ყველა აქტიურობა

This stream auto-updates   

  1. Today
  2. ტურისტულებს არ ეხება პირდაპირ, მაგრამ აი magic candy როა მანდ რომ იყოს ჩვენი ჩირები არ გამოვა? როგორც შოკოლადიანი ისე ჩვეულებრივი.
  3. ყველაზე გავრცელებული მეთოდი კითხვარია, განსაკუთრებით დიდ კომპანიებში. ჩვენც კითხვარებს ვიყენებთ. თუმცა როცა ნამდვილად არის მენეჯმენტი დაინტერესებული თანამშრომელთა კმაყოფილებით, ბევრად უფრო ეფექტური მეთოდი მგონია ინტერვიუ ან ფოკუს ჯგუფი, ან გამოკითხვას +ფოკუს ჯგუფი. მოდერატორი მკვლევარი სასურველია იყოს გარე რესურსი, რომელმაც ნათლად უნდა განმარტოს ინსტრუქცია და მოიპოვოს ნდობა. ამ მეთოდით უფრო იოლია დიაგნოზის დასმა სამსახურში, ინტერპრეტაციებისა და მონაცემების დაზუსტების მეტ საშუალებას იძლევა. შესაბამისად კვლევის შედეგიც და შესაძლო რეაგირების სტრატეგიაც უფრო ახლოსაა რეალობასთან.
  4. Yesterday
  5. ტურისტებზე მნიშვნელოვანია სასაჩუქრე შეფუთვები. როგორც შვეიცარიიდან ჩამოაქვთ შოკოლადები, ისე აქედან უნდა წაიღონ ჩირი და ჩურჩხელა. ასევე, წონით შეიძლება იყიდებოდეს. დაბრენდილ ქილებში მივცეთ ტურისტულ ობიექტებს და ისინი უყრიდნენ ქაღალდის პარკებში, ან გავაკეთოთ ჩიკოროს დაბრენდილი ქაღალდები და მზესუმზირასავით ჩაუყარონ ხოლმე. თან ქუჩებში ისეირნებენ თან შეჭამენ.
  6. მისაყოლებლის თემა კარგია როცა სტუმარი მოგდის. რაღაცნაირად გამზადებული დაფების ყიდვა რომ შეიძლებოდეს კარგი იქნება - ერთჯერად დაფებზე ისე აწყობდნენ და ფუთავდნენ, რომ გახსნი და მზადაა.
  7. სასაჩუქრე ბარათის ყიდვაც შეიძლებოდეს. ტექსტს აგზავნიდე ონლაინ და 8000 აწერდეს. კარგი იქნება თუ ბარათები იქნება უკვე გამზადებული ტექსტებითაც ღვინის თემატიკაზე. ღვინოსთან ერთად თუ შესაძლებელი იქნება ჩიკორის ჩირის გაგზავნაც შოკოლადში ხომ იდეალურია 😁.
  8. მე როგორც სტუმარს სასიამოვნოდ გამახარებდა, ნომერში თუ დამახვედრებდით სასტუმროს ლოგოთი და იმ ადგილის ( ქალაქი/რაიონი) დასახელებით რომელიმეს: პატარა სტიკერს ( მაგნიტით ან წებოვანი) ,ნაჭრის ჩანთას, ბლოკნოტს, კალამს, ჭიქას
  9. Last week
  10. 1) რატომ ანიჭებთ კონკრეტულ აფთიაქს უპირატესობას. ჩემთვის მნიშვნელოვანია მომსახურების ხარისხი, მდებარეობა, არჩევანის მრავალფეროვნება, ასევე მისაღები ფასები. 2) აფთიაქების შემოთავაზებული რა სერვისები მოგწონთ/არ მოგწონთ. მომწონს ფასდაკლებები, არ მომწონს ქულების დაგროვების ბარათები. 3) რომელი ახალი სერვისის დანერგვას ისურვებდით აფთიაქებში. ონლაინ შეკვეთის და შეძენილი მედიკამენტის ადგილზე მიტანის.
