Nona

Honorary Members
  • Content count

    11
  • დარეგისტრირდა

  • Last visited

  • Days Won

    3

Community Reputation

4 Neutral

About Nona

  • Rank
    Member

დამატებითი ფორმები

  • ტელეფონი
    599394121
  • სამუშაო გამოცდილება
    სინერჯი ჯგუფი, ილიაუნი, ჯეო ჰოსპიტალსი
  • განათლება
    ბიზნესის ადმინისტრირება

საინტერესო სფეროები

  • საინტერესო სფეროები
    ჯანდაცვა
    ფარმაცია
    განათლება
    სტუმართმოყვარეობა
    ხელოვნება
    გართობა და დასვენება
    სამშენებლო/დეველოფმენთი
    სოფლის მეურნეობა / საკვები / სასმელი

საინტერესო სექტორი

  • საინტერესო სექტორი
    წარმოება
    მომსახურება
  1. ლიდების მოზიდვა შეიძლება სხვადასხვა პროფესიული სერვისების კომპანიებთან თანამშრომლობითაც (მარკეტინგული, აუდიტორული და ა.შ.), მათთან მისულ კლიენტებს, რომლებსაც აქვთ ზრდის პოტენციალი და რაღაც მიზეზების გამო ამას ვერ ახერხებენ ჩვენ შესახებ მოუყვნენ. შედეგიან ლიდებში სარგებელი შევთავაზოთ. თავიანთ კლიენტებსაც დაეხმარებიან განვითარებაში.
  2. გამოვყოთ სამი მიმართულება რომლის კონტროლიც გვინდა, მაგალითად - თანამშრომლების სერვისი, სისუფთავე და კვება ყველა ნომერში კედელზე გამოსაჩენ ადგილას გამოვკიდოთ ეს სამი მიმართლება ყველა სტუმარს შემოსვლისას მივცეთ ყვითელი, წითელი და მწვანე ბარათი (მწვანე - ყველაზე მეტად მომწონს, ყვითელი - ისე რა, წითელი - სამუშაო გაქვთ ყველაზე მეტად რომ გამოასწოროთ) სტუმრებს ვთხოვოთ წასვლამდე ეს სამი ბარათი გადაანაწილონ გამოყოფილ სამ მიმართულებაზე (იქვე უნდა იყოს ჩადების შესაძლებლობა). ანუ რანჟირება უნდა გააკეთონ, ყველას ერთ დონეზე ვერ შეაფასებენ და ჩვენ სულ გვეცოდინება ყველაზე მეტად რა მიმართულებით გვაქვს სამუშაო.
  3. ჯერ უნდა გავერკვეთ რა შემთხვევაში და რა სეგმენიტთვის არის კარგი ვიტამინები (ამა თუ იმ ჯგუფის) და ამის მიხედვით უკვე პრომოცია, ინფორმაციის მიწოდება და არა ზოგადად ვიტამინებზე მოთხოვნის ზრდა. მეც ანალოგიური გამოცდილება მაქვს. როცა სეზონურად ვყიდულობდი ექიმის დანიშნულების გარეშე მითხრეს, რომ ვიტამინი კანფეტი არაა და თუ არ სჭირდება ადამიანს ზედმეტად არ უნდა მიიღოს, შეიძლება საზიანოც კი იყოს ამ შემთხვევაში. ანუ ვიტამინები ყოველთვის ყევლასთვის კარგი არ არის. ასე რომ მგონი უნდა დავაკონკრეტოთ კონკრეტული ვიტამინები ვისთვის არის კარგი, ვინ უნდა მიიღს და ამის მიხედვით უკვე როგორ უნდა გაიზარდოს მოთხოვნა მიზნობრივ სეგმენტში. მაგალითად კალცი - რა სიმტომები იცის კალცის ნაკლებობამ, რა ანალიზით შეიძლება კალცის ნაკლებობის დადგენა ორგანიზმში; ასევე ომეგა 3 - როდის უნდა მივიღოთ, ან იგივე მულტივიტამინები და ა.