მარიამ მუნჯიშვილი

Honorary Members
  • Content count

    61
  • დარეგისტრირდა

  • Last visited

  • Days Won

    6

მარიამ მუნჯიშვილი last won the day on აპრილი 3

მარიამ მუნჯიშვილი had the most liked content!

Community Reputation

10 Good

About მარიამ მუნჯიშვილი

  • Rank
    Advanced Member

დამატებითი ფორმები

  • ტელეფონი
    598486988
  • სამუშაო გამოცდილება
    სინერჯი ჯგუფი, პარტნიორი
  • განათლება
    TSU, MM

საინტერესო სფეროები

  • საინტერესო სფეროები
    ფარმაცია
    სტუმართმოყვარეობა
    ხელოვნება
    გართობა და დასვენება
    სამშენებლო/დეველოფმენთი
    სოფლის მეურნეობა / საკვები / სასმელი
    მედია

საინტერესო სექტორი

  • საინტერესო სექტორი
    ვაჭრობა / დისტრიბუცია
    წარმოება
    მომსახურება
    ქსელური მართვა
  1. დამეხმარეთ, უპასუხეთ კითხვებს: სად გაქვთ სოფელი (რეგიონი/რაიონი, სოფლის სახელი)? რამდენი ოჯახი ცხოვრობს დაახლოებით? არის თუ არა სოფელში აფთიაქი? თუ ქსელურია რომელი? თუ ხართ ნამყოფი ან სხვისგან გაქვთ ინფორმაცია, რამდენიმე სიტყვით როგორ დაახასიათებდით (ზომას, მდებარეობას, გარემოს, ფარმაცევტს, ასორტიმენტს, ფასებს ან სხვ.)?
  2. რა აქცია, აქტივობა, კამპანია გახსენდებათ და რომელი ქსელის მიერ გაკეთებული, რითიც თქვენს კეთილგანწყობაზე ძალიან დადებითად იმოქმედა და რატომ შეაფასეთ ასე ეგეც გამიზიარეთ გთხოვთ
  3. რა შეიძლება დაახვედროს ჩაიმანიას მაღაზიებში კონსულტანტმა ან უთხრას, ან გაატანოს, გაუკეთოს ან სხვა, რითიც შთაბეჭდილებებით სავსეს გაუშვებს მომხმარებელს, საოცარ ემოციებს გააყოლებს? ისეთი თან ბიუჯეტურადაც განხორციელებადი რომ იყოს
  4. რა მარტივად განსახორციელებელი იდეები გაფიქრდებათ, რისი გაკეთებითაც ძალიან მარტივად შეიძლება გაზარდოს ანტრეკოტმა გოჭის, ქათმის ან სხვა ხორცის შეწვაზე შეკვეთები? პს: ხორცი არის მუდმივად, ახალი, გარანტირებულად ხარისხიანი, შეკმაზული და შემწვარი ძალიან გემრიელად და გაფორმებული ისე რო პირდაპორ სუფრაზე გასატანია, მარა შეჭმა დაგენანება
  5. გაჩერებებზე გამოვაკრათ თუნდაც გაფორმების გარეშე ამობეჭდილი ოღონდ მხოლოდ ეს ტექსტი - 2 500 500 როცა ექიმი გჭირდება სინერჯის ფეისბუქზე დავდოთ რო ჩვენი პორტფელის კომპანიაა ამ სერვისს სთავაზობს და ურჩიონ სხვებსაც
  6. მაარ მაგარიაა სოც ქსელში ჩელენჯი როგორ შეიძლება - ვთქვათ მე რო მეგობარს გავუგზავნო, და დავპოსტო რო გიგზავნი და გიწვევთქო?
  7. რა ინფორმაცია, რა არხებით/მესიჯებით და ფორმით შეიძლება გავავრცელოთ, რომ ადამიანებს მოუნდეთ მეგობრისთვის ბოთლის ღვინის ონალინ შესყიდვით გაგზავნა?
  8. ოჯახები, რომელთაც ხშირი სტუმრიანობა აქვთ სახლში, ბოთლის ღვინის ონლაინ შესყიდვას რა საინტერესო შეთავაზება შეიძლება ჰქონდეს/ახლდეს მათთვის, რომ უფრო მომხიბვლელი იყოს ამ სერვისით სარგებლობა?
  9. რა არხებით და ფორმებით მოვანდომოთ საქართველოში მცხოვრებ უცხოელებს ბოთლის ღვინის 8000 მოსავლის ონლაინ გვერდიდან შეძენა?
  10. ერთია - სიტუაციები, შემთხვევები, როცა ამ სერვისს გამოიყენებდნენ ადამიანები აქტიურად? და მეორე რა იდეას შეიძლება ატარებდეს ან დამატებით სარგებელს სთავაზობდეს ადამიანს ეს სერვისი, რომ უფრო აქტიურად მოუნდეთ გამოყენება?
  11. @არჩილ შიშმანაშვილი @Mariam Gviniashvili არჩილ, მარიამ რა კარგი აზრებია! 1 წუთიანი ვიდეოები ჩავაწერინოთ კონკრეტულ ჩაებზე რა რისთვისაა კარგი, რა შემადგენლობა აქვს, როგორ ყენდება და ა.შ. თუნდაც ეს ინფორმაცია ვინმე ერთმა მოიძიოს, მაგრამ მერე გაინაწილონ და ჩაწერონ, შიდა ქსელში გავრცელებისთვის. როცა სხვისთვის გიწევს ახსნა უკეთ სწავლობ. ყურება და მოსმენაც სასიამოვნოა უფრო მალე დაიმახსოვრებ
  12. აფთიაქში გამოკითხვაც რო გვქონდეს რა უხარიათ ან გაახარებდათ ყველაზე მეტად და იქნებ აგვესრულებინა ისინი
  13. შეიძლება ვმეორდები და ბოდიში.. საუზმეზე რაც გვაქვს თითოეულზე დავწერდი პატარა ისტორიას საიდან მოგვაქვს, რატომაა ის განსაკუთრებული, ვის მოყავს, რომელი რეგიონიდან ჩამოგვაქვს, რითია გამორჩეული. შეიძლება ადამიანის ფოტო ყოფილიყო, რომელსაც ვთქვათ ის ყველი ამოყავს, რომლითაც დილას ვუმასპინძლებდით. იმ მთებს გადავიღებდი, სადაც ძოვენ ძროხები, რომლის ხორციც არის დილისა საუზმეში და ა.შ. გავაცოცხლებდი საუზმის ინგრედიენტებს
  14. ერთი დღე ან კვირა სინერჯიში - სპეციალური პროგრამა გვქონდეს, მოგვყავდეს და მთელი სამუშაო პროცესის მონაწილეები იყვნენ, მერე შთაბეჭდილებებს ვწერდეთ და ვავრცელებდეთ
  15. ყველაზე მაგარია ალბათ, როცა მომხმარებელი გრძნობს, შთაბეჭდილებებით საუბრობს როგორ განსაკუთრებული გახდა და შეიცვალა ის კომპანია