tami

Administrators
  • Content count

    236
  • დარეგისტრირდა

  • Last visited

  • Days Won

    15

Community Reputation

13 Good

About tami

  • Rank
    Advanced Member

დამატებითი ფორმები

  • ტელეფონი
    555117000
  • სამუშაო გამოცდილება
    შპს სინერჯი ჯგუფი, პარტნიორი
  • განათლება
    თსუ, ეკონომიკის მაგისტრი

საინტერესო სფეროები

  • საინტერესო სფეროები
    განათლება
    სტუმართმოყვარეობა
    ხელოვნება
    გართობა და დასვენება
    მედია

საინტერესო სექტორი

  • საინტერესო სექტორი
    წარმოება
    მომსახურება
    არასამთავრობო სექტორი
  1. ტურისტულებს არ ეხება პირდაპირ, მაგრამ აი magic candy როა მანდ რომ იყოს ჩვენი ჩირები არ გამოვა? როგორც შოკოლადიანი ისე ჩვეულებრივი.
  2. სასტუმროებს შეიძლება მოველაპარაკოთ - განათავსოთ თავიანთ სასაუზმო სივრცეში და ფასნამატით გაყიდონ. დავუკავშირდეთ რამდენიმე მსგავს კომპანიას (თხილები, ჩურჩხელები, წვენები და ა.შ..) და ერთობლივად გავაკეთოთ დახლი ტურისტულ ცენტრში, ხარჯები გავიყოთ აეროპორტში მდგომ აპარატებში ჩავდოთ
  3. როდესაც ხდება კომპანიებთან დარეკვა, მოხდეს იმის კითხვაც - აქამდე რა სმენიათ ჩვენზე და ჩავინიშნოთ - საბოლოოდ გავაკეტოთ ანალიტიკა.
  4. მაი უფრო კონკრეტულად რა კონტიგენტზეა საუბარი?
  5. არის პარაფარმაციის პროდუქტები, რომელთა ერთგული მომხმარებელი ვარ და ამ პროდუქტებს შესაბამის აფთიაქში ვყიდულობ (ძირითადად ერთგან იყიდება); მედიკამენტებზე - სადაც შევხვდები აფთიაქს - ოღონდ ქსელურს - იქ შევდივარ (პსპ, ავერსი, ფარმადეპო, ჯიპისი) ფასებთან დაკავშირებით დაუდევარი ვარ და არც ფასდაკლებებს/აქციებს ვაქცევ დიდად ყურადღებას.
  6. @ქეთი მადლობა ქეთი, კარგი იდეაა, ჩვენ გვქონდა მცდელობა რომ ფლაერები დაგვერიგებინა აფთიაქებში მაგრამ სამწუხაროდ დიდი შედეგი არ იყო, პრობლემა რა თქმა უნდა, ფარმაცევტის მოტივაციაა, როგორ ფიქრობ, როგორ დავამოტივიროთ ფარმაცევტი - რომ ურჩიონ მედიქოლი თავიანთ ვიზიტორებს? @მარიამ მუნჯიშვილი მარიამ, შენი რჩევაც ძალიან ღირებული იქნება კონკრეტულად ამ მიმართულებითაც.
  7. პროდუქტი კარგი იქნებოდა, სათამაშოების მაღაზიებში რომ განთავსდეს; რაღც ვიდეოებია - ჟირაფი ჟოზეს - მანდ შეიძლება გაკეთდეს რეკლამა რა გმირებიც იქნება სათამაშოებში - მსგავსად ჩაცმული ტიპები დადიოდნენ პარკებსა და გასართობ ადგილებში
  8. @Nini ძალიან კარგი იდეებია ნინი, მგონი ჯგუფების ნაწილი შეგვიძლია ვცადოთ ჩვენი ძალებითაც, რას ფიქორბ? არტიც უმაგრესია, მაგაზე შეგვიძლია მარკეტინგზე ვიმსჯელოთ.
