ყველა აქტიურობა

This stream auto-updates   

  1. Past hour
  2. ვიპოვე ფეისბუქშიც ფეისბუქ გვერდზეც ბევრი ნიუანსია გასასწორებელი/გასაკეთებელი. სწორი სტრატეგიაა საჭირო.
  3. დავძებნე ჩაიმანია და მხოლოდ საიტი ვიპოვე. სოც ქსელში არ არის წარმოდგენილი, რაც დიდი შეცდომაა. საიტი კი არ არის კარგად მოწყობილი. ნუ ამ ნიუანსების აქ დაწერა გამიჭირდება. მოკლედ ძალიან მნიშვნელოვანია კომპანიის პოზიციონირება ინტერნეტში. ამიტომ დიდი ყურადღება უნდა მიექცეს ამ მიმართულებას. ჩემი აზრით სწორად მიდგომის შემთხვევაში მოკლე პერიოდში გაყიდვების გაორმაგებაც კი არის შესაძლებელი.
  4. 1. შექმნათ ცენტრალირი მიმღები პუნქტი. მიღებულ პროდუქტი შემდეგ გადანაწილდება ფილიალებში. 2. ყველა პუნქტში იყოს კომპეტენტური ადამიანი. თუ ერთი ადამიანი არის კომპეტენტური სხვაც შეიძლება გახდეს. გადაამზადეთ თანამშრომლები. 3. ითანამშრომლეთ ერთ კომპანიასთან რლმელიც მოგაწვდით ხარისხიან პროდუქტს და თქვენ შემთხვევითობის პრონციპით შეამოწმეთ ხოლმე სხვადასხავ ფილიალები. თუ უხარისხო პროდუქტი აღმოჩნდა გაწყვიტეთ თანამშრომლობა და დააჯარიმეთ. ხელშეკრულება ჩაუდეთ ეს პუნქტი. ალბათ კიდევ არსებობს სხვა გზებიც. უბრალოდ მეტი დეტალის ცოდნაა საჭირო. tami-მ დასვა კარგი კითხვები.
  5. ჩემი აზრით პირველ რიგშ ყველაზე მნიშვნელოვანი არის რაც შეიძება ბევრმა ადამიანმა გაიგოს თქვენს შესახებ. ამისთვის ყველაზე კარგი საშუალება ინტერნეტია. ფბ და გუგლის რეკლამა. ნუ ფბ უფრო მარტივი და იაფია.
  6. ჩემი აზრით ყველაზე იაფი და მარტივია გაკეთდეს ფბ გვერდი და ბლოგი სადაც დაიდება პოსტები ჩირის სარგებლიანობაზე, რეცეპტები, საინტერესო და სახალისო ვიდეოები/პოსტები დიდი ჩართულობა რომ გამოიწვიოს.
  7. Yesterday
  8. ძალიან მაგარი იდეაა, ვფიქრობ მაცხოვრებლებს ძალიან უნდა მოეწონოთ და ჩენი ბრენდის Awarenessსაც საკმაოდ აამაღლებს ეგრე მგონია. დიდი მადლობა
  9. მე კარგად არ ვიცი რა პროდუქცია აქვს მაღაზიას, ზოგადად ხორცის ღია სივრცეში გაყიდვის იდეა არ მომწონს :)) მგონია რომ არაესთეტიკურია. შეიძლება ამ ხორცისგან დამზადებული პროდუქტები გავყიდოთ ან გავასინჯოთ ხალხს. თან ხორცის დამუშავების ან ხარისხიანი ხორცის ამოცნობის რაიმე მეთოდოლოგია ვასწავლოთ?
  10. გეთანხმები თამი გუგლ ედსის მნიშვნელობასტან დაკავშირებით, თუ ბაზარზე არსებულ ტენდენციებს გავითვალისწინებთ. ჩვენ ვიფიქრეთ რომ კვირაობით ღია ბაზრები, გაგვეკეთებინა მაღაზიის პატარა ეზოში, კარგი იქნებოდა რათა ხალხს ენახა ჩვენი პროდუქტი და უფრო მეტად დავახლოებულიყავით ჩვენ მომხმარებლებთან. თქვენ რას ფიქრობთ ამ იდეაზე და როგორ თვლით რას უნდა ვთავაზობდეთ ბაზარში დროს.
