ირაკლი გურგენიძე

Members
  • Content count

    5
  • დარეგისტრირდა

  • Last visited

  • Days Won

    7

ირაკლი გურგენიძე last won the day on თებერვალი 19

ირაკლი გურგენიძე had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About ირაკლი გურგენიძე

  • Rank
    Newbie

დამატებითი ფორმები

  • ტელეფონი
    577378368
  • სამუშაო გამოცდილება
    SOCAR Georgia Gas - ანალიტიკის ჯგუფის უფროსი/ რეგიონალური დირექტორის მოადგილე/სერვის ცენტრის მენეჯერი. TBC Constanta ფილიალის მმართველი. BOG - დაკრედიტების ჯგუფის უფროსი.
  • განათლება
    უმაღლესი. სამედიცინო ინსტიტუტი

საინტერესო სფეროები

  • საინტერესო სფეროები
    ჯანდაცვა
    საბანკო/საფინანსო
    სტუმართმოყვარეობა
    ხელოვნება
    გართობა და დასვენება
    სოფლის მეურნეობა / საკვები / სასმელი
    ენერგეტიკა
    ტრანსპორტი

საინტერესო სექტორი

  • საინტერესო სექტორი
    ვაჭრობა / დისტრიბუცია
    წარმოება
    მომსახურება
    ქსელური მართვა
    საჯარო მმართველობა
  1. თქვენს პროდუქციას არ ვიცნობ. თუმცა ვვარაუდობ, რომ საშუალოზე მაღალი ფასების სეგმენტზე მუშაობთ და ხარისხიც შესაბამისი გაქვთ. ჩემი აზრით ამ სეგმენტის მომხმარებლები სადაც იკრიბება იქ უნდა გააკეთოთ პრომო. მცირე ზომის დახლი ან თაროები სასაჩუქრე შეფუთვებით და პრომო პერსონალით ღონისძიებებზე სადაც თქვენი სამიზნე აუდიტორია იკრიბება. მოდების ჩვენებები, ძვირი ბრენდული მაღაზიები, მაღალი კლასის რესტორანი და კოქტეილ ბარები. მსგავსი აუდიტორია უნდა დააინტერეოთ. გაუხსენით სახელობითი დისკონტური ბარათები. კურიერის საშუალებით მიაწოდოთ პროდუქცია სახლში.
  2. კარგი დამსაქმებელი : 1) ჩამოყალიბებულია საკუთარი კომპანიის მისიაში და მიზნებში. 2) აქვს ამ მიზნების შესასრულებისათვის რესურსები 3) გაწერილი აქვს სამუშაო პროცესები 4) აქვს სამსახურში მიღების და სამსახურიდან დათხოვნის მაღალი სტანდარტები. 4) აქვს უკუკავშირი თანამშრომლებთან
  3. ლიბერთი ბანკს იჯარის თანხა არ გადაახდევინოთ და მათი ბანკომატები ისე განათავსეთ თქვენს ფილიალებში. პენსიის დღეებში კი სეილები მოაწყვეთ. ან ახლოს მდებარე ლიბერთის ფილიათან დაგეგმეთ პრომო აქციები პენსიის დღეებში. რიგებია და ყველა პენსიონერი იქ არის თავმოყრილი.
  4. ბევრ სააგენტოში ვიყავი დარეგისტრირებული, მაგრამ უკუკავშირი მხოლოდ HR.ge-დან იყო შესაბამისად აქ დავრჩი. წლებია მაქვს ჩემი პროფაილი. ვარ ნამყოფი რამდენიმე საინტერესო გასაუბრებაზე მათი რეკომენდაციით. ასევე მეც დამიკავშირდნენ და გავუწიე რეკომენდაცია რამდენიმე კადრს. გამოწერილი მაქვს მეილზე სიახლეებიც. ადრე ერთ არასამთავრობოს ქონდა დასაქმების პროექტი IOM.ge.ესენი უფრო აქტიურები იყვნენ. მე ნაკლებად მჭირდებოდა, თუმცა მახსოვს ტრენინგებს უტარებდნენ მაძიებლებს CV-ის შედგენაში, ინტერვიუს მართვაში და ა.შ. თუმცა პროექტი დაიხურა.
  5. სალამი როცა აფთიაქში ანტიპერსპერანტების და საფენების სტელაჟებს შორის რიგში მიმწყდეული, გრიპის ეპიდემიის დროს სახეში გახველებს ვინმე ავადმყოფი ქულებზე , პერსონალის კეთილგანწყობაზე და ფასდაკლებაზე არ ფიქრობ. გავიხსენოთ რა არის ყველაზე გამაღიზიანებელი აფთიაქში მისვლისას, როდესა თავადაც შეუძლოდ გრძნობ თავს: რიგი. პროდუქტებით გადატვირთული სავაჭრო დარბაზი. სხვა მომხმარებლების (პაციენტების) ჩივილების სმენა. სიამოვნებით ვისარგებლებდი აფთიაქის მომსახურებით, თუ შევძლებდი მობილური აპლიკაციით წინასწარ გავაკეთო შეკვეთა, არ დავდგებოდი რიგში და ისე მივიღებდი პროდუქტს. ან მივიღებდი ჩემთვის განკუთვნილ შეტყობინებას პრეპარატის შეძენის დროის მოსვლის შესახებ. ან ყველაზე შევძლებდი შემეძინა პროდუქტი სავაჭრო აპარატიდან. ლოიალურობის პროგრამა არ იქნებოდა განსაზღვრული მხოლოდ ფასდაკლებით, არამედ მივიღებდი რაიმე სახის სერვისს. ამისათვის საჭიროა: პროდუქტების შეთავაზების პერსონალიზაცია. CRM სისტემის გაუმჯობესება. პროდუქტების და სერვისების ჯვარედინი გაყიდვების სისტემის გაუმჯობესება. გაყიდვების ავტომატიზაცია სავაჭრო დარბაზებში სავაჭრო აპარატების გამოყენება. საიტის და მობილური აპლიკაციის საშუალებით პროდუქტების წინასწარი გაყიდვა და დაჯავშნა სისტემის გაუმჯობესება. ლოიალურობის პროგრამების გაუმჯობესება საშუალო და მაღალი შემოსავლების მქონე მომხმარებლებისათვის