tami

Administrators
  • Content count

    267
  • დარეგისტრირდა

  • Last visited

  • Days Won

    24

tami last won the day on მაისი 21

tami had the most liked content!

Community Reputation

19 Good

About tami

  • Rank
    Advanced Member

დამატებითი ფორმები

  • ტელეფონი
    555117000
  • სამუშაო გამოცდილება
    შპს სინერჯი ჯგუფი, პარტნიორი
  • განათლება
    თსუ, ეკონომიკის მაგისტრი

საინტერესო სფეროები

  • საინტერესო სფეროები
    განათლება
    სტუმართმოყვარეობა
    ხელოვნება
    გართობა და დასვენება
    მედია

საინტერესო სექტორი

  • საინტერესო სექტორი
    წარმოება
    მომსახურება
    არასამთავრობო სექტორი
  1. მადლობა გურამ, კონკრეტულად ტურისტებზე არის ტექნოლოგიურად ეს შესაძლებელი?
  2. მადლობა @ოთარ ვადაჭკორია, შესაძლოა ასეც არის, რომ მომსახურების ხარისხით ცდილობენ არაკონკურენტული შეთავაზების კომპენსირებას და არიან ადამიანებიც, ვისთვისაც მომსახურება უფრო პრიორიტეტულია ვიდრე ფასი ან კონკრეტული მახასიათებელი. ჩვენ გვინდა გამოვავლინოთ კომპანია განსაკუთრებული მომსახურების ხარისხით (თუნდაც ცუდი პროდუქტი ჰქონდეს), რომ შემდეგ შევისწავლოთ - როგორ ახდენენ ამ ხარისხის მიღწევასა და შენარჩუნებას, რა მექანიზმებითა და რა მოტივაციის სქემებით. თუ დაგვისახელებდით 1-2 კომპანიას, ძალიან ღირებული იქნებოდა ჩვენთვის.
  3. @mai-ko მაი როგორ ფიქრობ, რომელი პლატფორმა იქნებოდა უფრო მოსახერხებელი, ფეისბუქი, ინსტაგრამი თუ საერთოდ სხვა რამ? @კობა მადლობა კობა, როდესაც ბევრი პოსტი იწერება, რთულია თითოეული პოსტის ხარისხის შეფასება, ხომ ვერ გვირჩევთ რაიმე მარტივ მექანიზმს, რომლითაც გამოვარჩევდით საუკეთესო პოსტების ავტორებს?
  4. ეს მაღაზია ჯერ არ იყო გახსნილი, როდესაც მის სტრატეგიას ვამუშავებდით, მგონი ახლაც არ არის ამოქმედებული, ბელიაშვილზე მდებარეობს
  5. მეგობრებო, როგორ ფიქრობთ, ჩვენი მხრიდან რა ტიპის მოტივაციის სქემები ან აქტივობები იქნებოდა თქვენთვის ყველაზე მასტიმულირებელი, რომ აქ აქტიურობის სურვილი გაგიჩნდეთ
  6. @გიორგი თოდუა მადლობა გიორგი იმედი გვაქვს აქტიური წევრი იქნებით ჩვენს პლატფორმაზე სახელის მონიშვნის ფუნქცია აქვს @-ს გამოყენებით, quote- არის ტექტის ციტირება (როდესაც მონიშნავთ ტექსტს - იქ ჩნდება ეს ოპცია) რაც შეეხება მოტივირებას - როგორ ფიქრობთ, გამორჩეული წევრების დაჯილდოვება ყოველთვიურად უნდა ხდებოდეს? და როგორ უნდა ვაპიარებდეთ ამას რომ სხვა წევრებისთვისაც მიმზიდველი აღმოჩნდეს?
