Content I Follow

Showing all content posted in the last 365 days.

This stream auto-updates   

  1. Yesterday
  2. მეგობრებო, როგორც მოგეხსენებათ სინერჯის საქმიანობის უდიდესი ნაწილი არის რთული, კომპლექსური მმართველობითი ამოცანების გადაწყვეტა - ამოცანის გააზრება და გარკვეული მეთოდოლოგიით დამუშავება ისე, რომ რაც შეიძლება ეფექტური, იმ კონკრეტული ორგანიზაციისთვის ყველაზე ღირებული გადაწყვეტა მოვუფიქროთ. გთხოვთ, გაგვიზიარეთ თქვენი გამოცდილება, თქვენ რა მეთოდებს მიმართავთ, როდესაც რთული ამოცანის გადაჭრაზე მუშაობთ, როგორი პროცესით ან რა მიდგომით მუშაობთ?
  3. @რეზი მადლობა, ნამდვილად ძალიან ღირებულია ამ პროცესით და მიდგომით ჩამოყალიბებული ღირებულებები. დანერგვის ნაწილში ხომ არ გაქვთ გამოცდილება რა მეთოდები უფრო ამართლებს, რომ თითოეულმა თანამშრომელმა გაითავისოს კომპანიის ღირებულებები? აქამდე რაც გამოგვიყენებია ჩვენს გუნდში არისნ პერიოდული შეხვედრები ფასეულობების კომუნიკაციის მიზნით, სადაც ვყვებით რა არის ჩვენი ფასეულობები და რატომ მიგვაჩნია რომ მნიშვნელოვანია, ასევე უკუკავშირზე ხაზგასმა ფასეულობებთან თანხვედრის საკითხზე და ახლა ვგეგმავთ უფრო თვალსაჩნოდ წარმოჩენას - პლაკატის ან რაიმე ვიზუალური გადაწყვეტილების სახით. რას გვირჩევთ დამატებით?
  4. Last week
  5. Mai-ko ჩემი აზრით პირველ რიგში დეტალურად უნდა განსაზღვროთ რა არის ორგანიზაციის დანიშნულება და შემდეგ ჩაყვეთ და ზედმიწევნით გაწეროთ რა ფასეულობები გინდათ რომ შექმნათ ორგანიზაციაში და რისი მიღწევა გსურთ (ძლიერი კულტურის გაზომვადი განსაზღვრება), მნიშვნელოვანია რომ ეს სურვილი არ მოდიოდეს ერთპიროვნული ლიდერისგან და სხვებიც ეთანხმებოდნენ, ორგანიზაციის ზომიდან გამომდინარე ღირებულებების შექმნაში (სიტყვიერად ჩამოყალიბებაში) ჩართული უნდა იყოს ყველა ხელმძღვანელი პირი და მათთან ერთად საინიციატივო ჯგუფი ან შესაძლოა ყველა თანამშრომელი. ამის შემდეგ უკვე ნიშვნელოვანია კომპანიაში ძირეულად შეიცვალოს პროცესები და მოერგოს კორპორატიული კულტურის ძირითად ღირებულებებს, მიმდინარე პროცესების გადახედვა და მორგება გრძელვადიან პერსპექტივაში შექმნის ორგანიზაციაში იმ კულტურას რისი დანერგვაც გინდათ.
