უჩა

Honorary Members
  • Content count

    23
  • დარეგისტრირდა

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About უჩა

  • Rank
    Member

დამატებითი ფორმები

  • ტელეფონი
    558269696
  • სამუშაო გამოცდილება
    სინერჯი ჯგუფი - პროექტის მენეჯერი
  • განათლება
    საქართველოს აგრარული უნივერსიტეტის ბიზნესის ადმინისტრირების ბაკალავრის ხარისხი

საინტერესო სფეროები

  • საინტერესო სფეროები
    განათლება
    საბანკო/საფინანსო
    კომუნიკაციები/ტექნოლოგიები
    სტუმართმოყვარეობა
    ხელოვნება
    გართობა და დასვენება
    სოფლის მეურნეობა / საკვები / სასმელი
    ტრანსპორტი
    სხვა

საინტერესო სექტორი

  • საინტერესო სექტორი
    ვაჭრობა / დისტრიბუცია
    წარმოება
    მომსახურება
    ქსელური მართვა
  1. სავარაუდოდ ერთ ფილიალში ეს პროცესი დამოკიდებული არის ადამიანებზე და მათ კომპეტენციებზე. ჩვენი მიზანი არის, რომ შევქმნათ სისტემა, რომელიც არ იქნება დამოკიდებული მხოლოდ ერთი ადამიანის კომპეტენციაზე და მოხდება ხარისხის პარალელური კონტროლი ქსელის განვითარებასთან ერთად სირთულეც ეს მგონია, რომ ერთი ადამიანის კომპეტნცია საკმარისი არ იქნება და შესაძლებელია კონფლიქტური ამოცანის "მფლობელიც" გახდეს. მაგალითად: ნედლეულის მომწოდებლისგან შეძენა და მაღაზიაში მისი მიღება
  2. მეგობრებო, გაგვიზიარეთ თქვენი იდეები თუ როგორ მოვიზიდოთ საინტერესო ვაკანსიები საქართველოს შრომის ბაზარზე
  3. მეგობრებო, გაგვიზიარეთ თქვენი მოსაზრებები ხარისხის უზრუნველყოფის სისტემის შესახებ - როგორ უზრუნველვყოფთ უმაღლეს ხარისხს (ნედლეულის და პროდუქციის) ახალი წერტილების დამატების პირობებში როგორ (იდეა) ან რა პროცესით უნდა მუშაობდეს სისტემა, რათა ყველა სავაჭრო წერტილში იყოს დაცული ნედლეულისა და პროდუქციის ერთიანი სტანდარტი
  4. მეგობრებო, გთხოვთ გაგვიზიაროთ თქვენი მოსაზრებები თუ როგორ უნდა დავასტიმულიროთ და წავახალისოთ საცალო სავაჭრო ობიექტების კონსულტანტები, ჩვენი პროდუქციის მაქსიმალურად რეალიზაციაზე
  5. მეგობრებო, გვაინტერესებს თქვენი იდეები და მოსაზრებები იმის შესახებ, თუ როგორ შეუძლია სასტუმროს არსებული სტუმრების საშუალებით მოიზიდოს ახალი სტუმრები. (იმ დაშვებით, რომ არსებული სტუმრები კმაყოფილები არიან)
  6. მადლობა გურამ აზრის დაფიქსირებისთვის, რაც შეეხება სამედიცინო ისტორიების თემას ძალიან საინტერესოა
  7. მეგობრებო, გვაინტერესებს თუ ისარგებლებდით სამედიცინო პორტალით, მობილური აპლიკაციითა და ქოლ-ცენტრით, რომელსაც ექნებოდა ექიმებთან/კლინიკებთან ონლაინ ბუქინგისა და სატელეფონო ზარის საშუალებით ვიზიტის დაჯავშნის შესაძლებლობა. დამატებით მოგცემდათ საშუალებას ექიმების/კლინიკების შეფასების და ობიექტურ ინფორმაციას მოგაწვდიდათ მათ შესახებ. გაგვიზიარეთ მოსაზრებები, როგორ ფიქრობთ ამ კონცეფციის კომპანიას რამდენად აქვს განვითარების პოტენციალი? რომელ სერვისს აქვს ყველაზე დიდი პოტენციალი (მობილური აპლიკაცია, ვებ პორტალი, ქოლ-ცენტრი)?
