ქეთი

Advanced members
  • Content count

    8
  • დარეგისტრირდა

  • Last visited

  • Days Won

    8

ქეთი last won the day on ივნისი 12

ქეთი had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About ქეთი

  • Rank
    Newbie
  • Birthday იანვარი 20

დამატებითი ფორმები

  • ტელეფონი
    598878797
  • სამუშაო გამოცდილება
    კობლენცის გამოყენებით მეცნიერებათა უნივერსიტეტის საერთაშორისო ურთიერთობათა დეპარტამენტი, სტუდენტ-ასისტენტი
  • განათლება
    ბიზნესის ადმინისტრირება, ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

საინტერესო სფეროები

  • საინტერესო სფეროები
    ჯანდაცვა
    განათლება
    საბანკო/საფინანსო
    კომუნიკაციები/ტექნოლოგიები
    სტუმართმოყვარეობა
    ხელოვნება
    გართობა და დასვენება
    სამშენებლო/დეველოფმენთი
    სოფლის მეურნეობა / საკვები / სასმელი
    ენერგეტიკა
    ტრანსპორტი
    მედია

საინტერესო სექტორი

  • საინტერესო სექტორი
    წარმოება
    მომსახურება
    ქსელური მართვა
    საჯარო მმართველობა
    არასამთავრობო სექტორი
  1. ჩაწერის ფორმების განვითარება შეიძლება: მობილური აპლიკაციით ჩაწერა, ონლაინ ვებ-გვერდის საშუალებით ჩაწერა
  2. როგორც იცით, კომპანია „მედიქოლი“ ეხმარება პაციენტებს თავიანთი ჩივილებისა და ტერიტორიული მჯობინებების მიხედვით თბილისის მასშტაბით სხვადასხვა კლინიკაში სხვადასხვა ექიმთან ჩაწერაში. გვსურს მედიქოლის მომსახურება განვავითაროთ. მომხმარებელის თვალთახედვით, რა სერვისების დამატებას ისურვებდით?
  3. გამომდინარე იქედან, რომ რეგიონების მოსახლეობის ქცევები განსხვავდება დიდი ქალაქების მოსახლეობის ქცევისგან, საინტერესოა - რა არხები და მეთოდები მუშაობს ყველაზე მეტად ინფორმაციის გასავრცელებლად და რომელი არხია/ინფორმაციის წყაროა მათთვის ყველაზე სანდო. კონკრეტული ქეისის ირგვლივაც შეგვიძლია ვიმსჯელოთ - საუბარია სამედიცინო ქოლ ცენტრის მომსახურებაზე - როდესაც აქვთ ჩივილები და ექიმი სჭირდებათ - მედიქოლში რომ დარეკონ, სადაც დააკვალიანებენ და შესაბამის ექიმთან ჩაწერენ.
  4. ერთჯერად ჭიქებზე დაპრინტვა თუ არის შესაძლებელი მაგათზე დავწეროთ მოკლედ "ექიმთან ჩაწერა 2 500 500" და ვისთანაც ვთანამშრომლობთ იმ საავადმყოფოების წყლის დისპანსერებში ჩავდოთ. უშუალოდ იმ სეგმენტზე გავალთ ვინც კლინკებში დადის ამ მომენტში, ექიმთან ერთხელ ვიზიტი ხშირად არაა ხოლმე საკმარისი და მეორედ უკვე ეცოდინენათ როგორ ჩაეწერონ. შეიძლება იფიქრონ რომ კონკრეტულად ამ საავადმყოფოს ექიმთან ჩაწერაა შესაძლებელი მაგრამ არაუშავს, როცა დარეკავენ მერე ავუხსნათ რომ ჩვენი სერვისი უფრო ფართოა და სხვა დროსაც შეუძლიათ მოგვმართონ. მგონია რომ ჭიქას რომ დისპანსერიდან მოხსნიან და რაღაც აწერია აუცილებლად წაიკითხავენ. თუ ერთჯერად პლასმასებზე დაპრინტვა არ ხდება ქაღალდის ჭიქების იდეის დამუშავებაც შეიძლება.