  6. 1. ტელეფონის აქსესუარი - თითის გასაყრელი რომაა, ბევრი იყენებს 2. მოსახევი კალენდარი - ყოველ დღე საინტერესო ინფორმაცია რომაა დატანილი, მგონი დიასახლისებს უყვართ 3. გასაღებების, სამზარეულოს აქსესუარების ან აბაზანის პირსახოცების საკიდი - საინტერესო დიზაინით და სლოგანით 4. მაცივარზე მისაკრავი წებოვანი სტიკერები - ოჯახის წევრები ერთმანეთს რომ უტოვებენ ხოლმე მოკლე შეტყობინებას
  7. 1. თანამშრომლების სწრაფად ჩანაცვლების შესაძლებლობა, სანამ ახლებს ავიყვანთ დროებით კადრების გადათამაშება 2. თანამშრომლების დაწინაურების მიზნით უფრო სასურველ ლოკაციაზე ან უფრო მარალი კლასის სასტუმროში გადაყვანის შესაძლებლობა, ასევე პირიქითაც თუ საჭირო გახდა 3. გარე პარტნიორებთან უფრო "წონიანი" პოზიციით წარდგენა და უფრო დიდი მასშტაბების შეთავაზება - მომწოდებლებთან შესყიდვები, ტურისტულებთან დატვირთვები და ა.შ. 4. შიდა ტურები ჩვენი ლოკაციების მონაწილეობით, სადაც ექსკურსიებისას შესვენებები/ღამით გაჩერებები დაიგეგმება
  8. მარიამ მადლობა საუკეთესო იდეებისთვის, მარკეტინგზე როგორ წარმოგიდგენია - გამომდინარე იქედან რომ ეს სასტუმროები განსხვავებული ბრენდის მქონენი არიან - მათი სოც. ქსელები ცალ-ცალკე უნდა იმართოს თუ ერთიანი გაკეთდეს და სხვადასხვა სასტუმროზე იდებოდეს ინფორმაციები? ასევე თუ სხვადასხვა გვერდები უნდა იმართოს - რამდენად შესაძლებელია ამის ცენტრალიზება?
  9. ქსელის შემთხვევაში სინერგიული ეფექტი შეიძლება იყოს: ცენტრალიზებული ფუნქციები: გაყიდვები, მარკეტინგი, ფინანსები, იურიდიული, ასევე ხარისხის კონტროლი, საერთო მომხმარებლების ბაზები და ა.შ. თუ სასტუმროები სხვადასხვა ქალაქში იქნებიან დამატებითი ბენეფიტი იქნება სტუმრების გადამისამართება ერთი სასტუმროდან მეორეში ასევე შეიძლება საერთო ტურ პაკეტების შემუშავება ჩვენი სხვადასხვა სასტუმროებისა და მათი სხვადასხვა აქტივოებების გათვალისწინებით თუ ერთ ქალაქში არიან ტრანსპორტი შეიძლება ჰყავდეთ საერთო რომელიც სტუმრებს მოემსახურება აეროპორტიდან გაადგილებისას ან ექსკურსიებზე შეიძლება სტუმრებს მივცეთ შესაძლებლობა თუ კვებით არიან ჩამოსულები, დღის განმავლობაში ჩვენს ნებისმიერ სასტუმროში მიიღონ კუთვნილი სადილი თუ ვახშამი. ანუ რომ არ მოუწიოთ სასტუმროში გამოქცევა და უახლოეს ჩვენ ქსელურ სასტუმროში მიბრძანდნენ.
  10. როდესაც მართვაშია განსხვავებული ტიპისა და დასახელების სასტუმროები, როგორ გესახებათ - რა სინერგიული ეფექტები შეიძლება გვქონდეს ქსელურობიდან გამომდინარე? არა მარტო სასტუმროების, არამედ სხვა კონცეფციის ქსელებიდანაც საინტერესოა თქვენი გამოცდილების გაზიარება კონკრეტულად ამ საკითხზე
  11. ძალიან საინტერესო თემებია, მადლობა არჩილ, დღეს ვინაიდან ქსელი არ გვაქვს, პირველი და მეორე საკითხი იმდენად აქტუალური არ არის, თუმცა მესამე თემა ძალიან კრიტიკულია, თუნდაც 1 სასტუმროს შემთხვევაში ყველაფერი რაც კეთდება - უნდა კეთდებოდეს სისტემურად, ამიტომ ამაზე ახლა გავხსნი თემას, დანარჩენებზე კი სამომავლოდ, როგორც კი საკითხი აქტუალური გახდება
  12. რამდენიმე საკითხს გამოვყოფდი: ძალიან ზუსტად უნდა გვესმოდეს - როგორი კულტურის შექმნა გვინდა ორგანიზაციაში, დაწყებული ფასეულობებიდან, მუშაობის კულტურიდან და ა.შ.. და ეს უნდა იყოს კარგად გაწერილი, შესაბამისი არგუმენტებით - რატომ არის ეს მნიშვნელოვანი (ამით კომუნიკაცია გამარტივდება) მუდმივი კომუნიკაცია ამ ფასეულობების სხვადასხვა მეთოდებით: გასაჯაროვება - ვებ გვერდზე, ფეისბუქზე, ყველგან, ხშირი საუბარი ამ თემებზე, გაკვრა თვალშისაცემ ადგილზე, უკუკავშირზე ყურადღების გამახვილება და ა.შ.. ლიდერი უნდა იყოს ამ ფასეულობების მატარებელი და სამაგალითო - მაქსიმალურად უნდა ცდილობდეს რომ ყველა ფასეულობას შეესაბამებოდეს ამაზონში შიდა ინფორმაციით რაც ვიცი - აქვთ გამოყოფილი 5 ფასეულობა და ყველა შეფასებისას ხელმძღვანელობენ ამით - გამოყოფენ იმათ, რომელშიც გასაძლიერებელია, აძლევენ რეკომენდაციებს და ა.შ..
