Nona

Honorary Members
  • Content count

    23
  • დარეგისტრირდა

  • Last visited

  • Days Won

    8

Nona last won the day on მარტი 29

Nona had the most liked content!

Community Reputation

8 Neutral

About Nona

  • Rank
    Member

დამატებითი ფორმები

  • ტელეფონი
    599394121
  • სამუშაო გამოცდილება
    სინერჯი ჯგუფი, ილიაუნი, ჯეო ჰოსპიტალსი
  • განათლება
    ბიზნესის ადმინისტრირება

საინტერესო სფეროები

  • საინტერესო სფეროები
    ჯანდაცვა
    ფარმაცია
    განათლება
    სტუმართმოყვარეობა
    ხელოვნება
    გართობა და დასვენება
    სამშენებლო/დეველოფმენთი
    სოფლის მეურნეობა / საკვები / სასმელი

საინტერესო სექტორი

  • საინტერესო სექტორი
    წარმოება
    მომსახურება
  1. ტურისტებზე მნიშვნელოვანია სასაჩუქრე შეფუთვები. როგორც შვეიცარიიდან ჩამოაქვთ შოკოლადები, ისე აქედან უნდა წაიღონ ჩირი და ჩურჩხელა. ასევე, წონით შეიძლება იყიდებოდეს. დაბრენდილ ქილებში მივცეთ ტურისტულ ობიექტებს და ისინი უყრიდნენ ქაღალდის პარკებში, ან გავაკეთოთ ჩიკოროს დაბრენდილი ქაღალდები და მზესუმზირასავით ჩაუყარონ ხოლმე. თან ქუჩებში ისეირნებენ თან შეჭამენ.
  2. მისაყოლებლის თემა კარგია როცა სტუმარი მოგდის. რაღაცნაირად გამზადებული დაფების ყიდვა რომ შეიძლებოდეს კარგი იქნება - ერთჯერად დაფებზე ისე აწყობდნენ და ფუთავდნენ, რომ გახსნი და მზადაა.
  3. სასაჩუქრე ბარათის ყიდვაც შეიძლებოდეს. ტექსტს აგზავნიდე ონლაინ და 8000 აწერდეს. კარგი იქნება თუ ბარათები იქნება უკვე გამზადებული ტექსტებითაც ღვინის თემატიკაზე. ღვინოსთან ერთად თუ შესაძლებელი იქნება ჩიკორის ჩირის გაგზავნაც შოკოლადში ხომ იდეალურია 😁.
  4. ყველა სტუმარს ჩეკინის დროს ვაძლევდეთ დისკს სადაც იქნება ჩაწერილი საინტერესო ვიდეოები ჩვენს ქვეყანაზე და კულტურაზე. სასიამოვნო საყურებელი. თან საჩუქარიც გამოვა. მეორე ცოტა ძვირადღირებული ალტერნატივაა ყველა ნომერში რომ იყოს პლანშეტი, სადაც ანალოგიურად სხვადასხვა ვიდეოები იქნება ჩაწერილი ჩვენს კულტურაზე, კერძებზე და ა.შ.
  5. "სტაიანშიკებს" დაურიგოს ფერადი ჟილეტები მისი ნომრით ☺ განსაკუთრებით კლინიკების მიმდებარე ტერიტორიებზე.
  6. ბიუჯეტია ალბათ გასათვალისწინებელი. 1. პატარა პირსახოცები ზედ ამოქარგული მედიქოლის ლოგოთი და ნომრით . 2. პატარა წიგნაკები მარტივი სამედიცინო რჩევებით ან სასარგებლო მარტივად მოსამზადებელი კერძებით - კომპოტის, ლიმონათის, გოგლიმოგლის და ა.შ. ☺ საინტერესო რეცეპტები უნდა იყოს. 3. თაროზე/მაგიდაზე დასადგამი პატარა სუვენირი ტელეფონი მედიქილის ნომრით. 4. ლამაზი დიზაინის ბრენდირებული ჩაის დასადგამები.