  5. პროდუქტის ისე პოზიციონირება მოვახდინოთ, რომ მომხმარებელმა აღიქვას როგორც ნაყინის შემცვლელი. მაგალითად ჯოხზე აცმული ცივი ჩირი ხილის კომბინაციებით ან ერთგვაროვანი ხილით, სახელსაც თუ განსხვავებულს შევურჩევთ ალბათ აჯობებს რომ მომხმარებელმა როგორც განსხვავებული, კონკრეტულად საზაფხულო პროდუქტი ისე აღიქვას. შეფუთვაც მსგავსი. განთავსებითაც ნაყინის გვერდით თუ განვათავსებთ მაცივარში ალბათ უფრო ადვილად მიიქცევს მათ ყურადღებას ვინც ნაყინის მსგავსი პროდუქტის შესაძენადაა მაღაზიაში შესული.
  6. ყველაზე მნიშვნელოვანი ფაქტორი ჩემთვის ფასია, რადგან მედიკამენტები მეტ-ნაკლებად ყველგან ერთი და იგივეა ან შემცვლელის ყიდვაც მისაღებია, როცა მსუბუქი გაციების პრეპარატს და მსგავს პროდუქტებს ეხება საქმე. ვარჩევ ტერიტორიული ნიშნითაც, რამდენად ახლოსაა სახლთან, უნივერსიტეტთან, სამსახურთან და ა.შ განგებ იშვიათად მივდივარ გზად უნდა შემხვდეს. მომსახურებაც მნიშვნელოვანია თუმცა არა გდამწყვეტი ალბათ ვინც ხშირად დადის იმ სეგმენტისთვის უფრო მნიშვნელოვანია მომსახურების ხარიხი. მომწონს რომ შემიძლია ფარმაცევტს ვკითხო მედიკამენტის მიღების წესები. არ მომწონს რომ მიწევს კითხვა (პასუხი #2), ფარმაცევტი თავისი ინიციატივით ყველას რომ აძლევდეს ზოგად ინფორმაციას როგორ, რა დროებში უნდა მიიღოს პრეპარატი რომ ეფექტური იყოს და რასთან არ უნდა მიიღოს (მაგალითად უზმოზე რომ უნდა მიიღოს აუცილებლად, ან რაღაც პრეპარატებთან რომ არ არის რეკომენდირებული. მქონია შემთხვევა რომ ექიმს დავიწყნია ახსნა ან ექიმის გარეშე ვიღებდი და ასეთი ინფორმაცია ინტერნეტში მიძებნია). ჩემი აზრით ასეთი კომუნიკაცია ინფორმაციული იქნება კლიენტისთვის და დროთა განმავლობაში აფთიაქის მიმართ ლოიალურობა გამოუმუშავდება.
  7. სახალხო აფთიაქს ვთხოვოთ და მაგათ ქსელში ურჩიონ ფარმაცევტებმა კლიენტებს. ან საინფორმაციო ბროშურები გადასცენ წამალთან ერთად. მაგრამ ალბათ უბრალოდ სალაროსთან თუ დავახვედრებთ ბროშურებს და ვისაც დააინტერესებს აიღებს - ეს ვარიანტი უფრო მისაღები იქნება თვითონ სახალხო აფთიაქისთვის, ზედმეტად რომ არ დავტვირთოთ მათი თანამშრომლები. ხანშიშესული ადამიანებისთვის მეტად საინტერესო იქნება ალბათ თუ მათ ჩივილებს კომპეტენტური ადამიანი მოისმენს და შესაბამის ექიმზე მისცემს რეკომენდაციას და ამ სეგმენტს რომ მაინც ურჩიონ აფთიაქში სიტყვიერად ვფიქრობ უფრო ეფექტური იქნება.
  8. ვფიქრობ, მცირე ზომის შეფუთვები შედარებით დაბალ ფასად ადვილად გაიყიდება სკოლის ბუფეტებში. 6დან - 15 წლამდე ასაკის ბავშვებში. ვაშლის ჩიფსები განსაკუთრებით. ამ ასაკის ბავშვებს აინტერესებთ ახალი პროდუქტები მათ გარშემო და ვაშლის ჩიფსები ჩემი აზრით უცხო და საინტერესო იქნება მათთვის. მითუმეტეს, თუ გავითვალისწინებთ ზოგადად როგორი პოპულარულია ჩიფის ტიპის პროდუქტები ამ ასაკობრივ სეგმენტში.