  7. დისნეის წიგნში წერია საინტერესო რაღაც: ძალიან მნიშვნელოვანია პირველი შთაბეჭდილება და მაქსიმალურად ცდილობენ, პირველივე ინტერაქცია იყოს რაც შეიძლება დასამახსოვრებელი, მაგ. გასაუბრება ჩაუტარდეთ დისნეის პარკში და ა.შ.
  8. @Mari Vipsecretary მადლობა საუკეთესო იდეებისთვის, სასიხარულოა როდესაც ასე ხდება თანამშრომლებზე ზრუნვა ვფიქრობ რომ ეს სტატია შეიძლება საინტერესო შეიძლება იყოს თქვენთვის http://strategy.ge/2009/08/07/cheap-motivation-systems/
  9. ბევრ ორგანიზაციას უდგება ხოლმე პერიოდები, განსაკუთრებით ახლადშექმნილ კომპანიებს, როდესაც ორგანიზაციას ექმნება ქეშის დეფიციტი და თანამშრომლებს უგვიანდებათ ანაზღაურება. რა თქმა უნდა, მენეჯმენტი პასუხისმგებელია, რომ ესეთი შემთხვევები არ იყოს ორგანიზაციაში, მაგრამ მაინც არის ეგეთი შემთხვევები, მათ შორის ჩვენს პორტფელურ კომპანიებში. საინტერესოა თქვენი პრაქტიკის გაზიარება - ასეთ დროს როგორ მოქმედებთ, რომ დემოტივაციამ არ იმოქმედოს კომპანიის საქმიანობაზე, განსაკუთრებით კი მომსახურების/პროდუქტის ხარისხზე - რომელიც ეგრევე დიდ გავლენას ახდენს ორგანიზაციის პერფორმანსზე.
  10. ზაფხული ლაშქრობების და მოგზაურობების სეზონია და ამ მიმართულებით მარკეტინგი, ხილის წაღება მოუხერხებელია ესეთ დროს; მაგალითად აეროპორტებში გაყიდვა, გიდების დაინტერესება და რაიმე ქეშ ბექის მიცემა პრომოუშენისთვის, მიკროავტობუსების ბრენდირება; საზაფხულო სალათებია სადაც ჩირი გამოიყენება და მაგის პრომოცია პლიაჟებზე გაყიდვა ჩამოტარებით ან ლოკაციებით
  11. მადლობა კობა, 8000ის ღვინოები ნამდვილად გამორჩეულია გემოვნური და ხარისხობრივი თვისებებით, თქვენ როგორ ფიქრობთ - რა ფორმით უნდა მივიტანოთ ღვინო ტურისტებამდე და როგორ მოვანდომოთ რომ დააგემოვნოთ?
  12. @soso @Mariam Zh.მადლობა მეგობრებო, მინდა ხაზი გავუსვა რომ არაა აუცილებელი hospitality სექტორში მოღვაწეობდეს კომპანია, შეიძლება ნებისმიერი სფერო დაასახელოთ (მაგ. ბანკი, აფთიაქი, საჯარო ორგანიზაცია, მაღაზია და ა.შ..)
  13. თქვენ როგორ ფიქრობთ, რომელი კომპანია ან ობიექტია გამორჩეული მზრუნველი თანამშრომლებით, მომსახურებაზე ორიენტაციით, მაღალი ხარისხის მომსახურებით? და რაში გამოიხატებოდა ეს განსაკუთრებულობა? დაასახელეთ ნებისმიერი დარგი, ნებისმიერი ორგანიზაცია ან თუნდაც პატარა დაწესებულება, გავუზიაროთ ერთმანეთს მოსაზრებები ამ მიმართულებით
  14. აკაკი, მადლობა კომენტარისთვის, ხარისხით ნამდვილად ძალიან კარგი ჩაია, გირჩევთ დააგემოვნოთ როგორ ფიქრობთ - თქვენნაირ მომხმარებლამდე როგორ უნდა მოვიტანოთ ინფორმაცია ყველაზე ეფექტურად? მხოლოდ ინფორმაცია საკმარისი იქნება თუ დაგემოვნება აუცილებელია?