  7. თამის ვეთანხმები რომ მოდური უნდა გახდეს ჩირის ჭამა. კონკრეტული შემთხვევების პრომოცია უნდა მოხდეს, როდესაც ჩირი უნდა ჭამონ. მაგალითად ლაშქრობაში ჩირის გარეშე რომ არ უნდა წახვიდე. გუნდური მუშაობის დროს, გამოცდებისთვის მზადებისას, როცა გადაიღლებით ჩირი უნდა გქონდეთ მომარაგებული - წაუსნიკერსოსნაირად.
  8. სავაჭრო ცენტრების დახლებზე არსებული პროდუქცია. ასევე, შეიძლება გავაკეთოთ ჯანსაღი პროდუქციის ჩამონათვალი და შემდეგ ამის მიხედვით ნეტში ძებნა. კონკურენტების შესწავლა. ჯიპისის აქვს წარმოდგენილი ჯანსაღი პროდუქციის ხაზი. ელკანას ვკითხოთ. აწარმოე საქართველოს თუ აქვს რაიმე ანგარიში გამოქვეყნებული დაფინანსებული წარმოებების შესახებ ამ წლების განმავლობაში და იქიდან მოვძებნოთ. ასევე APMA-ს. გამოფენების კალენდარი ვნახოთ და მსგავს გამოფენებს დავესწროთ.
  9. ქართული ლამაზი აქსესუარები შეიძლება გვქონდეს, რომელსაც მარტივად მოირგებენ - ყაბალახი, ჩოხა, ფაფახი, სვანური ქუდი, ნაბადი, აქსესუარები, თექის რაღაცეები. შეიძლება მცირე გალერეა/კუთხე გავაკეთოთ და თან დაათვალიერებენ და თან მოირგებენ.
  10. როგორ ფიქრობთ რისი გაკეთება შეიძლება, რა აქტივობების, პროექტების, კამპანიების დაგეგმვა და განხორციელება, რომლებიც გაზრდის ჩიკორის ბრენდის მიმართ მომხმარებლების ლოიალურობას. ჩირის ყიდვის დროს, რომ ჩიკორიზე აკეთებდნენ მუდმივად არჩევნას, უყვარდეთ და მოსწონდეთ ეს ბრენდი. p.s. ჩიკორი ქართული ჩირია. ამ ეტაპზე შემოთავაზებული პროდუქციაა: ქლიავის, გარგრის, ვაშლის, ლეღვის, ნესვის და საზამთროს ჩირი, ქლიავის ჩირი შოკოლადში, გარგრის ჩირი შოკოლადში, ხურმის და ატმის მიქსი.
  11. რამდენიმე იდეა მომეწონა და ვფიქრობ რომ მარტივი განსახორციელებელია, მათ შორის ვიდეო - ყველა სტუმარმა ერთი სიტყვით რომ დაახასიათონ სასტუმრო და მერე ერთი მთლიანი ვიდეოს შეკვრა. ასევე ფოტოების გადაღება, ჩვენი სტუმრების კატეგორიის შექნა ფეისბუქზე და იქ დათაგვა. ვაუჩერების თემა შეიძლება ბანალურია, მაგრამ სავარაუდოდ იმუშავებს. ერთი წლის განმავლობაში ამ ვაუჩერით ერთი სტუმრისთვის ერთი ღამე იყოს უფასო. ჩვენს ადგილობრივ სტუმრებს, ვინც რეგიონიდანაა, ვჩუქნიდეთ რამოდენიმე ბილეთეს სხვადასხვა ივენთზე სასტუმროში ნომრის დაჯავშნის შემთხვევაში - რაგბის ბილეთებს, კონცერტის, სპექტაკლის პრემიერის და ა.