  13. მე ნაცნობმა მითხრა (რომელიც საერთოდ არ არის ჩახედული ბიზნეს საქმიანობებში) რომ თქვენ ადამიანებს აბედნიერებთ ხოო? და ძალიან მესიამოვნა
  14. 1. ინფლუენსერებს გავუგზავნოთ საჩუქრად ბევრს და სოციალურ ქსელებში ატვირთვას არ დაიზარებენ, თან ქართული და ხარისხიანი რომ არის უფრო არ დაიშურებენ ძალებს :)) 2. გადაცემებში გავგზავნოთ საჩუქრებად, მაგალითად ნანუკას შოუში, აქაც ქართულზე აქცენტი გავაკეთოთ. 3. გადაცემა შუადღეში (და მსგავსში) მივიღოთ მონაწილეობა და ვისაუბროთ ქართული ჩაი რომ არის, ხარისხიანი და ა.შ. 4. ფბ გვერდზე მიმზიდველი სურათი დავდოთ, ჩაიებზე გადაღებული,ან საწარმოში გადაღებული,შინაარსიც დავურთოთ და დავბუსტო (50$ მაინც:)), ინტერესებში ქალბატონები მივუთოთოთ სხვა კრიტერიუმებთან ერთად.
  15. ფბ-ზე ვეცადოთ ისეთი ფოტოები დავდოთ, სადაც ჩირი იქნება ახალგაზრდებისთვის ჩვეულ სიტუაციაში - წიგნებთან ერთად, რომ მეცადინეობისას ჩირის მიღება ტვინის მუშაობას აუმჯობესებს, ასევე ველოსიპედის ჩასადებში რომ არის მოთავსებული წასახემსებლად, ყურასსმენებთან ერთად და ა.შ. ამ ფოტოების დანახვა უფრო ახლობელს გახდის ჩირს ახალგაზრდებისთვის. საუნივერსიტეტო კონკურსების, სპორტული საუნივერსიტეტო ოლიმპიადების სპონსორი რომ იყოს. სტუდენტებისთვის გააკეთოს საკონკურსო პროექტი - მაგალითად თემაზე - როგორ გავზარდოს ჩირის გაყიდვები ახალგაზრდებში, სადაც ყველაზე მაგარი პროექტის ავტორი დასაჩუქრდება ფულადი ჯილდოთი.
  16. შეიძლება თანამშრომლების ინტერესების მიხედვით კლუბების ჩამოყალიბება და ღონისძიებების მოფიქრება: მაგ.კულინარიული, კინომოყვარულთა და ა.შ
  17. უფრო გვინდა, რომ ჩაიზე როდესაც ფიქრობენ მანნა ახსენდებოდეთ და იცოდნენ ამ ბრენდის არსებობის შესახებ
  18. ერთი რაც ვფქრობ გასაკეთებელია - ეს არის წარმოებაში ექსკურსიები :)) რაიმე საინტერესო პროგრამა შევადგინოთ და მოვიწვიოთ ორგანიზაციის თანამშრომლები, სტუდენტები, მოსწავლეები, ტურისტები ექსკურსიაზე სადაც + თიმ ბილდინგის და გართობის ღონისძიებები გვექნება
  19. ჩვენ რა გვინდა - ჩაიზე რომ ფიქრობენ პირველი მანნა ახსენდებოდეთ, თუ მანნას რო ახსენებენ - ეცოდინებათ რომ ჩაია და არა სხვა რამე?
