soso

Members
  • Content count

    14
  • დარეგისტრირდა

  • Last visited

  • Days Won

    3

soso last won the day on აპრილი 22

soso had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About soso

  • Rank
    Member

დამატებითი ფორმები

  • ტელეფონი
    599383990
  • სამუშაო გამოცდილება
    Synergy, task manager
  • განათლება
    bachelor of business administration, Caucasus University

საინტერესო სექტორი

  • საინტერესო სექტორი
    ვაჭრობა / დისტრიბუცია
    წარმოება
    მომსახურება
    ქსელური მართვა
    საჯარო მმართველობა
    არასამთავრობო სექტორი
  1. ორივე შემთხვევა საინტერესოა და იდეების მოსმენაც ორივე მიმართულებით იქნება სასურველი
  2. ღია საცურაო აუზებზე შეიძლება იქ არსებულ "ბარებში" ან მსგავსი ტიპის დაწესებულებებში შეტანა და მერჩენდაიზინგისათვის ყურადღების მიქცევა (ასეთი ბარების არსებობის შემთხვევაში), ან შეიძლება პატარა სტენდის მოწყობა აუზებზევე კაი ამინდებში საღამოობით მატულობს იმ ხალხთა რაოდენობა ვინც კუს ტბაზე და ლისის ტბაზე სეირნობს, ასე რომ ორივე ლოკაციაზე თუ რაიმე ფორმით, წრის დასაწყისში ან რომელიმე ხელსაყრელ ადგილას, იქნება ჩიკორი წარმოდგენილი ვთქვლი რომ ასევე კარგი იქნება P.S. თუ სტენდის დადგმა დამატებით სირთულეებს გააჩენს, ვიცი რომ კუს ტბაზეც და ლისის ტბაზეც, გარკვეულ ადგილებში არის აპარატები (vending machine) და ამ აპარატებში პატარა შეფუთვით პროდუქციის ჩადებაც შეიძლება იყოს გამოსავალი
  3. მეგობრებო გთხოვთ თქვენი იდეები გაგვიზიაროთ ამ მიმართულებით, თუ როგორ შეიძლება ეს ამოცანა გადაიჭრას
  4. რესტორანი "წყნეთის წისქვილი" - თითოეული პირი მომსახურე პერსონალიდან იყო ძალიან თავაზიანი, ჰიგიენური ნორმები იყო მაღალ დონეზე დაცული, ხელთათმანებით გვემსახურებოდნენ, პროდუქციის შერჩევაშიც კომპეტენტურად დაგვეხმარნენ, ნაწილი საჭრმელებისა მაგიდასთანვე დაგვიმზადეს გრილზე რაც საკმაოდ საინტერესო საყურებელი იყო
  5. ამოცანა დგას შემდგომში რომ ტურისტებს გავასინჯოთ და შევაძენინოთ ღვინო და აუცილებელი პირობა არ არის ის რომ 8000ში მოვიყვანოთ, შესაძლოა სადაც დავხვდებით (პირობითად სტენდის სახით) იქვე მოხდეს პროდუქციის გასინჯვა და გაყიდვა
  6. რა ფორმებით და არხებით შეიძლება ტურისტებზე დასტიმულირდეს 8000ის ღვინოების გასინჯვა და შეძენა? გთხოვთ თქვენი იდეები გაგვიზიაროთ თუ სად და როგორ შეიძლება დავხვდეთ ამ სეგმენტს
  7. პირველ რიგში ალბათ იმისათვის რომ თეისთის მიმართ მეტი ნდობა გაუჩნდეთ, ფინანსური ინტერესი საწყის ეტაპზე მაინც უნდა ვუთხრათ რომ მხოლოდ გაზრდილი მოგების გარკვეული % იქნება და არა რაიმე სხვა პარამეტრზე მიბმული ან ფიქსირებული ოდენობა. გარდა იმ ინფორმაციის მიწოდებისა თუ როგორი გამოცდილი გუნდი ყავს "თეისთს" და დაპირებების მიცემისა რომ თანამშრომლობის შედეგად მათი მომგებიანობა გაიზრდება, სავარაუდოდ კარგი იქნება საწყის ეტაპზევე იმის ხაზგასმა თუ როგორ სწორად ვაფასებთ სიტუაციას და სწორად ვხედავთ მათ სასტუმროში არსებულ პრობლემებს - ამის მიღწევა კი სამიზნე სასტუმროში წინასწარ გატარებული ღამის შედეგად გამოვლენილ პრობლემებზე საუბრით შეიძლება და ზედაპირულად იმ სტრატეგიის შეხებით თუ ამ არსებული პრობლემების გადაჭრას რა გზით ვფიქრობთ.
