არჩილ შიშმანაშვილი

Members
  • Content count

    62
  • დარეგისტრირდა

  • Last visited

  • Days Won

    16

არჩილ შიშმანაშვილი last won the day on მარტი 28

არჩილ შიშმანაშვილი had the most liked content!

Community Reputation

16 Good

About არჩილ შიშმანაშვილი

  • Rank
    Advanced Member

დამატებითი ფორმები

  • ტელეფონი
    599656498
  • სამუშაო გამოცდილება
    კაპიტოლ მენეჯმენტი - მმართველი პარტნიორი
    იუსტიციის სახლი - დირექტორის მოადგილე მომსახურების ხარისხის მიმართულებით
    სილქნეტი - პროცესების ოპტიმიზაციის სამსახურის ხელმძღვანელი
  • განათლება
    ESM თბილისი და BA Mosbach - ბიზნესის ადმინისტრირება

საინტერესო სფეროები

  • საინტერესო სფეროები
    განათლება
    საბანკო/საფინანსო
    კომუნიკაციები/ტექნოლოგიები
    სტუმართმოყვარეობა
    ხელოვნება
    გართობა და დასვენება
    სამშენებლო/დეველოფმენთი
    სოფლის მეურნეობა / საკვები / სასმელი

საინტერესო სექტორი

  • საინტერესო სექტორი
    წარმოება
    მომსახურება
    ქსელური მართვა
  1. სარეთოდაც ყოველთვის, თუ ვიცი ან ადვილად შევარჩევ რა მინდა და თუ ძალიან არ ძვირდება - მაღაზიაში საცობების გავლით მისვლას, მანქანის დაყენებას და მერე ადგილზე დროის დახარჯვას ეგრევე სახლში მოგიტანონ - არ ჯობია? უბრალოდ როცა შესაფერისი დროა, უნდა გამახსენდეს რომ უი ღვინოც კარგი იქნებოდა ახლა
  2. ვოლტზე და ეგეთ მიტანის სერვისებში უნდა დაემატონ ხორცის სახლში მიტანის სერვისით. ხორცზე დაფუძნებული კერძების ვიდეოგაკვეთილები, ვირუსული ვიდეო, თავისით რომ გაავრცელებს ხალხი
  3. გემოს, და რეკომენდაციას
  4. კულტურაში უნდა გაჯდეს, რომ ჩაიმანიაში თუ ხარ, ბოლო დეტალამდე უნდა იცოდე ჩაი. ჩაის ენთუზიასტები ისედაც ბევრნი არიან და არჩევისასაც თუ მიექცევა ყურადღება, და თავიდანვე შეთანხმების ნაწილი იქნება რომ თუ იწყებ ჩვენთან მუშაობას ეგ აუცილებელია. IT ში რომ არის სპეციალიზაციის დონეები და მერე კომპანიები მაგის მიხედვით იხდიან ხელფასებს, აქაც შეიძლება გაკეთდეს ეგეთი დონები და თანამშრომლის კატეგორია (არა თანამდებობა, არამედ კატეგორია თანამდებობის შიგნით) იმით განისაზღვროს, რამდენი დონე გაქვს ჩაბარებული.
  5. კახელების ხორცის მაღაზიაა და რამდენჯერაც იქიდან ხორცი წამომიღია სულ კმაყოფილი ვარ, მომსახურებაც კახული კოლორიტით იყო. სანამ თვითონ ყიდდნენ მფლობელი კახელი ბიჭები, ახლა გამყიდველი უყენიათ და ჩვეულებრივი მომსახურებაა. თუმცა ხორცი ისევ საუკეთესოა, ჩემი ნაკლებად კომპეტენტური შეფასებით ხორცის ყიდვის ადგილი ჩემი აზრით ჩვევის ამბავია. და უყვართ კაცებს ტრაბახი იმით, რომ ხორცის მაგარი ადგილი იციან. მიჩვევა კიდე იწყება ან რეკომენდაციით ან უცებ შემჩნევით, რომ მოხერხებულ ადგილას მაღაზია გაიხსნა, და მოდი ვნახოთ. და თუ კარგი რამ ვნახეთ, მერე არ უნდა გააფუჭოს საქმე ცუდი ხორცით ან მომსაუხრებით და ...