  8. დასაქმების დროს პირველი ალბათ რასაც ყურადღება შეიძლება მიაქციოს ადამიანი არის ორგანიზაციის დანიშნულება, საქმიანობა. რამდენად მნიშვნელოვან და საინტერესო საქმეს აკეთებს (თუმცა ალბათ მაინც განსხვავდება ადამიანის კარიერული განვითარების დონიდან გამომდინარე) შემდეგ თავისი პოზიცია/ამოცანა სამსახურში რისი გაკეთება მოუწევს და მისთვის რამდენად საინტერესოა და თუ ხედავს განვითარების პერსპექტივას - ამასთან პარალელურად ფინანსური ნაწილი მნიშვნელოვანია, თუმცა კონკურენტებისთვის წინააღმდეგობის გაწევა პროფესიონალი კადრების აყვანის პროცესში ბევრად მარტივია როდესაც მნიშვნელოვან საქმეს აკეთებს კომპანია და დამსაქმებელს სთავაზობს მასში წვლილის შეტანას
  9. 1. შეიძლება სახალხო აფთიქებში იყოს ბავშვებისთვის ცალკე გამოყოფილი საპროდუქტე სივრცე, სადაც იქნება წარმოდგენილი მხოლოდ ბავშვების საპროდუქტე კატეგორია 2. შეიძლება აფთიაქში მარტივი გასართობი სათამაშოს/ატრაქციონის დადგმა, რომლითაც ბავშვების კეთილგანწყობას მოვიპოვებთ.
  10. 1. შეიძლება პენსიონერების დღეები შეიქმნას კვირის განმავლობაში, პირობითად ოთხშაბათი დღე ეძღვნებოდეთ კონკრეტული უბნის პენსიონერებს და მათთვის დამუშავდეს სხვადასხვა საპროდუქტე კატეგორიების შეთავაზებები 2. კონკრეტული უბნის პენსიონერებს, რომლებიც არიან სახალხო აფთიაქის მომხმარებლები შეიძლება შევთავაზოთ ერთდღიანი სამუშაო სახალხო აფთიაქში. ვინაიდან მათთვის მნიშვნელოვანია ხალხთან ურთიერთობები, შესაძლოა პირობითად თვეში ერთხელ ისინი ეხმარებოდნენ სახალხო აფთიაქის ფარმაცევტებს კლიენტებთან მომსახურებაში 3. სახალხო აფთიაქის ფარმაცევტები პირადად იცნობდნენ უბნის პენსიონერებს - ურთიერთობისას მიმართავდნენ სახელით, წინა ვიზიტის დროს ნაყიდ პროდუქტებზე ეკითხებოდნენ შედეგებს, ეკითხებოდნენ მათი ოჯახის წევრებისა და მათი ჯანმრთელობის შესახებ
  11. მაიკო მადლობა, როგორ ფიქრობ სასტუმროს მხრიდან, რომ იყოს ინიციატივა ადგილობრივი კულტურის გაცნობაზე, რომ გაგრძნობინოს თავი ადგილობრივი ქვეყნის (რეგიონის, ქალაქის) მცხოვრებად, რამდენად საინტერესო იქნებოდა ეს სტუმრისთვის?
  12. არა ამ აქტივობას ყველა გაიგებს ვინც გუგლის იყენებს ანუ ყველა )), არ არის აუცილებელი გუგლის ექაუნთი ჰქონდეთ.
  13. 1. დღეს ყველაზე მზარდი საინფორმაციო არხი არის გუგლი და მისი სარეკლამო საშუალებები. აფთიაქების შესახებ ინფორმაციის მისაწოდებლად ლოკალურ საუბნო სეგმენტში ყველაზე კარგი საშუალება მგონია Google+. კარგი იქნება პირველ რიგში თუ შეიქმნება გუგლის "My business page", რომელიც არის უფასო, მარტივად სამართავი და საშუალებას გაძლევს გუგლში განათავსო მარტივი ინფორმაცია შენი აფთიაქის შესახებ, მისი ლოკაცია, სურათები, სამუშაო საათები, მიმოხილვები Review და ა.შ ექაუნთის შექმნის შემდეგ Google საშუალებას გაძლევს ლოკალურად გააკეთო სხვადასხვა ტიპის საინფორმაციო კამპანიები ადგილობრივ უბანზე და ხალხს გააცნო შენი აფთიაქი. ასევე სამიზნე სეგმენტი, რომელიც გუგლში მოძებნის აფთიაქს საკვანძო სიტყვებით, შეძლებ აჩვენებინო შენი აფთიაქი. კიდევ აქვს დამატებით ბევრი ფუნქცია, რომელიც თანდათან უფრო ეფექტური ხდება. 2. კარგი იქნება ადგილობრივ საუბნო სავაჭრო ობიექტების თანამშრომლებთან ურთიერთობების განვითარება და მათთან ერთად ერთობლივი აქტივობების განხორციელება.
  14. აკაკი მადლობა, ძალიან საინტერესოა მეც გეთანხმები, რომ სასტუმრო რაც უფრო მეტად იზრუნებს სტუმრის მომსახურებაზე შესასვლელი კარების გარეთ, მით უფრო მეტად შეიყვარებს მას მომხმარებელი