შ.. სხვადასხვა არხებით - სტატიებით, შესაბამისი პროფილის ექიმების ვიდეო რგოლებით, აფთიაქებში ფარმაცევტების სწორი მომზადებით. ასევე უნდა იმუშავოთ მითბის დამსხვრევაზე (თუ მითია), მაგ: ვიტამინები რომ მადას ზრდის და ხელს უწყობს გასუქებას. თუ არის სხვადასხვა რეცეპტები ვიტამინების გამოყენებით მაგეების პრომოცია. უცებ გამახსენდა ესეთი ისტორია - ერთხელ ნაცბობს უთხრეს რა ლამაზი და ჯანსაღი თმა გაქვსო, მან უთხრა რომ შამპუნში ურევდა კონკრეტულ ვიტამინებს, რაც ხელს უწყობს თმის სწრაფ ზრდას და ბზინვარებას შეიძლება სასაცილოდ ჟღერს, მაგრამ ფაქტია. ასევე საბავშვო ვიტამინებს (რომლის ბავშვისთვის მიცემასაც ექიმი ურჩევს მშობელს) შეიძლება კომბინაციაში გავაყოლოთ რაიმე ბენეფიტი. მაგალითად ერთ-ერთ მაღაზიაში საბავშვო პიჟამოს "ქარხნულად", პიჟამოს ფერებში, მოყვებოდა სათამაშოც, პატარა დათუნია, რომელთან ერთადაც პატარა დაიძინებს და ითამაშებს. მე პირადად ძალიან მომეწონა. ვიტამინებსაც შეიძლება რამე გავაყოლოთ.
  4. მაგარი იდეებია. ხომ არ მიგიმართიათ ამ კომპანიებისთვის უკვე და რა გამოხმაურება ჰქონდა? მგონია რადგან სკვერია პოზიტივს უნდა ასხივებდეს ეს ნახატები. ირმების ნახატი მომეწონა. პირველი ნახატი მაგალითად მთრგუნავს და სკვერისთვის არა მგონია იყოს. ასევე იდეები: ტერა ბანკი - ჯანსაღი ცხოვრების სტილი (ამ იდეას აწვებიან - ველოსიპედები რომ დადგეს) ქარელის ხილი - ჯანსაღი კვება (ჩირი და ხილი ჟელიბონების ნაცვლად), ბავშვებს უყვარს ჩირი რომელიმე უნივერსიტეტი ან პროფესიული სასწავლებელი - ცოდნის და განათლების მნიშვნელობაზე ბიბლუსი ან სანტა ესპერანსა - წიგნის მნიშვნელობაზე სოკარი - ცალკე CSR განყოფილება აქვთ ვებ გვერდზე. გარემოს დაცვა, საწვავის ხარისხი, დაბალი გამონაბოლქვი და ბედნიერი საზოგადოება და ა.შ. ეს სხვა კონკურენტ კომპანიებთანაც შეიძლება.
  5. კონკრეტული აქტივობები როგორ გავზარდოთ დამსაქმებლის ბრენდი: 1. უნივერსიტეტებში აქტივობების საინტერესოდ დაგეგმვა. მაგ.: შერჩევის პროცესის: a. შერჩევის პროცესის ერთ-ერთ ეტაპად ბორდგეიმებში შეჯიბრის ჩატარება. b. ვინც ბოლო ეტაპზე გადავა მათი სხვადასხვა ბრეინშტორმინგზე მოწვევა. თუ მათი იდეა გაიმარჯვებს ჯილდოს გადაცემა. c. შერჩევის ბოლო ეტაპს ესწრებოდეს ჩვენი რომელიმე კლიენტი კომპანიის სიო (მიეცემათ მისი გაცნობის შესაძლებლობა). და ეს წინასწარ გავაპიაროთ. d. ვინც შერჩევის ბოლო ეტაპამდე მოვა, მაგრამ არ ავიყვანთ გავუკეთოთ სამახსოვრო საჩუქრები - ბრენდირებული ბლოკნოტი, კალამი ან სხვა რამ. უარის ისეთი წერილი მივწეროთ, რომ უარის მიუხედავად ეამაყებოდეს რომ ბოლო ეტაპამდე მოვიდა :)) . 