  11. key არის არსებული კლიენტების მაქსიმალურად დაკმაყოფილება, პერსონალურად მოპყრობა, თბილი მიღება, მიმღების თბილი ღიმილი და genuine ზრუნვა. ეს თუ შესთავაზე მერე არსებული კლიენტი გიწევთ რეკომენდაციას facebook ჯგუფში, ბლოგზე და თავის გარემოში.
  12. 1. დაფა ჩამოკიდეთ ოთახებში და ცარცით სახელი დაწერეთ სტუმრის e.g. Welcome Kostia 2. თუ არის შესაძლებელი ერთი კედელი მიეცით სტუმრებს რო დაწერონ რაც უნდათ თავიანთ ენაზე
  13. პროდუქტის ისე პოზიციონირება მოვახდინოთ, რომ მომხმარებელმა აღიქვას როგორც ნაყინის შემცვლელი. მაგალითად ჯოხზე აცმული ცივი ჩირი ხილის კომბინაციებით ან ერთგვაროვანი ხილით, სახელსაც თუ განსხვავებულს შევურჩევთ ალბათ აჯობებს რომ მომხმარებელმა როგორც განსხვავებული, კონკრეტულად საზაფხულო პროდუქტი ისე აღიქვას. შეფუთვაც მსგავსი. განთავსებითაც ნაყინის გვერდით თუ განვათავსებთ მაცივარში ალბათ უფრო ადვილად მიიქცევს მათ ყურადღებას ვინც ნაყინის მსგავსი პროდუქტის შესაძენადაა მაღაზიაში შესული.
  14. შეიძლება იყოს პაზლი, ორი სამი თვე ერთი თემატიკით და მერე იცვლებოდეს. ეს პაზლი შეიძლება იყოს მაგნიტზე, ომ მაცივარზე მიეწებოს. ასევე კარგი იქნება აუცილებელია ის რასაც ჩავდებთ იყოს ძალიან ხარისხიანი.
  15. ახალი შეფუთვა რომ მოიფიქროს, რომელიც გათვლილი იქნება ნაყინებთან საჭმელად. მაგალითად, რომელიმე ნაყინის მწარმოებელთან ან თუნდაც ლუკა პოლარესთან მოხდეს მოლაპარაკება, რომ ჩამოსასხმელ ნაყინზე მოსაყრელი წვრილად დაჭრილი ჩირები იყოს იქვე გაყიდვაში, ან დიდზე დაჭრილი ჩირები, რომლითან თვითონ ნაყინს შეჭამენ <3
  16. სასტუმროებს შეიძლება მოველაპარაკოთ - განათავსოთ თავიანთ სასაუზმო სივრცეში და ფასნამატით გაყიდონ. დავუკავშირდეთ რამდენიმე მსგავს კომპანიას (თხილები, ჩურჩხელები, წვენები და ა.შ..) და ერთობლივად გავაკეთოთ დახლი ტურისტულ ცენტრში, ხარჯები გავიყოთ აეროპორტში მდგომ აპარატებში ჩავდოთ
  17. მეგობრებო გთხოვთ გაგვიზიაროთ იდეები იმის შესახებ თუ როგორ შეიძლება ჩიკორის ჩირის გაყიდვები გავზარდოთ ზაფხულში, კონკრეტულად კი ტურისტების სეგმენტზე. რა აქტივობები შეიძლება ამისათვის გავაკეთოთ და რა არხების საშუალებით შევძლებთ ამ აქტივობების შესახებ ტურისტებამდე ხმის მიწვდენას?
  18. როდესაც ხდება კომპანიებთან დარეკვა, მოხდეს იმის კითხვაც - აქამდე რა სმენიათ ჩვენზე და ჩავინიშნოთ - საბოლოოდ გავაკეტოთ ანალიტიკა.