  11. Last week
  12. იმ იდეებს აღარ გავიმოერებ რაც ბრეინშტორმინგზე ვთქვით., 1. ხომ არ შეიძლება რომ ხორცის დამუშავების პროცესი გადაიღონ, ხარისხთან ერთად სისუფთავესაც გავუსვათ ხაზი, ეს პროცესი კი დავბუსტოთ ფბზე. 2. კულინარიულ გადაცემებში რომ იყოს წარმოდგენილი ანტრეკოტის ძეხვი და ხორცი, მანდ რა პროდუქტებსაც იყნებენ ხოლმე საკმაოდ რეკლამებს უკეთებენ რასაც დავკვირვებივარ. კიდევ ვიფიქრებ
  13. მე ინფორმაცია არ მქონდა საერთოდ ამ ორგანიზაციაზე, მიუხედავად იმისა, რომ ხარისხიან ხორცს ვეძებდი ალბათ ეგ კამპანია უნდა დაიგეგმოს - რომ მეტ ადამიანს გააგებინოს არსებობის შესახებ. გუგლ ედსის გამოყენება საჭიროა, ვინც გუგლში ეძებს - ხარისხიან ხორცს ან მსგავს ტერმინებს - ამოუგდოს ანტრეკოტი. იქვე მდებარე ოფისებში / ბინებში გავავრცელებდი ინფორმაციას (ვინც ახლოს მუშაობს ან ცხოვრობს - მარიტვად გაიყოლებს სახლში), ამისთვის შეიძლება ფლაერების დარიგება, ან მაღაზიის წინ წარმომადგენლის ყოლა - რომელიც მოუყვება ჩვენს მაღაზიაზე
  14. ყოველ დღე სხვადასხვა პროდუქტზე იყოს ფასდაკლება და იმ დღეს დაერქვას იმ პროდუქტის დღე
  15. რა აქტივობები ან პროექტები შეიძლება განვახორციელოთ ანტრეკოტის მაღაზიაში (სადაც წარმოდგენილია ხარისხიანი ხორცის პროდუქცია) იმისათვის რომ გაიზაროდს დღიური გაყიდვების მაჩვენებელი?
  16. თქვენს პროდუქციას არ ვიცნობ. თუმცა ვვარაუდობ, რომ საშუალოზე მაღალი ფასების სეგმენტზე მუშაობთ და ხარისხიც შესაბამისი გაქვთ. ჩემი აზრით ამ სეგმენტის მომხმარებლები სადაც იკრიბება იქ უნდა გააკეთოთ პრომო. მცირე ზომის დახლი ან თაროები სასაჩუქრე შეფუთვებით და პრომო პერსონალით ღონისძიებებზე სადაც თქვენი სამიზნე აუდიტორია იკრიბება. მოდების ჩვენებები, ძვირი ბრენდული მაღაზიები, მაღალი კლასის რესტორანი და კოქტეილ ბარები. მსგავსი აუდიტორია უნდა დააინტერეოთ. გაუხსენით სახელობითი დისკონტური ბარათები. კურიერის საშუალებით მიაწოდოთ პროდუქცია სახლში.
  17. ხარისხის შემოწმება რითია შესაძლებელი? მხოლოდ ვიზუალური დათვალიერებით შესაძლებელია ეს? თუ აუცილებელია რაიმე ლაბორატორიული კვლევები ? ასევე ხარისხი რას ნიშნავს - კარგი იქნება ამის განმარტებაც
  18. ვეთანხმები @ჯაბას; ასევე მგონია, რომ შეიძლება ჩირი დამატებით გადამუშავდეს (მაგ. დაბლენდერდეს?) და რაღაც სხვა ფორმა მიეცეს, რომლითაც ბატონს ან კანფეტს დაემსგავსება და უფრო მარტივი იქნება საჭმელად
  19. Earlier
  20. ამასწინათ ჩავუარე, და მგონი შეიძლება ბარის სტილში გაკეთდეს წინა დახლი, 2 3 მაღალი სკამი დაიდგას და იქვე მოეწყოს დეგუსტაციები, თან დასვენებას შეძლებენ შოპინგზე წასული მომხმარებლები
  21. მადლობა ნინო გამოხმაურებისთვის. გაგვიზიარებთ თქვენს იდეებს?
  22. გავეცანი კომპანიის ვებ გვერდს და კომპანია წარმოადგენს ფრანშიზას, თუ ხელშეკრულებით რამე შეზღუდვები არ აქვს საინტერესო იქნება სიახლეების მოსინჯვა, უკვე 12 წელია ერთი დაიგივე 100 მდე სახეობის პროდუქტს სთავაზობს მომხმარებელს ქსელი, დროა სიახლეების. მე პირადად ჩაისთან დაკავშირებით მაქვს რაღაც იდეები და გეგმები და დაინტერესების შემთხვევაში შემეხმიანეთ . წარმატებებს გისურვებთ.