2. უნივერსიტეტებში დიპლომების გადაცემის ცერემონიაზე (გამოსაშვებ საღამოზე) მონაწილეობა - ან სიტყვით გამოსვლა, ან სხვა რამე საინტერესო აქტივობის მოფიქრება. ან პირველკურსელთა მისალმების ღონისძიება თუ არის იქ მონწილეობა. 3. ბრეინშტორმინგის პროცესის გადაღება და ინტერნეტ ქსელში გავრცელება. 4. ვიდეო „სად ვმუშაობთ“ ან „სად მოგიწევთ მუშაობა“ - სადაც ჩავწერთ ვიდეოს და გავაკეთბთ ექსკურსიას ოფისში. 5. სტატისტიკის გაკეთება სინერჯიში ნამუშევარი თანამშრომლების რამდენი პროცენტი მუშაობს C ლეველზე და მათი საშუალო ანაზღაურება რამდენია.
  6. მგონი კარგია ძალიან თუ პოზიციონირებას მოვახდენთ, როგორც C level მენეჯერების სამჭედლოდ, მაგრამ ამასთან ერთად კიდევ აქვს სინერჯის უპირატესობები, რაც შეიძლება გამოვიყენოთ. ანუ სამი ძირითადი მიზეზი რომ გამოვყოთ, ჩემი აზრით ეს შეიძლება იყოს: 1. მეტი შანსი C ლეველზე დასაქმების - ისეთ რთულ ამოცანებზე მუშაობ, ისეთ უნარ-ჩვევებს ავითარებ და ისეთ ცოდნას იძენ, რისი შანსიც ძალიან ცოტა კომპანიაში გაქვს საქართველოში. 2. კონტაქტები საინტერესო და საქართველოს ყველაზე წარმატებულ და ჭკვიან ადამიანებთან (ალუმნები, კლიენტები, ინვესტორები) - ნეთვორქინგის განვითარება. 3. მაგარი კი არა უბრალოდ ძალიან მაგარი საქმიანი გარემო - ჭკვიანი, მზრუნველი თანამშრომლები, კარგი/საინტერესო ოფისი, ბევრი გასვლითი ღონისძიება.
  7. 1. ვინც უკვე ნამყოფია იმათ შესთავაზოს ვიზიტი ნახევარ ფასში ან მინიმუმ 3 დღით დაჯავშნის შემთხვევაში აჩუქოს +2 დღე საუზმით (რომ თავად ნახონ სიტუაცია შეიცვალა). თუ თავად ვერ მოახერხებენ მოსვლას რაღაც ერთჯერად კოდს ვუგზავნიდეთ და ვინც წარმოადგენს ის სარგებლობდეს ამ შეღავათებით. 2. ვისაც ქორწინების იუბილეს აღნიშვნა უნდა იმათ სთავაზობდეს შეღავათიან პირობებს ან სხვა ბენეფიტებს (თუმცა არაა აუცილებელი იუბილე, ნებისმიერ წყვილს შეიძლება სთავაზობდეს). მაგ.: უფასო ერთ დღიან ტურს ძველ თბილისში თავისი გიდით; ერთი უფასო ვახშამი ბარბარესთან; მუზეუმებში უფასო ვიზიტს (მოელაპარაკოს მუზეუმებს და ვინც ამათ აბონიმეტნს წარუდგენს უფასოდ მოემსახურონ და მერე სასტუმროსთნ მოხდება ანგარიშსწორება); სპეციალურ სიურპრიზებსაც უკეთებდეს, მაგალითად საუზმეზე გულის ფორმის პატარა ტორტიკი, საღამოს შამპანიური და ყვავილები და ა.