  19. ჩვენი საქმიანობიდან გამომდინარე, რადგან ინვესტორებისთვის ღია შეთავაზებას არ ვაკეთებთ და მათზე ინდივიდუალურად ვმუშაობთ, ცნობადობის გაზომვა უფრო გვაინტერესებს კომპანიების ნაწილში, სადაც გარკვეული საპრომოციო აქტივობებიც გვქონდა - რამდენად იციან ჩვენზე, ჩვენთან თანამშრომლობის შესაძლებლობებზე, ეს რომ გავიგოთ.
  20. მაი უფრო კონკრეტულად რა კონტიგენტზეა საუბარი?
  21. მათ, ვინც ღია კარის დღეზე მოვა ვკითხოთ თუ რა სმენიათ აქამდე ჩვენს შესახებ. ეს ის ადამიანები არიან ვინც რეალურად გვინდა რომ გვიცნობდნენ და თუ გავიგებთ ჩვენს მოწვევამდე თუ იცოდნენ ჩვენს შესახებ, რა იცოდნენ და რა არხებიდან ვფიქრობ რომ ძალიან დაგვეხმარება. ეს შეიძლება გავაკეთოთ როგორც პირდაპირ კითხვის დასმით ასევე მცირე კითხვარის შევსებით.
  22. აი უკვე ერთი წელია სინერჯი კაპიტალი არსებობს და ვცდილობთ სხვადასხვა ფორმით და მეთოდით დავიმკვიდროთ ადგილი იმ ადამიანების გონებაში, ვისთვისაც არსებობს ეს ორგანიზაცია. რას გვირჩევთ, როგორ გავზომოთ ჩვენი ცნობადობა და როგორ მივხვდეთ რამდენად იცნობენ, რამდენად სწორი წარმოდგენა და ინფორმაცია აქვთ სინერჯი კაპიტალზე?
  23. უფრო კონკრეტულად: პსპ-სა და ჯიპისის შორის ვაკეთებ ძირითადად არჩევანს, ორივეს მდებარეობა მოსახერხებელია, მაგრამ ჯიპისის მომსახურებას ვამჯობინებ. რიგები ორვეგან პრობლემაა.
  24. ადგილი არის ჩემთვის პირველი, რის გამოც შევდივარ აფთიაქში. არ მიყვარს სპეციალურდ სადმე წასვლა, ბრენდის ერთგულებასაც კი ვივწყებ რომ სადმე სპეციალურად არ წავიდე, ფასსაც ვივიწყებ, თუ ვიცი სხვაგან ფასდაკლებაა მაგრამ იქ ვერ მოვხვდები მირჩევნია სადაც მოვხვდები იქ ვიყიდო უფრო ძვირად მომსახურება მეორე ადგილზეა, მოსახერხებელ მდებარებაზე არსებულ აფთიაქში არ მომეწონა მომსახურება, მაინც იქ დავდივარ მაგრამ არ მიხარია შესვლა, სათანადო რჩევას ვერ ვიღებ ფარმაცევტისგან, განსაკუთრებით პარაფარმაციაზე და საბავშვო პროდუქტებზე შიგნით რა ხდება იმ წამს - ძალიან ხშირად გამოვსულვარ უკან აფთიაქიდან დიდი რიგის გამო, სივიწროვეც ბევრგან არ მომწონს, სისუფთავე ძალიან მნიშვნელოვანია მაგრამ ეგ საკითხი ყველგან მოგავრებულია მეტნაკლებად
  25. არის პარაფარმაციის პროდუქტები, რომელთა ერთგული მომხმარებელი ვარ და ამ პროდუქტებს შესაბამის აფთიაქში ვყიდულობ (ძირითადად ერთგან იყიდება); მედიკამენტებზე - სადაც შევხვდები აფთიაქს - ოღონდ ქსელურს - იქ შევდივარ (პსპ, ავერსი, ფარმადეპო, ჯიპისი) ფასებთან დაკავშირებით დაუდევარი ვარ და არც ფასდაკლებებს/აქციებს ვაქცევ დიდად ყურადღებას.