  23. ჩემი აზრით გადამწყვეტი არის ფასი. რეალურად სნიკერსი არის კონკურენტი. ამიტომ ფასი ისე უნდა დაჯდეს რომ ადამიანმა სნიკერსსა და ჩირს შორის არჩევანი ჩირზე უნდა გააკეთოს (არ ვგულისხმობ რომ ერთი ფასი ღირდეს მაგრამ სხვაობა დიდი არ უნდა იყოს). არვიცი ფასის დაწევა რამდენად შესაძლებელია. ან შეფუთვის მოცულობა რომ დაპატარავდეს და მაგის ხარჯზე დაიწიოს ფასმა. გაყიდვების მოცულობაზე უნდა გაკეთდეს ალბათ უფრო აქცენტი.
  24. ჩემი აზრით, კომპანიებს ინდივიდუალურად უნდა შევხვდეთ და გავაცნოთ ჩვენი თავი, მოვუყვეთ ჩვენთან თანამშრომლობის სქემაზე, რომ სრულიად უსასყიდლოდ შეიძლება დავეხმაროთ მათ, აქცენტი გავაკეთოთ რაც მთავარია ჩვენს ბაზაზე, თუ როგორი ტიპები გვყავს ბაზაში. შემდგომ კი, პერიოდულად თავი შევახსენოთ და ურთიერთობის განვითარების ღონისძებები დავგეგმოთ. ჰრ-ებთან საჩუქრები დაბ დღეები და ა.შ.. მთავარია იცოდნენ ვინ ვართ პირველ რიგში.
  25. სავარაუდოდ ერთ ფილიალში ეს პროცესი დამოკიდებული არის ადამიანებზე და მათ კომპეტენციებზე. ჩვენი მიზანი არის, რომ შევქმნათ სისტემა, რომელიც არ იქნება დამოკიდებული მხოლოდ ერთი ადამიანის კომპეტენციაზე და მოხდება ხარისხის პარალელური კონტროლი ქსელის განვითარებასთან ერთად სირთულეც ეს მგონია, რომ ერთი ადამიანის კომპეტნცია საკმარისი არ იქნება და შესაძლებელია კონფლიქტური ამოცანის "მფლობელიც" გახდეს. მაგალითად: ნედლეულის მომწოდებლისგან შეძენა და მაღაზიაში მისი მიღება
  26. @უჩადღეს ერთ ფილიალში ამას როგორ უზრუნველყოფენ? და რატომ არის სირთულე ამის ქსელში გავრცელება?
  27. გავაკეთოთ მიზანმიმართულად ფეისბუქ პოსტები - მაგ. ახლა რომ ფინანსისტების ბაზებს ვავითარებთ - დავწეროთ პოსტები და გავარეკლამოთ - ეძებთ ფინანსისტს - ჩვენ ყველაზე სრულყოფილი ბაზა გვაქვს საქართველოში მოღვაწე ფინანსისტებზე
  28. ადრე დიმამ ახსენა, HRები თქვენი საუკეთესო მეგობრები უნდა იყვნენო და ვეთანხმები - უნდა მოვაწყოთ ღონისძიებები სადაც მოვიწვევთ HR-ებს, რაიმე საერთო ჯგუფი გავაკეთოთ სადაც სხვადასხვა თემებზე ვისაუბრებთ/ვიხუმრებთ და ა.შ.. პერიოდულად საჩუქრები ვაჩუქოთ, დაბადების დღეები მივულოცოთ და ა.შ.. ასევე პერიოდულად გავუგზავნოთ საინტერესო სემინარები, სტატიები - რაც დაეხმარებათ თავიანთ სფეროში, გავუზიაროთ ჩვენი გამოცდილება და ა.შ..
  29. ვცდილობდეთ რომ ერთი და იგივე მომწოდებლები/პარტნიორები გვყავდეს და მათგან პროდუქტს ვიღებდეთ ყოველ ჯერზე დოკუმენტის საფუძველზე, რომელიც ოფიციალური იქნება, შემოწმებული შესაბამისი პირის/ექიმის მიერ, და შესაბამისად დაადასტურებს პროდუქტის ხარისხს.
  1. Load more activity