  6. ძალიან მნიშვნელოვანია ქსელად გაერთიანებული სასტუმროები რა ნიშნით გაერთიანდნე - მფლობელი ყავთ ერთი თუ მმართველი გუნდი. საერთაშორისო ბრენდ სასტუმროებს ვუყურებ როგორც საერთო მენეჯმენტის მქონეს, მიუხედავად იმისა რომ ხანდახან ფრანჩაიზიტაც იძლევიან სახელს. ყველაზე ადვილად მისაღწევი ქსელური ორი ეფექტი, ჩემის აზრით არის კორპორატიული გაყიდვები და პროდუქტების ცენტრალიზებული შესყიდვა. და ამ ორი ეფექტის მიღწევა ორივე სახის ქსელურობისას შეიძლება. სახალო აბზარზე მაქსიმალური ქსელური ეფექტებისთვის ერთნაირი დასახელება და ვიზუალი კი კარგი იქნება (დავეთანხმები აკაკის) მაგრამ ვფიქრობ სასიცოცხლოდ აუცილებელი არა. ვიზუალი განსაკუთრებით არ არის აუცილებელი. პირიქით, ვიზუალი იმ გარემოს რომშ ეესაბამებოდეს სადაც დგას სატუმრო, მხოლოდ დადებითი ეეფქტი იქნება. სახლში კი რაიმე მცირედი მინიშნება რომ რაღაც ჯგუფის წევრია ეგეც იმუშავებს. მაგრამ საერთო მენეჯერული კომპანიით თუ ერთიანდება ქსელი, იქ სახელის ერთნაირად დარქმევა რთულად გამოვა ჩემის აზრით. ამიტომ სხვა ხერხი იქნება ალბათ მანდ მოსაფიქრებელი.
  7. ჩემი აზრით კულტურის სიძლიერეზე შემდეგი ფაქტორები ახდენებ პირდაპირ გავლენას (ჩემი სუბიექტური აზრით მნიშვნელობის კლების მიხედვით დავალაგებ): რამდენად ბევრი ადამიანი და მაღალ თანამდებობაზეა უკვე სახეზე, რომლებიც ოფიციალური განაცხადებისა, დოკუმენტებისა და დაძალების გარეშე იზიარებენ საერთო დამოკიდებულებებსა და პრინციპებს რამდენად ბევრი ადამიანია რომლებსაც რაიმე სახის ქცევის სარგებლიანობა ესმით და თანახმანი არიან / ცდილობენ ეს ქცევა ოფიციალური განაცხადებისა, დოკუმენტებისა და დაძალების გარეშე გაიმეორონ, თუნდაც თავიდან მათი ბუნებრივი ავტომატური მოდელი არ ყოფილიყო ის კორპ კულტურა, როგორც ყოველდღიური აქტუალური სასაუბრო / განსახილველი თემა კომპანიაში კულტურის ცხადად ფორმულირებული და ადვილად ხელმისაწვდომი განაცხადი კულტურის მიხედვით მიღებული / მიუღებელ ქცევებზე რეაგირების ფორმატების ეფექტურობა ყოველდღიური ცხოვრების დეტალები კულტურის შესახსენებლად, გასაძლიერებლად, ხაზგასასმელად რომ არის სპეციალურად მოწყობილი კულტურის ინფორმირებისთვის ან გათავისებისთვის მიზანმიართულად დაორგანიზებული აქტივობები / ღონისძიებები
  8. სწრაფად ცნობადობის ამაღლების ამოცანა ჩემს სუბიექტურ წარმოდგენაში "უმადური" საქმე მგონია, რადგან ისეთი "ხელოვნური" ქმედებები სჭირდება, როგორიც არის მასმედიაში რეკლამა, დაკვეთილი სტატიები და გადაცემები და სენსაციების გამოწვევა. ამ მიმართულებით კი პრინციპში მეტ ნაკლებად გათელილია ბილიები, და ბიუჯეტის პირდაპირპროპორციულია შედეგები (თუ გონივრულად დახარჯავ ამ ბიუჯეტს, რა თქმა უნდა). ამ თემაში სასარგებლო ხომ არ იქნებოდა უკვე კარგად ცნობილი ხერხებისა და არხების ფარგლებში ინფორმაციის ეფექტურად გაშვების გზებიც მოგვეფირებინა?