  26. მომასახურება - დავეთანხმები ელენეს, ძალიან დიდ მნიშვნელობას ვანიჭებ ფარმაცევტის მომსახურებას, ძალიან მომწონს ფარმადეპოს აფთიაქები მომსახურების კუთხით ისე მოგემსახურებიან, რომ გიჩნდება სურვილი სულ იქ შეხვიდე. ფასი და ფასდაკლება - ერთერთი მნიშვნელოვანი ფასთა კონკურენციაა, რომ შენ იყო გამორჩეული ფასებით და ფასდაკლებებით. გარემო და პროდუქციის განლაგება - ძალიან მომწონს და მსიამოვნებს გარემო, სისუფთავე, ფარმაცევტის ჩაცმულობა, მედიკამენტების განლაგება, პარფიუმერიით დატვირთული დახლები. სერვისი - პენსიონერებისთვის გავხდიდი ისეთ საყვარელ აფთიაქს, რომ როგორც ლიბერთისთან ასოცირდება მათთვის პენსიის აღება, ისე ასოცირდებოდეს სახალხოში მისვლა მედიკამენტების შესაძენად, რომელიც მათთვის განკუთვნილი აფთიაქია! ვისურვებდი - სახალხო აფთიაქებშიც ისე კაშკაშებდეს აფთიაქები, როგორც ავერსში, პეესპეში, და ფარმადეპოში კაშკაშებს.
  27. აფთიაქის არჩევისას ჩემთვის ყველაზე დიდი მნიშვნელობა აქვს მის ლოკაციას, როგორც წესი იმ აფთიაქით ვსარგებლობ, რომელიც სახლთან ყველაზე ახლოსაა ან სახლისკენ მიმავალ გზაზე მხვდება. რადგან ჩემთან ყველაზე ახლოს GPC არის ამიტომ ყველაზე ხშირად მისი მომხმარებელი ვარ. თუმცა ადგილმდებარეობის გარდა ზოგადად ვიზუალსაც ვანიჭებ მნიშვნელობას, თუ მოწესრიგებული არ არის აფთიაქი შეიძლება სიახლოვის გამოც არ შევიდე.
  28. ყველაზე მნიშვნელოვანი ფაქტორი ჩემთვის ფასია, რადგან მედიკამენტები მეტ-ნაკლებად ყველგან ერთი და იგივეა ან შემცვლელის ყიდვაც მისაღებია, როცა მსუბუქი გაციების პრეპარატს და მსგავს პროდუქტებს ეხება საქმე. ვარჩევ ტერიტორიული ნიშნითაც, რამდენად ახლოსაა სახლთან, უნივერსიტეტთან, სამსახურთან და ა.შ განგებ იშვიათად მივდივარ გზად უნდა შემხვდეს. მომსახურებაც მნიშვნელოვანია თუმცა არა გდამწყვეტი ალბათ ვინც ხშირად დადის იმ სეგმენტისთვის უფრო მნიშვნელოვანია მომსახურების ხარიხი. მომწონს რომ შემიძლია ფარმაცევტს ვკითხო მედიკამენტის მიღების წესები. არ მომწონს რომ მიწევს კითხვა (პასუხი #2), ფარმაცევტი თავისი ინიციატივით ყველას რომ აძლევდეს ზოგად ინფორმაციას როგორ, რა დროებში უნდა მიიღოს პრეპარატი რომ ეფექტური იყოს და რასთან არ უნდა მიიღოს (მაგალითად უზმოზე რომ უნდა მიიღოს აუცილებლად, ან რაღაც პრეპარატებთან რომ არ არის რეკომენდირებული. მქონია შემთხვევა რომ ექიმს დავიწყნია ახსნა ან ექიმის გარეშე ვიღებდი და ასეთი ინფორმაცია ინტერნეტში მიძებნია). ჩემი აზრით ასეთი კომუნიკაცია ინფორმაციული იქნება კლიენტისთვის და დროთა განმავლობაში აფთიაქის მიმართ ლოიალურობა გამოუმუშავდება.
  1. Load more activity