  8. მეგობრებო გთხოვთ გაგვიზიაროთ იდეები იმის შესახებ თუ როგორ შეიძლება ჩიკორის ჩირის გაყიდვები გავზარდოთ ზაფხულში, კონკრეტულად კი ტურისტების სეგმენტზე. რა აქტივობები შეიძლება ამისათვის გავაკეთოთ და რა არხების საშუალებით შევძლებთ ამ აქტივობების შესახებ ტურისტებამდე ხმის მიწვდენას?
  9. გთხოვთ რომ გაგვიზიაროთ თქვენი ცოდნა/შეხედულება იმის შესახებ თუ ვინ არიან ბიზნეს ვიზიტორები, რომლებშიც შეგვიძლია მოვიაზროთ როგორც უცხოელი ვიზიტორები საქართველოში, ასევე რეგიონებიდან ჩამოსული პირები თბილისში გარკვეული ბიზნეს დანიშნულებით. გარდა იმისა თუ ვინ არიან ეს პირები ასევე კარგი იქნება თუ გაგვიზიარებთ თქვენს შეხედულებას იმის შესახებ თუ რა მიზნით შეიძლება გვსტუმრობეს ეს ხალხი, რა მოთხოვნები და სურვილები შეიძლება ქონდეთ და როგორ მოვიზიდოთ ეს სეგმენტი ჩვენთან სასტუმროში. მოზიდვის ნაწილში კი შეგვიძლია ვისაუბროთ როგორც მათთვის საინტერესო ბენეფიტებზე ასევე იმ კომპანიებისთვის საინტერესო ბენეფიტებზე რომლებმაც სავარაუდოდ ეს პირები მოიწვიეს საქართველოში (ან თბილისში).
  10. როდესაც რუსი ოჯახი ან წყვილი გეგმავს მოგზაურობას, გადაწყვეტილებას როგორც წესი ქალბატონები იღებენ (მათ "მეტი ეთქმით") უყვართ ექსკურსიები და ღისშესანიშნაობების თვალიერება სასტუმროს შერჩევისას ყველაზე დიდ ყურადღებას აქცევენ review-ებს და ნაკლებად სასტუმროს ბრენდის სახელს პირობითად მათი საშუალო მოგზაურობის ხანგრძლივობა არის 4-7 დღე უყვართ დალევა და დროსტარება :))
  11. მეგობრებო, გთხოვთ გაგვიზიაროთ თქვენი მოსაზრებები, თუ რა გზებით (კამპანიებით) შეიძლება ახალგაზრდა სეგმენტში ჩვენი პროდუქციის ("ჩიკორი") ცნობადობისა და მოთხოვნის გაზრდა. მადლობას გიხდით წინასწარ
  12. ჩვენი პროდუქცია არის დაფასოებული ჩირი და ასორტიმენტი საკმაოდ დიდია, რომელიც განთავსებულია სხვადასხვა ქსელურ მაღაზიებში. გვჭირდება საინტერესო იდეები თუ როგორ შეიძლება ქალბატონებს შევაყვაროთ ჩვენი პროდუქცია და მისი ყიდვის სურვილი გავუჩინოთ, რითი შეიძლება მათი დაინტერესება გამოვიწვიოთ და რას უფრო მეტ ყურადღებას მიაქცევენ.
  13. პროდუქცია იყიდება თითქმის ყველა ქსელურ მაღაზიაში, არის შეფუთულ მდგომარეობაში წარმოდგენილი ხოლო ჩირი, არის ქართულ ხილზე დამზადებული და ასორტიმენტი არის საკმაოდ მრავალფეროვანი. გარდა სტანდარტული ჩირებისა არის ასევე შოკოლადიანი ჩირები
  14. გვესაჭიროება იდეები თუ როგორ შევქმნათ მოთხოვნა ჩირზე და მნიშვნელოვანია რომ ეს იდეები იყოს ძალიან მარტივი და ეფექტური, მადლობას გიხდით წინასწარ