შ. 3. ჩაუსაფრდეს კონცერტებს და როცა იქნება ან სუხიშვილების ან ერისიონის კონცერტი ფასდაკლება დადოს ბუქინგზე და ბილეთებს ჩუქნიდეს, ვინც მაგ პერიოდისთვის დაჯავშნის; ასევე ბილეთები ცნობილ ოპერებზე და ა.შ. 4. ბოლო დროს არის ტენდენცია რომ ჩვენც დავდივართ საქართველოს სხვადასხვა კუთხეში, სასტუმროებში განტვირთვისთვის. და მაგ სეგმენტზეც რომ იმუშაოს? ანუ ვისაც სხვა კუთხიდან თბილისში ჩამოსვლა უნდა. მაგალითად მოიზიდოს ბათუმიდან, ქუთაისიდან და საინტერესო პროგრამები შესთავაზოს - ვახშამი ბარბარესთან, უფასო ფოტოსესია რომელიმე პარკში, იპოდრომზე ცხენებით გასეირნება, 8000 მოსავალი, სპექტაკლი რომელიმე თეატრში და ა.შ. ისეთი პროგრამა შეიკრას, რომ მეგობრებმაც აჩუქონ ერთმანეთს დაბადების დღეზე საერთო ბიუჯეტით . 5. თბილისში ჩამოდიან ხოლმე ასევე სხვადასხვა შიდა კონფერენციებზე და გავიგოთ ეგენი როგორ იგეგმება, და გავუკეთოთ საინტერესო შეთავაზებები, რომ ჩვენთან გაჩერდნენ.
  8. გვქონდეს საჩუქრები ყოველ მე-5 ვიზიტზე და მე-10 ვიზიტზე. ორ დღეში თუ 100 ლარის პროდუქცია შეიძინა ნაწილი თანხის უკან უბრუნდებოდეს (თუ შესაძლებელია ერთიდაიმავე მომხმარებელზე ამის აღრიცხვა). ასაკოვან ხალხს ვთავაზობდეთ წნევის გაზომვას ზრუნვის გამოხატვის მიზნით. დაფაზე ყოველკვირეული ან ყოველდღიური სასარგებლო რჩევები + სასარგებლო კერძების/ნაყენების რეცეპტები. ღიმილი, სითბო, ყურადღება.
  9. ორგანიზაციების ძველი და ახალი სტრუქტურების შედარება (ჩარტების), ანუ ორგანიზაციული განვითარების პროექტამდე და პროექტის შემდეგ და ვაჩვენოთ განსხვავება (ოღონდ ისე რომ კონფიდეციალურობა დაცული იყოს). შეიძლება ამ განსხვავების ჩვენება ცალკეული ერთეულების დონეზეც. თანამშრომლებთან ინტერვიუები - ერთი დღე სტრუქტურულ ცვლილებებამდე და ერთი დღე სტრუქტურული ცვლილებების შემდეგ (აი გათენდა, დაიწყო დღე და რას ვაკეთებ დღის ბოლომდე), როგორ შეიცვალა მათი სამუშაო რუტინა.
  10. http://myhotels.ge/ http://sastumroebi.ge/ http://booking24.ge/ - მსგავს საიტებზე ჩვენთვის საინტერესო რეგიონების მიხედვით, მაგრამ ესე ვერ გავიგებთ ინფოს მისი ფინანსების ან დატვირთვების შესახებ. რევიუები თუ არის იქვე მითითებული შეიძლება ეგ იყოს რაღაც დონეზე ინფორმატიული პრობლემებზე თემატურ სოც. ჯგუფებში - ვინ რომელ სასტუმროს ურჩევს და რა ფიდბექებია. სასტუმროების რივიუების ნახვა მათსავე ფეისბუქ გვერდებზე. სვუპზე და ჰოთსეილზე ვინც ფასდაკლებებს დებს აქტიურად. მოვიწვიოთ სემინარზე ამ კატეგორიის სასტუმროების მფლობელები და იქ ვუთხრათ რომ ჩვენ შევდივართ მართვაში და გვაქვს მსგავსი პრაქტიკა ან ვნერგავთ.