შ. თითოეულ სტუმარზე მაქსიმალურად მეტი უნდა გავიგოთ, მათი ინტერესები, ჰობი. კარგია ადგილზე ყურადღების გამოხატვა, მაგრამ მერე რომ მიუვა სიურპრიზი სახლში ძალიან ეფექტური იქნება მგონი. თუნდაც დაბადების დღეზე მისალოცი ბარათი თეისთის დირექტორისგან. თან ესე მინიმუმ მისი ოჯახის წევრები გაიგებენ თეისთის შესახებ და თუ სტუმრები ეყოლება ხომ ისინიც. თეისთის კლუბის წევრობა უნდა იყოს რაღაც მაგარი, სადაც სტუმრებიც და მისი მეგობრებიც გაწევრიანდებიან და ექნებათ სხვადასხვა ბენეფიტები თეისთის სხვადასხვა სასტუმროებში (მომავალში). შეიძლება სხვა სასტუმროებშიც, დატვირთვის პრობლემა ბევრს აქვს და თუ თეისთის კლუბის წევრი მივა მასაც ფასდაკლება და თეისთსაც რაღაც ბენეფიტი.
  12. ალბათ მაღაზიის ადგილმდებარეობაც გასათვალისწინებელია. პირველ რიგში უბნის ათვისებით უნდა დაიწყოს. ჩამოვწერ შერეულ იდეებს რაც უბანზეც არის გათვლილი და ზოგადადაც. ფასდაკლება იყოს ვინც რაღაც რაოდენობაზე მეტს შეიძენს. ამის ლოგიკა იმაში მდგომარეობს, რომ რადგან იმაზე მეტი ოდენობით ყიდულობს ვიდრე სტანდარტული ზომის ოჯახს სჭირდება სადილის მომზადებისთვის ე.ი. სტუმრებს ელოდება. ამ დროს უმეტეს შემთხვევაში იწყება საუბარი რა გემრიელია, სად შეიძინეთ ხორცი ან მასპინძელი იწყებს საუბარს რომ კარგი ხორცი შეიძინა აქა და აქ და ა.შ. აქ მესიჯიც შეიძლება რომ საპატიო სტუმრებს ან უბრალოდ ძვირფასს ადამიანებს უმასპინძლდებიან ანტრეკოტის უმაღლესი ხარისხის ხორცით გაკეთდეს 3 თვიანი პროექტი, დღეები პროდუქტების მიხედვით - მაგალითად ორშაბათი ნეკნების ნაწილის დღე, სამშაბათი სხვა ნაწილის და ა.შ. - როგორც არის, დიდად ვერ ვერკვევი. ფასდაკლება ყოველდღიურად რაღაც კატეგორიის პროდუქციაზე გარკვეული საათის შემდეგ. აქცენტი გაკეთდეს ისეთი კერძების მომზადებაზე რომელსაც მართლაც მაღალი ხარისხის ხორცი სჭირდება. მაგალითად სტეიკი და ა.შ. - ფეისბუქ ბუსტი და სოციალურ ჯგუფებში გავრცელება. ვიდეოს გადაღება, ანიმაციურის ან ჩვეულებრივის - ხორცი რომ იყოს მაღალი ხარისხის რა სტანდარტებს უნდა აკმაყოფილებდეს და ამის ბუსტი. არიან ადგილობრივი ტაქსისტები, ვინც უბანზე მუშაობს. მათთან რაღაცნაერად თანამშრომლობა (შეიძლება სპეციალურად შეირჩეს რამოდენიმე) რომ გაავრცელონ ინფორმაცა და რეკომენდაცია გაუწიონ ანტრეკოტის ხორცს. პურის შეფუთვაზე რეკლამა, რომელიც კონკრეტულად იმ უბანში უნდა შევიდეს სუპერმარკეტებში - რეცეპტი ხორციანი კერძის და იქვე ანტრეკოდის მისამართი ფლაიერების დარიგება უბანზე.
  13. ლიდების მოზიდვა შეიძლება სხვადასხვა პროფესიული სერვისების კომპანიებთან თანამშრომლობითაც (მარკეტინგული, აუდიტორული და ა.შ.), მათთან მისულ კლიენტებს, რომლებსაც აქვთ ზრდის პოტენციალი და რაღაც მიზეზების გამო ამას ვერ ახერხებენ ჩვენ შესახებ მოუყვნენ. შედეგიან ლიდებში სარგებელი შევთავაზოთ. თავიანთ კლიენტებსაც დაეხმარებიან განვითარებაში.