  9. როდესაც მარკეტინგულ ბიუჯეტში შეზღუდულები ვართ, რა შეიძლება გავაკეთოთ მედიქოლში ზარების გასაზრდელად? შეგახსენებთ, რომ მედიქოლი სთავაზობს კლინიკებში ჩაწერას ფასების, ხარისხისა და ლოკაციის მიხედვით, ჩივილების მიხედვით სწორი ექიმის შერჩევასა და დაკვალიანებას, და აქციებს / ფასდაკლებებს სხვადასხვა სამედიცინო სერვისებზე.
  10. მადლობა ნინ, ძალიან კარგი იდეებია, სწორედ ახლა ვამუშავებთ შეთავაზებას და თავისუფალი დროის დაგეგმვას ჩავსვათ შეთავაზებაში, უცხოელზე გაფორმებულ ბიზნესებსაც ამოვიღებთ ბაზებიდან <3 როგორ ფიქრობ, დაკავშირების ფორმა როგორი უნდა იყოს? სატელეფონო, ადგილზე ვიზიტი..რა ფორმით უნდა გავიდეთ იქ გადაწყვეტილების მიმღებ პირთან
  11. ზუსტად გუშინ ჰქონდა ჩემს მეგობარს შემთხვევა, საზღვარგარეთ მიდიოდა და ღვინო უნდა წაეღო საჩუქრებად, და ვუთხარი რომ ონლაინ შეეძლო შეძენა. მისი პასუხი ესეთი იყო, რომ თუ ადგილზე მისვლას ვერ მოახერხებდა, მაშინ ონლაინ იყიდდა, მაგრამ თავად პროცესი - ადგილზე შერჩევის ძალიან სიამოვნებდა. ზაზათიც ძალიან კმაყოფილი იყო, ამასწინათ შეარჩევინა მას და მის სტუმრებს :))
  12. მოგეხსენებათ, სინერჯი კაპიტალის გუნდი აქტიურად არის ჩართული პორტფელური კომპანიების განვითარებაში, თუმცა ყველა კომპანიაში განსხვავებულია ხედვები, დამოკიდებულება ჩვენ მიმართ, განსხვავდება შეხედულებები სამოქმედო გეგმებზე და აქტივობებზე. გაგვიზიარეთ რჩევები - რა მიდგომებით ვეთანამშრომლოთ პორტფელური კომპანიების ხელმძღვანელებს, რათა ერთობლივად მივაღწიოთ ამბიციურ, რთულ მიზნებს. თქვენი აზრი ასევე საინტერესოა - რა დონეზე უნდა იყოს სინერჯი კაპიტალი ჩართული პორტფელური კომპანიების განვითარების ნაწილში?
  13. ერთ-ერთი სსაინტერესო სეგმენტი ტურიზმის ინდუსტრიაში რუსეთის მოქალაქეებია. რა ვიცით მათ შესახებ? როგორ იღებენ გადაწყვეტილებებს, რა მოსწონთ ტურიზმში, რა იწვევს მათ კმაყოფილებას, რა არ მოსწონთ და ა.შ.. არამარტო ტურისტებზე, არამედ ზოგადად რუს მოქალაქეებზე რა ინფორმაციაც გაქვთ- გთხოვთ გაგვიზიაროთ
  14. გეთანხმებით სრულიად, უბრალოდ საკმაოდ რთული ამოცანაა როდესაც ქსელი გაშლილია მთელი საქართველოს მასშტაბით, ხომ არ გაქვთ იდეები/მოსაზრებები, ეს სისტემურად როგორ შეიძლება გაკეთდეს, რომ თითოეულ თანამშრომელს უხაროდეს მომხმარებელთან ურთიერთობა და გადასცემდეს დადებით განწყობას.
  15. დღესასწაულებზე, როდესაც სპეციალურად მაღაზიაში ვერ მივალ და ონლაინ შევუკვეთავ. (უბრალოდ მომხმრებელმა საჭიროა იცოდეს - რატომ უნდა იყიდოს ონლაინ და არა იგივე ჰიპერმარკეტში, სადაც სხვა პროდუქტებსაც იძენენ) მოულოდნელად სტუმრების ვიზიტისას როდესაც სტუმრად გეგმავ წასვლას და წინასწარ იცი რომ ღვინო უნდა წაიღო როდესაც საჩუქარი გინდა გაუგზავნო ვინმეს დაბადებისდღეზე ან რაიმე დღესასწაულზე