  11. ადმინისტრატორი უნივერსიტეტებში კომპიუტერების ოთახში დესკტოპებზე დაიდოს ჩვენი ლინკი (თუ გსურთ დასაქმება), რომელიც მუდმივად იდება, საიდანაც გადავლენ აპლიკაციაზე, რომელსაც შეავსებენ დაინტერესების შემთხვევაში. იქვე იქნება ინფო ვაკანსიის შესახებ. ვაკანსიები დავდოთ უნივერსიტეტების შიდა პროგრამებში, როგორიც ილიაუნიში არის არგუსი, თსუში სმსთსუ.ჯი და ა.შ. რომლებიც მუდმივად იდება ანუ არ ავიღებთ. უნივერსიტეტების ადმინისტრაციებს წარჩინებულ სტუდენტებთან ვაგზავნინებდეთ ინფოს ვაკანსიის შესახებ ყოველ სემესტრში. აქტიურად ვიყოთ წარმოდგენილი დასაქმების ფორუმებზე. შერჩევა რომ მარტივი იყოს დავნერგოთ ონლაინ აპლიკაციები (ან აპლიკაციაზე ვიდეოს მიბმა). ანუ კითხვებს უნდა პასუხობდეს ვიდეოთი და აგზავნიდეს. ესე ენის ცოდნასაც გადავამოწმებთ. დამლაგებელი ყველა თანამშრომელს ვთხოვოთ რეკომენდაცია გაუწიოს ვინმეს ამ პოზიციაზე, მათ შორის ყოველ ახალ კადრს და შევქმნათ ბაზები ადმინისტრატორის აპლიკაციაში შეიძლება იყოს ველი - რეკომენდაცია გაუწიეთ ახლობელს/ნაცნობს დამლაგებლის პოზიციაზე, მზარეულის პოზიციაზე დიასახლისების ჯგუფებში განვათავსოთ ვაკანსიები. მზარეული კულინარიის აკადემია/ სხვა კულინარიული სასწავლებლები / პროფესიული სასწავლებლები - ვითანამშრომლოთ და მათ რჩეულებს ექნებათ შეთავაზება. ანუ გამოდის დასაქმებაში უწყობენ ხელს და მათთვისც კარგია. რაღაც ისეთი ადგილები და მაღაზიები სადაც მზარეულები დადიან აღჭურვილობის და პროდუქტების შესარჩევად - თუ ძალიან გვეჩქარება კადრის აყვანა მივიდეთ და თუ შევატყვეთ რომ მზარეულია პირდაპირ შეთავაზება გავუკეთოთ :))) მივაჩეჩოთ ფლაიერი სადაც ეწერება ვაკანსიის შესახებ. ასევე შეგვიძლია განვათავსოთ პლაკატები (ვაკანსია საინტერესოთ უნდა იყოს წარმოდგენილი და სასურველია ორიგინალურად. მაგ.: ვაკანსია "მე მზარეული" - გამოაგზავნეთ სივი და ა.შ.) ან საინფორმაციო დესკები ვაკანსიის შესახებ. რომ მოვიზიდოთ შეიძლება რაღაც საინტერესოთ გავაკეთოთ. შეიძლება განსაზღვრული პერიოდულობით ვბეჭდავდეთ ფლაიერებს საინტერესო რეცეპტებით და ვავრცელებდეთ 1 და 2 პუნქტში წარმოდგენილ ადგილებში ბოლოში ვაკანსიაზე ინფორმაციით. ვავრცელებდეთ ონლაინ რეცეპტებს სოც ქსელში ბოლოში ვაკანსიის შესახებ ინფორმაციით და ა.შ. (მაგ.: გინდა გახდეთ ჩვენი გუნდის წევრი შეავსეთ აპლიკაცია და ა.შ.)