  20. მეგობრებო გვჭირდება თქვენი იდეები, თუ როგორ გავაცნოთ მანნას ბრენდი რაც შეიძლება მეტ ადამიანს მანნა - (პრემიუმ ხარისხის ქართული ჩაი)
  21. გაგვიზიარეთ რა გსმენიათ სინერჯი ჯგუფზე, მის საქმიანობაზე, თანამშრომლებზე, ბრენდზე ისეთი საყურადღებო, ცუდიც და კარგიც, რაც დაგვეხმარება უფრო უკეთესები გავხდეთ.
  22. ამათ შორის პროცენტული აგდანაწილება როგორი იყო, თუ კონფიდენციალური არაა? იმიტომ ბკიტხულობ რომ რომელ მხარესაც მეტნი არიან შეიძლება ახლა იმატზე უფრო მოხდეს კონცენტრირება
  23. ერთი აქცია $1000 არჩილ. მინიმალური ბილეთი იყო 20 აქცია მაქსიმალური 100 . სამი კატეგორიის მყიდველი ყავდა: 1. ის ვინც იყიდა მინიმალური პაკეტი მხოლოდ იმისთვის, რომ მიეღო შესაძლებლობა ჩართულიყო კომპანიების ყიდვის პროცესში. 2. ოჯახები, რომლებმაც იყიდეს როგორც უზრუნველყოფილი მომავალისკენ გადადგმული ნაბიჯი. მათაც ძირითადად 20 20 იყიდეს. 3. უბრალოდ როგორც ინვსტიცია კარგი პროცენტით და კარგი კომპანიების კომბინირებული წილებით უზრუნველყოფილი. მათ 100 100 მაქსიმალური რაოდენობა იყიდეს აქციების. რამდენიმე ფაქტორმა მოახდინა ზეგავლენა, სქემა მოეჩვენათ საინტერესოდ და სასარგებლოდ, ადამიანები მოეწონათ ვისაც უკვე ნაყიდი ჰქონდა და 100 აქციაზე სახალხო აფთიაქის 1% დავუმატეთ ბონუსად და ამანაც მოახდინა ზეგავლენა. ვინაიდან სახალხოს 10 მილიონის კაპიტალიზაციის შემთხვევაში (რაც არ არის ძალიან რთული ამოცანა) აქციონერები მხოლოდ ამ 1 % ით აკომპენსირებენ გაკეთებულ ინვესტიციას.
  24. ტრანსპორტირების სერვისი, რომ დაგვემატებინა ისე, რომ კლინიკაც იღებდეს მონაწილეობას თანადაფინანსებაში ძალიან გაზრდის ხარჯს?
  25. სოციალური მედიისა და Content Marketing-ის უკეთ გამოყენება როგორ შეიძლება. "coaching"-ს ხერხებიs და ჯამში ამ დისციპლინის გამოყენება სინერჯი ჯგუფში
  26. იმ პროდუქტს, რომელსაც ყველაზე ნაკლები წვლილი შექავს მოგებაში ფასი მოუმატო, თუნდაც ბევრი ფიქრის გარეშე. ან თვითღირებულების რამე კომპონენტი "ძალადობრივად" შეუმცირო. თუ სისულელე ნაბიჯია, იმისი იმედი შეიძლება იქონიო რომ პასიური პროდუქტია და ზიანი დიდი არ იქნება. და თუ აღმოჩნდა რომ კარგად იმუშავა, ამ პროდუქტიდანაც მეტი მოგება იქნება და შეიძლება ექსპერიმენტით მიღებყული ცოდნა სხვა პროდუქტებსაც შეეხოს.
  27. მმართველ კომპანიას მართვაში რამდენიმე სასტუმრო როცა აქვს: როგორ უნდა მართოს კონკურენცია მათ შორის? როგორ დაარწმუნოს ახალი პოტენციური კლიენტი (სასტუმროს მფლობელი) რომ მისი აქტივი არ დაიჩაგრება მართვაში მყოფი სხვა სასტუმროების გამო? როგორ უნდა გამოპიყენოს ქსელურობის ეფექტი მმართველმა კომპანიამ რომელსაც რამდენიმე სხვადასხვა სახელიანი და კონცეფციის სასტუმრო აქვს მომიტევეთ თუ თემას ავაცდინე ხა მხოლოდ ერთ კონკრეტულ სასტუმროს გარშემო უნდა ვიმსჯელოთ.
  1. Load more activity