  9. ამოცანების სწორად დაშლის სწავლება კი მგონი შეუძლებელია გარედან, ჩემი აზრით "პროცესში რწმენა" სჭირდება რომ სულ ამ გზით აკეთო სანამ ტვინი არ გაიწაფება. ბრეინშტურმის პრაქტიკები ბევრი ვცადე და საბოლოოდ წინასწარ დათქმულ რაოდენობის იდეებამდე თავის იძულება დამაკლაყოფილებელია. სუბიექტურად თავისთის კარგად რაც მშაობს ასეთს თუ ვერ იპოვნის ადამიანი.
  10. დღემდე ვიყენებ სინერჯიში დამუღამებულ მიდგომას: ზედაპირული გააზრება მიზანი (თავისი "არსი"-თ, ანუ მიზანშ გამოყენებული ცნებების განმარტებით) მიდგომა ამოცანათა ხე (და ამოცანათა ფრონტიო, მგონი ასე ვეძახდით ბოლო დონის ამოცანების ერთობლიობას, რომელზეც უკვე ბრეინშტურმი შეიძლება) პრიორიტეტები ბრეინშტურმი იდეების დამუშავება გეგმა განხორციელება და მიმდინარე რეჟიმში გადაგეგმვა ყოველთვის მეტი დრო მიაქვს ვიდრე ეგრევე ნაჩქარევ გადაწყვეტილებას, მაგრამ სამაგიეროდ ჩემნაირი საშუალო გონებრივი შესაძლებლობის ადამიანისთვის უებარი საშუალებაა რომ საშუალოზე უკეთესი ხარისხის გადაწყვეტილებები მიიღოს. შედარებით სერიოზულ ცხოვრებისეულ და ოჯახის საკითხებზეც კი ასე ვიღებ გადაწყვეტილებებს და ვარჩევ მოქმედებებს ცხოვრების მანძილზე ბევრ ადამიანს ავუხსენი ეს მიდგომა, და 1,2,3 ყველას ძალიან ეხმარება ერთნაირად. 4-9 ნაბიჯები არავინ მიიღო და ყველა ტავისებურად აკეთებს, მაგრამ 1-3 უალტერნატივოა, როგორც ჩემი გამოცდილება აჩვენებს
  11. სოციალური მედიისა და Content Marketing-ის უკეთ გამოყენება როგორ შეიძლება. "coaching"-ს ხერხებიs და ჯამში ამ დისციპლინის გამოყენება სინერჯი ჯგუფში
  12. იმ პროდუქტს, რომელსაც ყველაზე ნაკლები წვლილი შექავს მოგებაში ფასი მოუმატო, თუნდაც ბევრი ფიქრის გარეშე. ან თვითღირებულების რამე კომპონენტი "ძალადობრივად" შეუმცირო. თუ სისულელე ნაბიჯია, იმისი იმედი შეიძლება იქონიო რომ პასიური პროდუქტია და ზიანი დიდი არ იქნება. და თუ აღმოჩნდა რომ კარგად იმუშავა, ამ პროდუქტიდანაც მეტი მოგება იქნება და შეიძლება ექსპერიმენტით მიღებყული ცოდნა სხვა პროდუქტებსაც შეეხოს.
  13. მმართველ კომპანიას მართვაში რამდენიმე სასტუმრო როცა აქვს: როგორ უნდა მართოს კონკურენცია მათ შორის? როგორ დაარწმუნოს ახალი პოტენციური კლიენტი (სასტუმროს მფლობელი) რომ მისი აქტივი არ დაიჩაგრება მართვაში მყოფი სხვა სასტუმროების გამო? როგორ უნდა გამოპიყენოს ქსელურობის ეფექტი მმართველმა კომპანიამ რომელსაც რამდენიმე სხვადასხვა სახელიანი და კონცეფციის სასტუმრო აქვს მომიტევეთ თუ თემას ავაცდინე ხა მხოლოდ ერთ კონკრეტულ სასტუმროს გარშემო უნდა ვიმსჯელოთ.
  14. რა შეიძლება ჰქონდეს მედიქოლს უნიკალური, რასაც ვერც ერთი სხვა სადაზღვევოს ქოლ ცენტრი ვერ ჩაგინაცვლებს
  15. ორივე ვარიანტი შეიძლება, ხანდახან ნივთის კომპანიასთან ასოცირება ისეც შეიძლება რომ ზედ ლოგო არ დაადო. მე ეს იდეები დავაგენერირე ორი ცვლადის კომბინაციით - არ გადააგდოს და საშუალო სიხშირით მაინც გამოიყენოს ხოლმე. ამის იქით მთავარია ლოგომ იმდენად საზიზღარი არ გახადოს რომ ამ ორ ფაქტორს ხელი შეუშალოს.