  14. გამოვყოთ სამი მიმართულება რომლის კონტროლიც გვინდა, მაგალითად - თანამშრომლების სერვისი, სისუფთავე და კვება ყველა ნომერში კედელზე გამოსაჩენ ადგილას გამოვკიდოთ ეს სამი მიმართლება ყველა სტუმარს შემოსვლისას მივცეთ ყვითელი, წითელი და მწვანე ბარათი (მწვანე - ყველაზე მეტად მომწონს, ყვითელი - ისე რა, წითელი - სამუშაო გაქვთ ყველაზე მეტად რომ გამოასწოროთ) სტუმრებს ვთხოვოთ წასვლამდე ეს სამი ბარათი გადაანაწილონ გამოყოფილ სამ მიმართულებაზე (იქვე უნდა იყოს ჩადების შესაძლებლობა). ანუ რანჟირება უნდა გააკეთონ, ყველას ერთ დონეზე ვერ შეაფასებენ და ჩვენ სულ გვეცოდინება ყველაზე მეტად რა მიმართულებით გვაქვს სამუშაო.
  15. ჯერ უნდა გავერკვეთ რა შემთხვევაში და რა სეგმენიტთვის არის კარგი ვიტამინები (ამა თუ იმ ჯგუფის) და ამის მიხედვით უკვე პრომოცია, ინფორმაციის მიწოდება და არა ზოგადად ვიტამინებზე მოთხოვნის ზრდა. მეც ანალოგიური გამოცდილება მაქვს. როცა სეზონურად ვყიდულობდი ექიმის დანიშნულების გარეშე მითხრეს, რომ ვიტამინი კანფეტი არაა და თუ არ სჭირდება ადამიანს ზედმეტად არ უნდა მიიღოს, შეიძლება საზიანოც კი იყოს ამ შემთხვევაში. ანუ ვიტამინები ყოველთვის ყევლასთვის კარგი არ არის. ასე რომ მგონი უნდა დავაკონკრეტოთ კონკრეტული ვიტამინები ვისთვის არის კარგი, ვინ უნდა მიიღს და ამის მიხედვით უკვე როგორ უნდა გაიზარდოს მოთხოვნა მიზნობრივ სეგმენტში. მაგალითად კალცი - რა სიმტომები იცის კალცის ნაკლებობამ, რა ანალიზით შეიძლება კალცის ნაკლებობის დადგენა ორგანიზმში; ასევე ომეგა 3 - როდის უნდა მივიღოთ, ან იგივე მულტივიტამინები და ა.შ.. სხვადასხვა არხებით - სტატიებით, შესაბამისი პროფილის ექიმების ვიდეო რგოლებით, აფთიაქებში ფარმაცევტების სწორი მომზადებით. ასევე უნდა იმუშავოთ მითბის დამსხვრევაზე (თუ მითია), მაგ: ვიტამინები რომ მადას ზრდის და ხელს უწყობს გასუქებას. თუ არის სხვადასხვა რეცეპტები ვიტამინების გამოყენებით მაგეების პრომოცია. უცებ გამახსენდა ესეთი ისტორია - ერთხელ ნაცბობს უთხრეს რა ლამაზი და ჯანსაღი თმა გაქვსო, მან უთხრა რომ შამპუნში ურევდა კონკრეტულ ვიტამინებს, რაც ხელს უწყობს თმის სწრაფ ზრდას და ბზინვარებას შეიძლება სასაცილოდ ჟღერს, მაგრამ ფაქტია. ასევე საბავშვო ვიტამინებს (რომლის ბავშვისთვის მიცემასაც ექიმი ურჩევს მშობელს) შეიძლება კომბინაციაში გავაყოლოთ რაიმე ბენეფიტი. მაგალითად ერთ-ერთ მაღაზიაში საბავშვო პიჟამოს "ქარხნულად", პიჟამოს ფერებში, მოყვებოდა სათამაშოც, პატარა დათუნია, რომელთან ერთადაც პატარა დაიძინებს და ითამაშებს. მე პირადად ძალიან მომეწონა. ვიტამინებსაც შეიძლება რამე გავაყოლოთ.