე სოც ქსელებით ან რაც ხელმისაწვდომია და იგებდნენ რა გამახარებდა, რა მაინტერესებს და მომწონს. თუ ტურისტი ვიქნებოდი სხვა ქვეყანაში, ვისურვებდი სასტუმროში მიმეღო სრული მომსახურება საინფორმაციო და მხარდაჭერის კუთხით, ოღონდ გულიანად - სად რა შევიძინო, ტრანსპორტზე, ამა თუ იმ ადგილის მდებარეობაზე, ამინდზე და ა.შ.
  13. მაია, დიდი მადლობა თქვენი გამოცდილების გაზიარებისთვის. საინტერესო ინიციატივაა ნამდვილად, კარგი იქნება კიდევ თუ გაგვიზიარებთ გარკვეული პერიოდის შემდგომ როგორი შედეგები მიიღეთ ამ სერვისით და რამდენად გაამართლა მოლოდინები. წარმატებები !